pffff, ik vind de top 2000 al niks, dus een top 2015 lijkt me ook niksquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:43 schreef Againzender het volgende:
Een top 2015 gewenst allemaalmisschien ga ik mij eens als een volwassene gedragen
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pffff, ik vind de top 2000 al niks, dus een top 2015 lijkt me ook niks
Vriend was hier logeren. We hadden het erover. Na de top 1000 wordt het Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.
Kick ass Rubbereend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en het allerbeste voor 2015!
en hup tong!quote:
jammer, hij had het zomaar kunnen doenquote:
begint dat nu alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaaag weer eens de straat op. Met een nieuwjaarscadeautje in gesprek met de inwoners. De straat op buiten verkiezingstijd
Een beetje. Je gaat nu de straat op maar begint niet over verkiezingen maar over andere zaken die spelenquote:
Je staat gewoon vrouwen te hosselen zag ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Een beetje. Je gaat nu de straat op maar begint niet over verkiezingen maar over andere zaken die spelen
Voor als je het nog niet weet. Morgenavond om 18.20 op de BBC live Arsenal - Hull (FA Cup)quote:
en dat isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:25 schreef borisz het volgende:
Het darten wordt besproken in het Sportforum
Dat ze bij de NOS daar eens aandacht aan besteden. Dat vond ik wel opvallend.quote:
Oh bij de NOS, Ik dacht dat je hier op FOK! bedoeldequote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ze bij de NOS daar eens aandacht aan besteden. Dat vond ik wel opvallend.
Denken is het laatste dat je moet doen Bossie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh bij de NOS, Ik dacht dat je hier op FOK! bedoelde![]()
Dus ik dacht al
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef borisz het volgende:
De meeste dartberichten op deze site komen van mijn hand
Ze worden wel enorm goed gelezen. Na Voetbal en F1 hoort darts bij de best gelezen sporten.quote:
Nee hoor, Sterven is het laatste dat ik moet doen. En dat maak jij hopelijk niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denken is het laatste dat je moet doen Bossie.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef borisz het volgende:
De meeste dartberichten op deze site komen van mijn hand
overigens vandaag voor het eerst (nou ja, in de herkansing) Rob Stenders op Radio 2 tussen 14 en 16. Was best leuk, misschien ook wel omdat de hitlijsten van 35 jaar geleden centraal stondenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.
Zonde idd Borisz. Dat programma van Adelien was leuk, intiem en van kwaliteit. Triest dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef borisz het volgende:
De bezuinigingen worden nu ook op radio 1 zichtbaar (of is hoorbaar beter).
- Geen aparte vrijdagse uitzending meer van radio éénvandaag
- Adeline van Lier had een 'ander' programma op radio1 op de nacht van zo op ma, dat wordt nu een eenheidsworst gesprekje plaatje uitzending. Niet dat het programma wat altijd geweldig was, maar ze deden iets op de radio waar nu geen plaats meer voor is.
Ze had vaak nog een hoorspel wat ze uit de archieven toverde. Of andere verhalende radio. Dat waren vaak de leuke dingen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonde idd Borisz. Dat programma van Adelien was leuk, intiem en van kwaliteit. Triest dit.
de jus gaat er vanafquote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef borisz het volgende:
De bezuinigingen worden nu ook op radio 1 zichtbaar (of is hoorbaar beter).
- Geen aparte vrijdagse uitzending meer van radio éénvandaag
- Adeline van Lier had een 'ander' programma op radio1 op de nacht van zo op ma, dat wordt nu een eenheidsworst gesprekje plaatje uitzending. Niet dat het programma wat altijd geweldig was, maar ze deden iets op de radio waar nu geen plaats meer voor is.
was het ook niet vreemd om andere mensen in je huis te zien wonen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag bij ons oude huis geweest met Roel om post op te halen. Wat zijn de nieuwe bewoners blij met dit huisen ze hebben bijna alles erin laten zitten, dat had ik niet verwacht. Maar dat het fornuis er nog in zit en niet verkocht is deed mij vooral deugd; dit was nog een cadeau voor ons huwelijk.
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was het ook niet vreemd om andere mensen in je huis te zien wonen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.
Wij vonden het weer een prima transactie, beiden naar een hoger niveau qua wonen
deze transactie werd mede mogelijk gemaakt door de kredietcrisis. 5 jaar geleden hadden wij dit huis niet kunnen kopen, en ons oude huis was niet zo snel verkocht met de tijdelijke schenkingregeling.quote:
Wat leuk om te lezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.
Wij vonden het weer een prima transactie, beiden naar een hoger niveau qua wonen
Old soldiers never die.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:09 schreef Againzender het volgende:
Ik ben het af en toe ook wel eens kwijt
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Againzender het volgende:
hools die mij volgen op facebook hadden het misschien al gezien, zaterdag de achterband van de fiets van mijn vrouw gerepareerd zodat ze vandaag weer naar haar werk kon daarmee.
Kom ik vanmiddag thuis: boze vrouw: fiets gesloopt op het station.Zadel opengesneden, en de achterband die ik dus net geplakt had lekgestoken
Voor de vorm online aangifte gedaan, en op Twitter zei de NS dat ze het doorspelen. Er waren meer fietsen gesloopt.
Onze jongens hebben ondertussen een woord voor dit soort lui, maar dat probeer ik niet meer te zeggen.
ook een tijdsbeeld waar je kromme tenen van krijgt. Destijds ook al trouwens. Maar dat kwam door onze geschiedenisleraar die heel vaak in het Oostblok kwam, voor en na de val van het ijzeren gordijn. Dan kreeg je nog eens een ander verhaal te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden nu over de actie Help De Russen De Winter Door. Terwijl er eigenlijk geen honger was. Marcel van Dam en de VARA destijds.. Tja.
Vooral Elena Ceausescu was een kutwijf eerste klasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook een tijdsbeeld waar je kromme tenen van krijgt. Destijds ook al trouwens. Maar dat kwam door onze geschiedenisleraar die heel vaak in het Oostblok kwam, voor en na de val van het ijzeren gordijn. Dan kreeg je nog eens een ander verhaal te horen.
Hij zei in de brugklas (1986) dat Ceaușescu een schurk was, en dat het een schande was dat hij door politici in het westen als een verlicht iemand werd gezien. Hij vond hem van de categorie Stalin.
Met de val van De Muur kwam hij nog even naar het lokaal waar wij Duits hadden, en daar hing een grote DDR vlag aan het plafond. Tegen onze leraar Duits: wij rijden vrijdagmiddag naar Berlijn! Hebben ze ook gedaan trouwensMaandag daarna vervielen de lessen Duits. Goh
even terugkijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden nu over de actie Help De Russen De Winter Door. Terwijl er eigenlijk geen honger was. Marcel van Dam en de VARA destijds.. Tja.
zoveel geschreeuw op twitter. ik filter op dit soort momenten dan alleen de nieuwsbrengers uit de bende.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef borisz het volgende:
Parijs. Dom Links en Dom Rechts op Twitter
Leuk Boris. Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef borisz het volgende:
Opgegeven voor een avondje radio1 luisteronderzoek.
Eind van de maand een tripje naar Hillywood om in een panel wat te zeggen over nieuwe concepten.
Krijg binnenkort de pilotuitzendingen thuis.
tof, radio1 heeft zat leuke programma's (gehad en heeft)quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef borisz het volgende:
Opgegeven voor een avondje radio1 luisteronderzoek.
Eind van de maand een tripje naar Hillywood om in een panel wat te zeggen over nieuwe concepten.
Krijg binnenkort de pilotuitzendingen thuis.
Tis wel meer van hetzelfde geworden ja. En sommige programma's zijn echt van bedenkelijk niveau, zoals radio 1vandaag. Dat bovendien veel onderwerpen dubbelt met het TV-programmaquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Als ik radio luister is het Radio-1. Helaas is er weinig meer over van het vorige concept. Een uur Isscha en b.v. het gebouw zijn vervangen door éénheidsworstige programma's. Het unieke is helaas verdwenen.
Altijd mooi om te zien hoe maatschappelijk geënteresseerd je bent Borisz.
Dit is de dag van de EO was tot voor kort een heerlijk rustpunt in de ochtend. 3, soms 4 gasten in 1,5 uur. En de eerste gast kreeg meestal het eerste half uur. Genot om eens langer dan in 4 minuten to the point te moeten komen. En Tijs van den Brink is uitstekend op de radioquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:55 schreef borisz het volgende:
Daarbij meer inhoud in de middag zal wel fijn zijn. Bureau Buitenland zou gewoon iedere dag tussen 15u en 16u moeten zijn bijvoorbeeld.
Of het nu De Ochtend, Lunch BV of 1vandaag is. Het is één pot nat. Meer echte inhoud overdag graag en niet alleen 'Hap Snap radio'.
Ik vind dit soort onderzoekjes leuk om te doen, beetje mijn ei kwijt. En ja het levert ook nog wat op ook.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef borisz het volgende:
De Bommelse koe is op. Binnenkort een varken in de vriezer
[ afbeelding ]
varken wordt wat lastig hier, maar een rund (is wel erg veel...) lam of geit lukt hier wel bij de slager. Maar de vriezer is al wat volquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef borisz het volgende:
De Bommelse koe is op. Binnenkort een varken in de vriezer
[ afbeelding ]
De Bommelse koe moest wel gedeeld wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
varken wordt wat lastig hier, maar een rund (is wel erg veel...) lam of geit lukt hier wel bij de slager. Maar de vriezer is al wat vol
ah, niet het hele beest dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
De Bommelse koe moest wel gedeeld worden. Het was ook maar 5 kilo vlees in het pakket
. Maar ja wel veel beter vlees dan bij de supermarkten
![]()
Straks dus wat varken op de voorraad.. Overigens Lam wil ik ook op voorraad hebben. Heb iets te veel recepten van Yotam Ottolenghi gezien vandaag en dat is alleen maar Lam Lam Lam en een beetje kip
.
Ja. Een heel varken of eerder koe gaat niet passenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, niet het hele beest duskreeg een flashback naar vroeger. Had mijn vader een boer geholpen door een dag 15 uur te helpen bij een klus (geen idee wat), kreeg hij als compensatie een compleet varken. Daar kan je wel even van eten
quote:
Kennelijkl, producer van Barend belde wel heel snel terugquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef borisz het volgende:
Ekdom heeft de klapper met je naam ook aan de jonkies gegeven?.
Zeg Tong hoe is die nu? Laatste bericht hier gistermorgen.
Was niet lekker vandaag. Last van maag een hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef borisz het volgende:
Ekdom heeft de klapper met je naam ook aan de jonkies gegeven?.
Zeg Tong hoe is die nu? Laatste bericht hier gistermorgen.
mooi, heb ik even geen omkijken naar Axelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:30 schreef borisz het volgende:
Ajax - Schalke vanaf 15.15 uur op kanaal 12 van Ziggo en 15 van UPC
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, heb ik even geen omkijken naar Axel
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ziggo als hoofdsponsor is zo slecht nog niet.. Al is dit maar een oefenpotje vanuit de zandbak.
In de toekomst kunnen we meer Ajax TV verwachten bij Ziggo.
he, er zit een knop op je TV......quote:
Tveel knoppen. Ben tegenwoordig de wegkwijt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, er zit een knop op je TV......
Doe Maar op ned3 om in de lijn te blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tveel knoppen. Ben tegenwoordig de wegkwijt.
Oh ja. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe Maar op ned3 om in de lijn te blijven
EK Allround moet live op TV. Het staat op de evenementenlijstquote:Op zondag 11 januari 2015 19:16 schreef tong80 het volgende:
Van 12 tot 17.00 uur schaatsen bij de NPO. Gelukkig wordt het in Studio Sport om 19.00 uur herhaald.
In Duitsland zijn ze onoverwinnelijk bij het rodelen. Maar daar krijg je het niet heel de dag te zien.
En het bloemencorso in Tiel niet ?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
EK Allround moet live op TV. Het staat op de evenementenlijst
misschien gaat hij op andere tijden naar de kerkquote:Op zondag 11 januari 2015 10:03 schreef borisz het volgende:
Zet je WNL aan en zie je de kop van Buma
Die vent zit meer op de bank bij WNL dan in de kerk op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |