Wanneer komt 3fm eens met de originele opnames daarvan ipv dit verrote livebeeldquote:
Daar hadden ze het eerder al over, dat is elk jaar zo op de 4e dag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Coen heeft niet zijn meest energieke shift... die vecht echt tegen slaap geloof ik
Kan me herinneren dat er vorige jaar pas veel mensen klaagte dat het saai wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller is dit zeg, echt helemaal niks aan in haarlem.Geluid stond heel zacht en er wordt alweer muziek gedraaid.Sfeerloze bende
Rare keuzes van de regie vooral om al die artiesten nu langs te laten komen... had ze dan geen nachtgast gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Blester het volgende:
Kensington heeft niet echt veel toegevoegde waarde zo, is het wel?
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Sersjee het volgende:
Polyphonic Spree
![]()
Dit hoor je anders dus nooit...
Nope.quote:
Kun je een recensie schrijven?quote:
Da's niet heel gek.quote:
Dat dan weer wel.quote:
Ook als ik dit jaar vrijwel geen radio heb geluisterd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet heel gek.
[..]
Dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef alors het volgende:
Klinkt wel heel erg goed,wat je ook van het nummer vindt.
jawelJAWEL !111 JE JOKT DIT NUMMER WAS 1013013131345 KEER OP 3FM EN RADIO 538 EN SKY TE HOREN DIT JAAR JOKKEBROKquote:
Ik vond het wel goed klinken, het nummer is niet helemaal mijn smaak maar niet vervelend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef alors het volgende:
Klinkt wel heel erg goed,wat je ook van het nummer vindt.
Hij heeft al wel een kind bij een andere vrouwquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb 0 scrobbles van Niels Geusebroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |