quote:
Bij sommige sportbonden sporen de regels niet idd .. Maar nu maakt ze via Israel dan wel kans onder een andere vlag dan wel ,,, Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:13 schreef borisz het volgende:
Judoka Bolder gaat voor Israël uitkomen
TOch wel groot sportnieuws.
Ja het gedoe over de Judobond is een valide argument. Maar de belangrijkste reden is natuurlijk dat KIm POlling er voor zorgt dat zij kansloos is voor Rio.
Ja. Concurrentie is er daar nauwelijks in deze gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij sommige sportbonden sporen de regels niet idd .. Maar nu maakt ze via Israel dan wel kans onder een andere vlag dan wel ,,, Of zie ik dat verkeerd?
Dus nu worden ze concurrenten ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Concurrentie is er daar nauwelijks in deze gewichtsklasse.
Op de OS is het dat je per land maar één judoka mag sturen per categorie.
Voor 'ons' zal in de -70kg altijd Kim Polling worden gestuurd. Terwijl Linda Bolder ook een potentiële medaillekandidaat is.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef borisz het volgende:
*BUUUUUUUUUUUURP*
Zo. Thuis. Veel te veel gegeten.
Vooraf allerlei toastjes met garnalen, zalmsalade, etc. Daarna een heerlijk soepje.
Hoofd: Varken op z'n Kantonees (vriendin neef is een Chinese) en rosbief klaargemaakt door oom. Er was echt veel te veel
Na: Tiramisu en hazelnootpudding. Wij hadden de desserts klaar gemaakt.
Morgen kunnen we opnieuw een weeshuis voeden.
gaafquote:Op donderdag 25 december 2014 23:41 schreef tong80 het volgende:
Heb bij m'n broer gegeten met m'n moeke en zijn familie.
Werd ik blij verrast door m'n schoonzus. Stond als Kerstverrassing een nieuwe bureaustoel op me te wachten. Gekocht door m'n schoonzus.
opgeruimdquote:Op donderdag 25 december 2014 23:51 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens gezellig in Memorie Lane Rubber. Ze begrijpen het begrip memorie niet.
Doe ik. Vraag me af waar sommige users lol aan beleven op FOK!.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef rubbereend het volgende:
en gooi in die OP even een linkje van de bron. dan is dat gezeik ook niet meer mogelijk
Veel plezier Olequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef Ole het volgende:
Mogguh.
Nog een nachtje slapen en dan op vakantie
Week Gran Canaria.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel plezier OleSpanje ? En hoelang ?
Beterschap Tongquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:15 schreef tong80 het volgende:
Lekker. Ik heb de hele dag in bed geleden. Al 2 dagen aan het zieken.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen de GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n dun boekje over drie films uitsmeren is ook nogal raar. Met The Lord of the Rings had je wat meer materie voor drie films.quote:
Ja. Dat sowieso. 2x 2,5 of 3 uur was genoeg geweest. Nu 3x 2,5 uur....quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n dun boekje over drie films uitsmeren is ook nogal raar. Met The Lord of the Rings had je wat meer materie voor drie films.
wees blij dat hij deze volgorde heeft genomen. Als ze de Hobbit eerst hadden gedaan en dat was een succes geweest dan was Lord of the rings uitgesmeerd over 9 delenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n dun boekje over drie films uitsmeren is ook nogal raar. Met The Lord of the Rings had je wat meer materie voor drie films.
Dan was er tenminste ruimte voor Tom Bombadil.quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wees blij dat hij deze volgorde heeft genomen. Als ze de Hobbit eerst hadden gedaan en dat was een succes geweest dan was Lord of the rings uitgesmeerd over 9 delen
Beterschap.quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Weer heel de dag in bed gelegen, lijkt wel alsof ik steeds zieker word. Hopen dat ik morgen even naar de Etos kan voor Labello, m'n lippen branden, en iets voor keel en maag. Nu ff FOK!ken, althans proberen.
Het is zo beschamend slecht en corrupt commercieel dat het weer leuk wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef borisz het volgende:
Nachtelijke herhaling van Harry Mens kijken. Wat een vreselijk programma is het toch. Met ook iedere week dezelfde Gasten. Joop Braakhekke schuift voor de 4059e keer al aan.
Lijkt er wel op.quote:Op maandag 29 december 2014 02:53 schreef chufi het volgende:
Is het niet elke week dezelfde herhaling?
en dat werd het ookquote:Op maandag 29 december 2014 16:17 schreef borisz het volgende:
Van der VOort eenvoudig door.
Nu Barney... Kan lastig worden tegen Jabba
Ja. Jabba kan best een pot gooien. Alleen laat het nooit zien op grote toernooien. Een enkele Kwartfinale als beste resultaat.quote:
als je het zo te pakken hebt kan het best griep zijn. Kost je zo 2 weken. Sterkte!quote:Op maandag 29 december 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Op handen en voeten even naar de Etos geweest. Zooi troep ingeslagen. Kreeg het zwart voor m'n ogen, hevig transpireren en rubber benen. Is gewoon griep. Ga snel weer naar bed.
Goeiemorgen.
Mooie aflevering. Jammer dat ze nooit een echte kans heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef borisz het volgende:
Jolande Sap in 5 jaar later, mooie uitzending. Ze was echt een goed kamerlid op de inhoud. Maar ja leiding geven aan een club is toch wat anders dan je lekker in een dossier kan gaan zitten. En daarbij waren de omstandigheden ook niet in haar voordeel.
Oh en het partijbestuur van destijds.
Stukje in de auto geluisterd. Maar vond het stukje over sport/voetbal wat overdreven. Al sluit ik me er wel bij aan dat een mooi journalistiek sportprogramma welkom zou zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:10 schreef borisz het volgende:
Net het Oog teruggeluisterd. Het jaarlijkse presentatorendebat. Ook leuk, maar veel te kort.
Herman wilde het op het eind nog over de journalist als merk hebben in combinatie met twitter/sociale media, maar toen begon de eindtune al. Jammer want daar had ik van alle kanten nog wat meer over willen horen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stukje in de auto geluisterd. Maar vond het stukje over sport/voetbal wat overdreven. Al sluit ik me er wel bij aan dat een mooi journalistiek sportprogramma welkom zou zijn.
beetje slecht getimed van Herman, zo'n interessant onderwerpquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Herman wilde het op het eind nog over de journalist als merk hebben in combinatie met twitter/sociale media, maar toen begon de eindtune al. Jammer want daar had ik van alle kanten nog wat meer over willen horen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef borisz het volgende:
De Kroonprins toch weer aan de slag in Breda.
de meeste steden in het zuiden zijn erg gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef borisz het volgende:
Toen ik nog wat vaker in Breda was, wel eens een avondje meegemaakt toen de club won. Breda is dan erg gezellig. Sowieso de stad Breda
.
Laatste keer Breda is al weer een tijdje geleden. Maar ja pa is inmiddels een paar vriendinnen verder.En heb zelf nu niet direct een reden om eens een dagje Breda te doen.
SPOILER: complete standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, want Serero is zo'n wereldspelerquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef borisz het volgende:
Serero blijft in Amsterdam ipv Afrika Cup. Mooi nieuws zo vandaag.
Onbegrijpelijke keuze van de Zuid-Afrikaanse bondstrainer. Maar goed het is prima nieuws
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, want Serero is zo'n wereldspeler
Breda is alleen leuk tijdens het carnaval gebeuren. Hoef je niet eens voor naar Den Bosch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef borisz het volgende:
Toen ik nog wat vaker in Breda was, wel eens een avondje meegemaakt toen de club won. Breda is dan erg gezellig. Sowieso de stad Breda
.
Laatste keer Breda is al weer een tijdje geleden. Maar ja pa is inmiddels een paar vriendinnen verder.En heb zelf nu niet direct een reden om eens een dagje Breda te doen.
Je spoort echt niet hè ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Breda is alleen leuk tijdens het carnaval gebeuren. Hoef je niet eens voor naar Den Bosch.
Nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:44 schreef borisz het volgende:
Leo D heeft mijn tweet over Telster geRT'd
Ik twitterde een mooi filmpje over Telstar.quote:
Hoe gaat het nu Bossie na alle ellende ?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe cd van Pink Floyd is niet subliem, maar het is wel lekkere achtergrond/wegdroom muziek![]()
Gaat wel hoor. Beterschapquote:Op woensdag 31 december 2014 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu Bossie na alle ellende ?
Verder iedereen een mooi 2015.
Zelf ben ik nog steeds niet opgeknapt. Gisteren dacht ik dat ik beter was. Dingetjes kunnen doen. Vandaag weer terug bij af en in bed gelegen. Hopen dat ik het red vanavond.
pffff, ik vind de top 2000 al niks, dus een top 2015 lijkt me ook niksquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:43 schreef Againzender het volgende:
Een top 2015 gewenst allemaalmisschien ga ik mij eens als een volwassene gedragen
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pffff, ik vind de top 2000 al niks, dus een top 2015 lijkt me ook niks
Vriend was hier logeren. We hadden het erover. Na de top 1000 wordt het Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.
Kick ass Rubbereend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en het allerbeste voor 2015!
en hup tong!quote:
jammer, hij had het zomaar kunnen doenquote:
begint dat nu alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaaag weer eens de straat op. Met een nieuwjaarscadeautje in gesprek met de inwoners. De straat op buiten verkiezingstijd
Een beetje. Je gaat nu de straat op maar begint niet over verkiezingen maar over andere zaken die spelenquote:
Je staat gewoon vrouwen te hosselen zag ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Een beetje. Je gaat nu de straat op maar begint niet over verkiezingen maar over andere zaken die spelen
Voor als je het nog niet weet. Morgenavond om 18.20 op de BBC live Arsenal - Hull (FA Cup)quote:
en dat isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:25 schreef borisz het volgende:
Het darten wordt besproken in het Sportforum
Dat ze bij de NOS daar eens aandacht aan besteden. Dat vond ik wel opvallend.quote:
Oh bij de NOS, Ik dacht dat je hier op FOK! bedoeldequote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ze bij de NOS daar eens aandacht aan besteden. Dat vond ik wel opvallend.
Denken is het laatste dat je moet doen Bossie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh bij de NOS, Ik dacht dat je hier op FOK! bedoelde![]()
Dus ik dacht al
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef borisz het volgende:
De meeste dartberichten op deze site komen van mijn hand
Ze worden wel enorm goed gelezen. Na Voetbal en F1 hoort darts bij de best gelezen sporten.quote:
Nee hoor, Sterven is het laatste dat ik moet doen. En dat maak jij hopelijk niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denken is het laatste dat je moet doen Bossie.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef borisz het volgende:
De meeste dartberichten op deze site komen van mijn hand
overigens vandaag voor het eerst (nou ja, in de herkansing) Rob Stenders op Radio 2 tussen 14 en 16. Was best leuk, misschien ook wel omdat de hitlijsten van 35 jaar geleden centraal stondenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. De muziek gaat nog wel, maar al die gevoelsmomenten tussendoor.
Zonde idd Borisz. Dat programma van Adelien was leuk, intiem en van kwaliteit. Triest dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef borisz het volgende:
De bezuinigingen worden nu ook op radio 1 zichtbaar (of is hoorbaar beter).
- Geen aparte vrijdagse uitzending meer van radio éénvandaag
- Adeline van Lier had een 'ander' programma op radio1 op de nacht van zo op ma, dat wordt nu een eenheidsworst gesprekje plaatje uitzending. Niet dat het programma wat altijd geweldig was, maar ze deden iets op de radio waar nu geen plaats meer voor is.
Ze had vaak nog een hoorspel wat ze uit de archieven toverde. Of andere verhalende radio. Dat waren vaak de leuke dingen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonde idd Borisz. Dat programma van Adelien was leuk, intiem en van kwaliteit. Triest dit.
de jus gaat er vanafquote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef borisz het volgende:
De bezuinigingen worden nu ook op radio 1 zichtbaar (of is hoorbaar beter).
- Geen aparte vrijdagse uitzending meer van radio éénvandaag
- Adeline van Lier had een 'ander' programma op radio1 op de nacht van zo op ma, dat wordt nu een eenheidsworst gesprekje plaatje uitzending. Niet dat het programma wat altijd geweldig was, maar ze deden iets op de radio waar nu geen plaats meer voor is.
was het ook niet vreemd om andere mensen in je huis te zien wonen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag bij ons oude huis geweest met Roel om post op te halen. Wat zijn de nieuwe bewoners blij met dit huisen ze hebben bijna alles erin laten zitten, dat had ik niet verwacht. Maar dat het fornuis er nog in zit en niet verkocht is deed mij vooral deugd; dit was nog een cadeau voor ons huwelijk.
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was het ook niet vreemd om andere mensen in je huis te zien wonen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.
Wij vonden het weer een prima transactie, beiden naar een hoger niveau qua wonen
deze transactie werd mede mogelijk gemaakt door de kredietcrisis. 5 jaar geleden hadden wij dit huis niet kunnen kopen, en ons oude huis was niet zo snel verkocht met de tijdelijke schenkingregeling.quote:
Wat leuk om te lezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was zo leuk.Ze hebben een hoop van onze inrichting gehouden, en ze zijn zo blij met dit huis. Wij hebben ons nieuwe huis, en zij hebben hun nieuwe huis. Niet vreemd dus, het is hun huis, maar ik ken het nog.
Wij vonden het weer een prima transactie, beiden naar een hoger niveau qua wonen
Old soldiers never die.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:09 schreef Againzender het volgende:
Ik ben het af en toe ook wel eens kwijt
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Againzender het volgende:
hools die mij volgen op facebook hadden het misschien al gezien, zaterdag de achterband van de fiets van mijn vrouw gerepareerd zodat ze vandaag weer naar haar werk kon daarmee.
Kom ik vanmiddag thuis: boze vrouw: fiets gesloopt op het station.Zadel opengesneden, en de achterband die ik dus net geplakt had lekgestoken
Voor de vorm online aangifte gedaan, en op Twitter zei de NS dat ze het doorspelen. Er waren meer fietsen gesloopt.
Onze jongens hebben ondertussen een woord voor dit soort lui, maar dat probeer ik niet meer te zeggen.
ook een tijdsbeeld waar je kromme tenen van krijgt. Destijds ook al trouwens. Maar dat kwam door onze geschiedenisleraar die heel vaak in het Oostblok kwam, voor en na de val van het ijzeren gordijn. Dan kreeg je nog eens een ander verhaal te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden nu over de actie Help De Russen De Winter Door. Terwijl er eigenlijk geen honger was. Marcel van Dam en de VARA destijds.. Tja.
Vooral Elena Ceausescu was een kutwijf eerste klasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook een tijdsbeeld waar je kromme tenen van krijgt. Destijds ook al trouwens. Maar dat kwam door onze geschiedenisleraar die heel vaak in het Oostblok kwam, voor en na de val van het ijzeren gordijn. Dan kreeg je nog eens een ander verhaal te horen.
Hij zei in de brugklas (1986) dat Ceaușescu een schurk was, en dat het een schande was dat hij door politici in het westen als een verlicht iemand werd gezien. Hij vond hem van de categorie Stalin.
Met de val van De Muur kwam hij nog even naar het lokaal waar wij Duits hadden, en daar hing een grote DDR vlag aan het plafond. Tegen onze leraar Duits: wij rijden vrijdagmiddag naar Berlijn! Hebben ze ook gedaan trouwensMaandag daarna vervielen de lessen Duits. Goh
even terugkijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden nu over de actie Help De Russen De Winter Door. Terwijl er eigenlijk geen honger was. Marcel van Dam en de VARA destijds.. Tja.
zoveel geschreeuw op twitter. ik filter op dit soort momenten dan alleen de nieuwsbrengers uit de bende.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef borisz het volgende:
Parijs. Dom Links en Dom Rechts op Twitter
Leuk Boris. Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef borisz het volgende:
Opgegeven voor een avondje radio1 luisteronderzoek.
Eind van de maand een tripje naar Hillywood om in een panel wat te zeggen over nieuwe concepten.
Krijg binnenkort de pilotuitzendingen thuis.
tof, radio1 heeft zat leuke programma's (gehad en heeft)quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef borisz het volgende:
Opgegeven voor een avondje radio1 luisteronderzoek.
Eind van de maand een tripje naar Hillywood om in een panel wat te zeggen over nieuwe concepten.
Krijg binnenkort de pilotuitzendingen thuis.
Tis wel meer van hetzelfde geworden ja. En sommige programma's zijn echt van bedenkelijk niveau, zoals radio 1vandaag. Dat bovendien veel onderwerpen dubbelt met het TV-programmaquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Als ik radio luister is het Radio-1. Helaas is er weinig meer over van het vorige concept. Een uur Isscha en b.v. het gebouw zijn vervangen door éénheidsworstige programma's. Het unieke is helaas verdwenen.
Altijd mooi om te zien hoe maatschappelijk geënteresseerd je bent Borisz.
Dit is de dag van de EO was tot voor kort een heerlijk rustpunt in de ochtend. 3, soms 4 gasten in 1,5 uur. En de eerste gast kreeg meestal het eerste half uur. Genot om eens langer dan in 4 minuten to the point te moeten komen. En Tijs van den Brink is uitstekend op de radioquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:55 schreef borisz het volgende:
Daarbij meer inhoud in de middag zal wel fijn zijn. Bureau Buitenland zou gewoon iedere dag tussen 15u en 16u moeten zijn bijvoorbeeld.
Of het nu De Ochtend, Lunch BV of 1vandaag is. Het is één pot nat. Meer echte inhoud overdag graag en niet alleen 'Hap Snap radio'.
Ik vind dit soort onderzoekjes leuk om te doen, beetje mijn ei kwijt. En ja het levert ook nog wat op ook.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef borisz het volgende:
De Bommelse koe is op. Binnenkort een varken in de vriezer
[ afbeelding ]
varken wordt wat lastig hier, maar een rund (is wel erg veel...) lam of geit lukt hier wel bij de slager. Maar de vriezer is al wat volquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef borisz het volgende:
De Bommelse koe is op. Binnenkort een varken in de vriezer
[ afbeelding ]
De Bommelse koe moest wel gedeeld wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
varken wordt wat lastig hier, maar een rund (is wel erg veel...) lam of geit lukt hier wel bij de slager. Maar de vriezer is al wat vol
ah, niet het hele beest dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
De Bommelse koe moest wel gedeeld worden. Het was ook maar 5 kilo vlees in het pakket
. Maar ja wel veel beter vlees dan bij de supermarkten
![]()
Straks dus wat varken op de voorraad.. Overigens Lam wil ik ook op voorraad hebben. Heb iets te veel recepten van Yotam Ottolenghi gezien vandaag en dat is alleen maar Lam Lam Lam en een beetje kip
.
Ja. Een heel varken of eerder koe gaat niet passenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, niet het hele beest duskreeg een flashback naar vroeger. Had mijn vader een boer geholpen door een dag 15 uur te helpen bij een klus (geen idee wat), kreeg hij als compensatie een compleet varken. Daar kan je wel even van eten
quote:
Kennelijkl, producer van Barend belde wel heel snel terugquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef borisz het volgende:
Ekdom heeft de klapper met je naam ook aan de jonkies gegeven?.
Zeg Tong hoe is die nu? Laatste bericht hier gistermorgen.
Was niet lekker vandaag. Last van maag een hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef borisz het volgende:
Ekdom heeft de klapper met je naam ook aan de jonkies gegeven?.
Zeg Tong hoe is die nu? Laatste bericht hier gistermorgen.
mooi, heb ik even geen omkijken naar Axelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:30 schreef borisz het volgende:
Ajax - Schalke vanaf 15.15 uur op kanaal 12 van Ziggo en 15 van UPC
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, heb ik even geen omkijken naar Axel
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ziggo als hoofdsponsor is zo slecht nog niet.. Al is dit maar een oefenpotje vanuit de zandbak.
In de toekomst kunnen we meer Ajax TV verwachten bij Ziggo.
he, er zit een knop op je TV......quote:
Tveel knoppen. Ben tegenwoordig de wegkwijt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, er zit een knop op je TV......
Doe Maar op ned3 om in de lijn te blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tveel knoppen. Ben tegenwoordig de wegkwijt.
Oh ja. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe Maar op ned3 om in de lijn te blijven
EK Allround moet live op TV. Het staat op de evenementenlijstquote:Op zondag 11 januari 2015 19:16 schreef tong80 het volgende:
Van 12 tot 17.00 uur schaatsen bij de NPO. Gelukkig wordt het in Studio Sport om 19.00 uur herhaald.
In Duitsland zijn ze onoverwinnelijk bij het rodelen. Maar daar krijg je het niet heel de dag te zien.
En het bloemencorso in Tiel niet ?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
EK Allround moet live op TV. Het staat op de evenementenlijst
misschien gaat hij op andere tijden naar de kerkquote:Op zondag 11 januari 2015 10:03 schreef borisz het volgende:
Zet je WNL aan en zie je de kop van Buma
Die vent zit meer op de bank bij WNL dan in de kerk op zondag.
een bloemencorso in Tiel?quote:
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Againzender het volgende:
GVD, op twitter zit een (ex?) FOK!-er nu met gillenmde sirenes naar het Dijklicht omdat haar man een hartstilstand heeft
Mooizo. Mogen van mij niet vernederd worden bij dat wk van 2028 van ze. Kankerboevenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef borisz het volgende:
Nu een item over Qatar... Om het eens over het sportieve te hebben. Ze kregen vandaag met 4-1 klop van de UAE tijdens de Azië Cup
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Againzender het volgende:
GVD, op twitter zit een (ex?) FOK!-er nu met gillenmde sirenes naar het Dijklicht omdat haar man een hartstilstand heeft
ik vind het altijd zo leuk omdat ze in mijn geboortestad Woerden werkt, vlakbij de bakkerij van mijn oom & tante, al is tante er niet meer en wordt het door twee van mijn nichten gerund.quote:
twitter:
een nachtmerrie, dat vat het precies samenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Againzender het volgende:
Dat je je afvraagt wat die politieheli boven je huis doet. Zeg ik ook in zo'n geval op twitter, sinds C2000 moet ik ook maar vissen wat de reden is. Maar dan blijkt het een traumaheli, en langzaam bedenk je dat je man eigenlijk al thuis had moeten zijn. Je belt hem, wordt niet opgenomenwat een nachtmerrie
en anders merk je t morgenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef Againzender het volgende:
pff, uit de afdeling maandag hadden we vandaag een buitencategorie te pakken. Moet mij inhouden om mijn werktelefoon steeds te pakken om te kijken of er nog berichten zijn. Het is opgelost: loslaten nu
Dat IS Eliza. Ze twittert alles. Welkom in deze tijd AD.quote:
Ben benieuwd wat het AD schrijftquote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat IS Eliza. Ze twittert alles. Welkom in deze tijd AD.
Toen ik zag dat ze naast de bakkerij van mijn oom en tante werkte is ze daar de groeten gaan doen namens mij. Dat vind ik leuk.
Gisteravond ging in een heel korte tijd helemaal fout, heb trillend achter de PC gezeten.
Vreselijk. Werd ooit gebeld dat pa een hartstilstand had gekregen. Dan is het naar de garage fietsen vreselijk. Het bleek fataal te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat IS Eliza. Ze twittert alles. Welkom in deze tijd AD.
Toen ik zag dat ze naast de bakkerij van mijn oom en tante werkte is ze daar de groeten gaan doen namens mij. Dat vind ik leuk.
Gisteravond ging in een heel korte tijd helemaal fout, heb trillend achter de PC gezeten.
honden weer, het is ook weinig bevorderlijk weer voor een goed herstelquote:
Is dat alweer zo lang geleden ?quote:
Mijn lieve moeder dacht in droog weer Sheperds-pie bij me te komen brengen in haar scootmobiel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:43 schreef borisz het volgende:
Het was nog droog toen ik naar de APpie ging. Op de terugweg hoosde het
nog wel steeds van de peuken af? Een goede griep ben je wel twee weken zoet mee hoor, maar ga even naar de huisarts als je er niet gerust op bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk. Werd ooit gebeld dat pa een hartstilstand had gekregen. Dan is het naar de garage fietsen vreselijk. Het bleek fataal te zijn.
Zelf blijf ik ook kwakkelen, wil maar niet goed herstellen van de griep. Net pas m'n bed uit. Waar je er normaal ingaat. Toch eens naar de huisarts.
Goeiemorgen.
we gaa allemaal do0dt? zoiets?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:55 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk. Alleen de bange piet zijn. Precies waar je ze hebben wil. Gelukkig zit er vd Laan met verstandige antwoorden.
goede wijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:20 schreef Againzender het volgende:
Krijg zojuist een whatsappje van mijn moeder dat onze woonwijk heel even in beeld was bij Andere Tijden, heel even de Alberti's hier in de straat waar ze woonden
Nog steeds niet gerookt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog wel steeds van de peuken af? Een goede griep ben je wel twee weken zoet mee hoor, maar ga even naar de huisarts als je er niet gerust op bent.
quote:
Beterschap!quote:Ik blijf maar tobben, voel me nu weer niet lekker. Als ik een beetje hersteld ben maak ik een afspraak. Het komt steeds terug.
Goeiemorgen
Tuurlijk haalt Ivo het, als de PvdA Ivo laat vallen zijn ze er geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:27 schreef borisz het volgende:
Toch maar een debatje kijken zo
Ben benieuwd of Ome Ivo de eindstreep haalt.. Binnen de VVD staat Ivo er ook niet goed op trouwens. Ard vd Steur staat klaar mocht Opstelten, nu of eventueel later toch voortijdig vertrekken.
Mag ik een veer in je reet steken Borisz ? Vind het geweldig hoe je op jonge leeftijd al zo bezig bent met politiek en met mooie teksten komt. Ik ben meer van sport en literatuur. Natuurlijk interesseren jouw onderwerpen me. Niet mijn prioriteit. Je enthousiasme vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:27 schreef borisz het volgende:
Toch maar een debatje kijken zo
Ben benieuwd of Ome Ivo de eindstreep haalt.. Binnen de VVD staat Ivo er ook niet goed op trouwens. Ard vd Steur staat klaar mocht Opstelten, nu of eventueel later toch voortijdig vertrekken.
Kleine Viezerik woont/woonde hier vlakbij. Collega die hier eind jaren 60 is opgegroeid zag hem bij op volle toeren met Ali B bij z'n huis. Geinige was dat Kleine Viezerik wat met Willeke Alberti ging doen, die dus vroeger 150 m verderop woondequote:
Ik neem aan het verbouwde Wembley. Wat is gebouwd op de plek waar her oude Wembley stondquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:40 schreef TheSluus het volgende:
Mensen,
een vraag; Weet iemand welk stadion er wordt bedoeld met de uitdrukking 'het nieuwe Wembley'?
Alvast bedankt!
Cowman gaat nu wel winnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:59 schreef rubbereend het volgende:
TV tip, FA cup op de bbc, Southampton met hun replay
Nee dat staat in Cardiffquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef TheSluus het volgende:
Zou het stadion het Millennium Stadium?
of gaan we nu terug naar de tijd voordat Wembley uberhaupt vervangen zou worden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan het verbouwde Wembley. Wat is gebouwd op de plek waar her oude Wembley stond
welke?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:03 schreef borisz het volgende:
Weer een Moszkowicz van het tableau geschrapt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
David http://nos.nl/artikel/201(...)-uit-ambt-gezet.html
quote:De Raad van Discipline in Den Bosch oordeelde maandag over een klacht die was ingediend door nabestaanden van iemand die door een misdrijf om het leven was gekomen. De nabestaanden lieten zich bijstaan door David Moszkowicz. Later bleek dat hij ook de advocaat was van een van de verdachten in deze zaak/
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:08 schreef rubbereend het volgende:
Nounou borisz, D66 gooit wat kanonnen in de strijd bij de eerste kamer
Recordquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Het hele blik is open getrokken lijkt wel.
Oh en ROnnie6-1. Wat ik al zei ergens anders. Er zit een 'andere kop' op tov vijf jaar geleden. Zo veel meer ontspannen
was een leuke eerste helft, tweede helft was drama.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
was een leuke eerste helft, tweede helft was drama.
Wel een partij Ajax mutsen die door Ziggo werd uitgedeeld. Ik de eerste muts snel in mn jaszak gestopt, en bij het tweede afgeefpunt nog een muts gehaald voor Axel.
Kom ik in het vak, zegt mijn moeder: heb je geen muts gekregen?? Ik: ik heb er twee in mijn jaszakken
Mijn vader: ik heb er vier, gewoon tegen dat meisje gezegd dat ik drie kleinzoons heb
We zijn weer even voorzien dus.
[..]
Wel een partij Ajax mutsen die door Ziggo werd uitgedeeld. Ik de eerste muts snel in mn jaszak gestopt, en bij het tweede afgeefpunt nog een muts gehaald voor Axel.
Kom ik in het vak, zegt mijn moeder: heb je geen muts gekregen?? Ik: ik heb er twee in mijn jaszakken
Mijn vader: ik heb er vier, gewoon tegen dat meisje gezegd dat ik drie kleinzoons heb
[..]
Zo iets. D66 dagje in Utreg idd. Ik zat bij de workshops voor de lokale campagneleiders. Daarnaast waren er nog andere diverse andere bijeenkomsten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat ga je doen Borisz opweg naar het premierschap ?
ze liepen hier vanavond met de mutsen op kerstbomen op het vuur te gooien. Geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]geweldig, de mannen waren er vast blij mee
ik blijf het een mooi project vinden.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef Againzender het volgende:
Axel, Marc en Roel vanavond bij de kerstboomverbranding in onze nieuwe buurt.
Wat een tuig, zelfs Roel liep rond met stukken kerstboom, roepende: 'de fik erin!!!'
Van wie zullen ze het hebben.....
En ben blij voor Ilse. Maar daarbij ook zeer terecht. Veel airplay en optredens over heel Europa met The Common Linnets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik blijf het een mooi project vinden.
160 bomen hier voor het buurtje. Hoop nieuwe bewoners ook net als wij. En een bejaarde die ook gelijk kwam met : 'schuin tegenover de Alberti's!'quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier was de Kerstboomverbranding al de zevende. Koters konden geld verdienen want iedere boom leverde 50 ct op
Bij ons is het een stukkie groter. 1000 bomen. Maar goed het trekt ook veel publiekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:28 schreef Againzender het volgende:
Kwam een motoragent even kijken bij de fik. Zegt nog tegen een van de organisatoren: dit is illegaal. maar het ziet er uit alsof het beheerst is. Ik rij nu door, maar ik zou het fijn vinden als het uit is als ik over een uur weer langs kom.
Hop, zo doe je dat hier
is voor ons voor het eerst hier, echt voor de buurt, man of 50, hoewel het aantal kinderen slecht was in te schatten. Hapjes en drank erbij, maar de kinderen gingen compleet uit hun dak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij ons is het een stukkie groter. 1000 bomen. Maar goed het trekt ook veel publiekDe doorgaande weg wordt afgezet. Brandweer staat paraat, maar wat wel weer leuk is dat ook de jeugdbrandweer een grote rol heeft.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef Againzender het volgende:
Axel, Marc en Roel vanavond bij de kerstboomverbranding in onze nieuwe buurt.
Wat een tuig, zelfs Roel liep rond met stukken kerstboom, roepende: 'de fik erin!!!'
Van wie zullen ze het hebben.....
Wel een leuke aflevering. Lekker weer lullen over niks.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:21 schreef borisz het volgende:
Jack v Gelder is weer eens te lang onder de zonnebank geweest.
Uren fragmenten met mogelijke matchfixing.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een leuke aflevering. Lekker weer lullen over niks.
'Zo komt Jan Splinter door de winter.' Aldus een bekende politicus.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Uren fragmenten met mogelijke matchfixing.
da's geen fout, da's enorm ernstig. En wat gebeurt er? Hij wordt vervangen maar verder zal alles hetzelfde blijven. Grote schande hoe er met het noorden wordt omgegaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo iets. D66 dagje in Utreg idd. Ik zat bij de workshops voor de lokale campagneleiders. Daarnaast waren er nog andere diverse andere bijeenkomsten.
Eerst nog een afsluiter van Kees Verhoeven, de landelijke campagneleider. Verder nog goede gesprekken tussendoor bij de borrel.
Oh en we hebben gelachen om een VVD'er die de fout in ging.
en het tast zijn hersenen aan, wat een onzin tijdens SV zegquote:Op zondag 18 januari 2015 23:21 schreef borisz het volgende:
Jack v Gelder is weer eens te lang onder de zonnebank geweest.
heerlijk als alles op zijn plek valt qua wonen na zo'n flinke stap als verhuizenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
160 bomen hier voor het buurtje. Hoop nieuwe bewoners ook net als wij. En een bejaarde die ook gelijk kwam met : 'schuin tegenover de Alberti's!'
Tering wat wonen we hier leuk
Eens en eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's geen fout, da's enorm ernstig. En wat gebeurt er? Hij wordt vervangen maar verder zal alles hetzelfde blijven. Grote schande hoe er met het noorden wordt omgegaan.
En voor mijn gevoel is er weinig ophef overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |