abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:28:35 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147876386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef happinessfordogs het volgende:
dan had je binnen 24 uur alle lagen van de directie voor je op de stoep.
Wat heb je eraan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_147876438
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef static het volgende:

[..]

Wat heb je eraan?
Je kunt dan zo spoedig mogelijk duidelijkheid scheppen. TS hoeft zich niet te conformeren als de andere partij zeer grove fouten heeft begaan.
pi_147876473
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

srsly ja? Ik heb zelf zoiets van tja...get over it, het heeft er sinds '88 gestaan en om daar nu nog zo helemaal van in de war te raken vind ik wel wat extreem. Maar goed, dat ben ik.
Ik snap wel dat je kwaad wordt op een gemeente als je betaald hebt voor een grafsteen en die wordt zomaar geruimd.
Wil je dat ik het probeer onder woorden te brengen of is dat zinloos?
pi_147876492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

iedereen mag toch zelf bepalen hoe vaak je er komt?!

Bij het graf van mijn vader kom ik ook maximaal 1 keer in de 2 jaar. Maar zal het toch wel heel vervelend zijn als het graf in 1 keer zonder bericht weg is.
Helemaal mee eens. Alleen de felle emotie van TS verrast me.
Jij zou het 'heel vervelend' vinden, TS is helemaal gebroken. Dat is vreemd aangezien TS het graf amper bezocht en daarmee ogenschijnlijk nauwelijks nog onderdeel was in zijn rouwproces.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:31:50 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147876502
quote:

[..]

srsly ja? Ik heb zelf zoiets van tja...get over it, het heeft er sinds '88 gestaan en om daar nu nog zo helemaal van in de war te raken vind ik wel wat extreem. Maar goed, dat ben ik.
Ik snap wel dat je kwaad wordt op een gemeente als je betaald hebt voor een grafsteen en die wordt zomaar geruimd.
En in 1988 was TS 1½ jaar oud.... dit is waar haar vader is, dit is het enige wat ze van hem heeft, en dat is haar hele leven al zo.
Daarbij is er voor het graf betaald tot 2018, en kan ik me zo indenken dat TS de intentie had de grafrechten ook in 2018 te verlengen.

Een graf voor 20/25 jaar is gewoon echt heel kort voor iemand die zulke kleine kinderen heeft, maar helaas kun je op een hoop begraafplaatsen tegenwoordig geen graf meer kopen voor een langere periode.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147876504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef static het volgende:

[..]

Wat heb je eraan?
Vooral veel extra stress en ellende vermoed ik.
pi_147876560
quote:

[..]

Je snapt niet dat zo,n graf een speciale waarde heeft?
pi_147876571
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in de buurt. Niet iedereen heeft de behoefte om wekelijks/maandelijks naar een graf te gaan. Er was betaald tot 2018. Er is geen bericht gekomen dat het graf geruimd zou worden.

Niet kwetsend bedoeld? :')
Ja. Als dikgedrukte van toepassing is dat kwetst het ook niet. Het is immers een bewuste keuze.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator / Colorchick dinsdag 23 december 2014 @ 12:35:09 #134
382129 crew  Donna
pi_147876597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef eight het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen de felle emotie van TS verrast me.
Jij zou het 'heel vervelend' vinden, TS is helemaal gebroken. Dat is vreemd aangezien TS het graf amper bezocht en daarmee ogenschijnlijk nauwelijks nog onderdeel was in zijn rouwproces.
Niet iedereen rouwt op dezelfde manier.
pi_147876635
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef eight het volgende:

[..]

Ja. Als dikgedrukte van toepassing is dat kwetst het ook niet. Het is immers een bewuste keuze.
Bedoel je nou serieus dat een graf alleen emotionele waarde voor je mag hebben als je er maandelijks of wekelijks komt en er in de buurt blijft wonen? Prima als dat voor jou geldt, maar op basis waarvan leg je deze standaarden ook aan anderen op?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2014 @ 12:40:20 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147876753
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef eight het volgende:

Ja, en? Ik woon 2 uur rijden bij mijn vaders graf vandaan en ik ben er door omstandigheden al bijna 2 jaar niet zelf geweest. Als ik zou horen dat het ineens - zonder bericht en terwijl er gewoon voor betaald is - verdwenen was, zou ik daar ook kapot van zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147876774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, en? Ik woon 2 uur rijden bij mijn vaders graf vandaan en ik ben er door omstandigheden al bijna 2 jaar niet zelf geweest. Als ik zou horen dat het ineens - zonder bericht en terwijl er gewoon voor betaald is - verdwenen was, zou ik daar ook kapot van zijn.
"kapot van zijn" is nogal breed natuurlijk.
pi_147876822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef Queller het volgende:

[..]

Bedoel je nou serieus dat een graf alleen emotionele waarde voor je mag hebben als je er maandelijks of wekelijks komt en er in de buurt blijft wonen?
Nee, zie post 129.
quote:
Prima als dat voor jou geldt, maar op basis waarvan leg je deze standaarden ook aan anderen op?
Waar schrijf ik dat ik standaarden opleg aan anderen :?
Dat is jouw conclusie en zeker niet de mijne.
pi_147876861
Hoe TS zou moeten rouwen of ergens wat van 'zou moeten' vinden is helemaal niet relevant in dit topic. Vanaf hier gaan we het maar weer gewoon over een oplossing voor TS hebben.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_147876885
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Die mensen hebben dat beslist niet met opzet gedaan en ze zullen zich zelf ook wel behoorlijk rot voelen onder wat er gebeurd is.
Dat is echt soms maar de vraag er slingeren genoeg managers rond die zonder na te denken over de gevolgen zomaar andere regels bedenken . :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:48:11 #141
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147876961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vooral veel extra stress en ellende vermoed ik.
Dat dus.

Op hoge poten de media erbij betrekken lijkt me nou iets wat je niet wilt. Maar goed, wie ben ik.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:48:48 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_147876979
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:08 schreef poemojn het volgende:

[..]

misschien is de standaard maximale termijn daar 25 jaar, en wordt daarna geruimd.. Nieuwere regels dan in 1988 gebruikelijk waren. Zoiets zou ik als oorzaak van de fout verwachten.
Zoiets moet het haast wel zijn: volgens de administratie in 2013 klaar voor ruimen en dat dan in 2014 doen. Blijft fout dat men dan geen contact heeft opgenomen met de nabestaanden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2014 @ 12:50:41 #143
13151 crew  Rewimo
pi_147877051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef Mark het volgende:
Zoiets moet het haast wel zijn: volgens de administratie in 2013 klaar voor ruimen en dat dan in 2014 doen. Blijft fout dat men dan geen contact heeft opgenomen met de nabestaanden.
Alleen strookt dat niet met de betaling t/m 2018.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147877075
Het lijkt mij erg klote dat je tot 12 januari moet wachten op antwoord. Met een beetje inspanning van de andere partij kan dit veel sneller. Aangezien het een gevoelig onderwerp is en de fout aan hun zijde ligt, is dat wel het minste wat je mag verwachten.
pi_147877092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Alleen strookt dat niet met de betaling t/m 2018.
Tja een klein foutje maken bij de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem en alle betaaldatums ben je zomaar kwijt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 december 2014 @ 12:56:59 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147877253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wil je dat ik het probeer onder woorden te brengen of is dat zinloos?
Wat jij wil.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 december 2014 @ 12:57:33 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147877271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

En in 1988 was TS 1½ jaar oud.... dit is waar haar vader is, dit is het enige wat ze van hem heeft, en dat is haar hele leven al zo.
Ik denk daar anders over. Maar goed, laten we dat vooral niet in dit topic gaan doen.
pi_147877344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef Mark het volgende:

[..]

Zoiets (het contacteren van de nabestaanden) zou in ieder protocol voor dit soort onderwerpen standaard opgenomen moeten zijn (en volgens mij is dat meestal ook het geval).
pi_147877373
Buiten het emotionele.. die grafsteen is toch gewoon eigendom van de nabestaande die die steen hjeeft betaald? Dit af doen als menselijke fout vind ik veel te makkelijk. De procedure deugt dan ook voor geen meter.

Het gaat niet om het geld en de blunder is niet meer terug te draaien, maar het gaat nergens over het er verder bij te laten zitten. Ik hou een kleine slag om de arm in het kader van.. " je weet pas waar je het over hebt als je het zelf meemaakt", maar ik kan er me niks voorstellen dat het emotioneel te zwaar is je hiermee bezig te houden. Aangezien dit geen nieuwe situatie is en je hele leven al weet dat je vader overleden is. Iedereen kan daar heel erg in mee gaan, maar het advies " man up" en doe wat je moet doen eerst voordat je jezelf een nieuwe rouwperiode "aanpraat" moet toch gewoon kunnen?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2014 @ 13:09:31 #150
13151 crew  Rewimo
pi_147877631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef Dokkertje het volgende:
Buiten het emotionele.. die grafsteen is toch gewoon eigendom van de nabestaande die die steen hjeeft betaald? Dit af doen als menselijke fout vind ik veel te makkelijk. De procedure deugt dan ook voor geen meter.

Het gaat niet om het geld en de blunder is niet meer terug te draaien, maar het gaat nergens over het er verder bij te laten zitten. Ik hou een kleine slag om de arm in het kader van.. " je weet pas waar je het over hebt als je het zelf meemaakt", maar ik kan er me niks voorstellen dat het emotioneel te zwaar is je hiermee bezig te houden. Aangezien dit geen nieuwe situatie is en je hele leven al weet dat je vader overleden is. Iedereen kan daar heel erg in mee gaan, maar het advies " man up" en doe wat je moet doen eerst voordat je jezelf een nieuwe rouwperiode "aanpraat" moet toch gewoon kunnen?!
Ik vind het ook vreemd dat een grafsteen zonder meer vernietigd wordt.

En wat de emotionele kant betreft: iedereen is anders en je kunt mensen niet kwalijk nemen hoe ze iets voelen of ze voorschrijven wat ze wel of niet mogen of moeten voelen. Dus botweg adviseren dat TS haar gevoelens maar even moet opschorten... dat werkt zo niet voor iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')