Nee, gewoon een gestoorde gek. We doen niet aan het beestje bij de naam noemen. Dat is veel te confronterend.quote:
Overquote:
Dikke kans dat het zo is, maar eerst even afwachten of het werkelijk zo is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gestoorde gek. We doen niet aan het beestje bij de naam noemen. Dat is veel te confronterend.
Nee joh is gewoon weer een psychiatrisch patiënt. Niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik hoop toch voor de normale moslims dat dit niet weer de actie van een radicale is...
Godver, hoe triest het ook is, moest toch wle lachen.quote:
Het gaat hier om Frankrijk en waarschijnlijk ook een Fransman. Verbaast me dus niets.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
Die terroristen van tegenwoordig stellen niets meer voor, geen autobom maar alleen een auto, geen doden maar gewonden en zelfs de zelfmoord is mislukt.
Zo bedoel ik het niet. Als dit soort 'incidenten' vrijwel dagelijks blijven plaatsvinden, slaat de vlam binnenkort in de pan en kun je misschien zelfs op een gegeven moment rassenrellen verwachten. Veel mensen hebben er gewoon genoeg van en zodra het economisch slecht gaat hebben ze toch niets meer te verliezen en gaan mensen wel de straat op.quote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee joh is gewoon weer een psychiatrisch patiënt. Niks aan de hand hoor.
Klopt ben ik het helemaal mee eens. Denk ook dat het binnenkort fout gaat in Duitsland overigens.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als dit soort 'incidenten' vrijwel dagelijks blijven plaatsvinden, slaat de vlam binnenkort in de pan en kun je misschien zelfs op een gegeven moment rassenrellen verwachten. Veel mensen hebben er gewoon genoeg van en zodra het economisch slecht gaat, hebben ze toch niets meer te verliezen en gaan mensen wel de straat op.
Het zou dan ook niet zo slecht zijn als normale moslims nou eens massaal in opstand komen tegen al die radicale elementen binnen hun eigen geloofsgemeenschappen. Uiteindelijk zijn de goede moslims de ware slachtoffers omdat zij erop aangekeken zullen worden of zelfs nog erger.
Het is wel heel toevallig dat er dan een kerstmarkt gekozen is. Dat is de ideale pek om zoveel mogelijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Godver, hoe triest het ook is, moest toch wle lachen.
Kan trouwens net zo goed een eenzame persoon zijn bij wie met kerst de emmer overloopt...
Goed punt inderdaad, wat dat betreft een wonder dat die auto zo ver kwam dat er iemand aangereden kon worden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gaat hier om Frankrijk en waarschijnlijk ook een Fransman. Verbaast me dus niets.
Komt wel heel dichtbij zo hé.quote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
familie van mij verblijft momenteel in Reims, straks gaat het daar ook nog gebeuren.
Kan ook betekenen dat ze bij de NOS wat grondiger fact-checken en niet zo'n ziekelijke primeurdrang hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Opvallend dat de NOS (weer) de laatste is van de officiele media die dit geval melden.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het verhaal wil inmiddels dat de man eerst "allah akbar" riep, alvorens met een mes zelfmoord te plegen.
Halloquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gestoorde gek. We doen niet aan het beestje bij de naam noemen. Dat is veel te confronterend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 22-12-2014 20:43:16 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nee joh. Alles wat misgaat komt door moslims. Dat weet je tochquote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Inspireme het volgende:
Die domme speculaties hier. Wacht nou maar gewoon af wat zijn beweegredenen waren stelletje kanslozen
Is ook zo.quote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef Morendo het volgende:
Dit is gewoon een gestoorde actie van een enkeling. De meerderheid van de moslimgemeenschap keurt dit af. Christenen worden toch ook niet massaal over één kam geschoren vanwege de Ku Klux Klan? Bovendien zijn moslims vaak het grootste slachtoffer van terroristische aanslagen. De Koran keurt geweld af. Dit was dus geen echte moslim.
Er is al bekend dat hij Allah Akbar riep, klapjosti.quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Inspireme het volgende:
Die domme speculaties hier. Wacht nou maar gewoon af wat zijn beweegredenen waren stelletje kanslozen
Een dergelijke manier van denken maakt de wereld lekker overzichtelijk. Iets waar veel mensen behoefte aan hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Alles wat misgaat komt door moslims. Dat weet je toch
Als dat zo is, heeft Le Penn (of hoe dat mens ook mag heten) het wel heel makkelijk de volgende verkiezingenquote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het verhaal wil inmiddels dat de man eerst "allah akbar" riep, alvorens met een mes zelfmoord te plegen.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo
[ afbeelding ]
Ik heet Karst
[ afbeelding ]
Dat is die van Dijon sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef waxxx het volgende:
[..]
Er is al bekend dat hij Allah Akbar riep, klapjosti.
Man rijdt met bestelbus in op bezoekers kerstmarkt Nantesquote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens deze Franse bron zijn de beroemde magische toverwoorden gesproken:
http://www.ouest-france.f(...)rche-de-noel-3076473
Ségolène Royal.quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft Le Penn (of hoe dat mens ook mag heten) het wel heel makkelijk de volgende verkiezingen
Nee fucking doos dat je er bentquote:
Ik praat niet tegen jou simpele figuurquote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee fucking doos dat je er bentga jij maar ff heel snel wieberen hier
Dat is idd het negatieve gevolg wat aan deze idioterie kleeft.quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft Le Penn (of hoe dat mens ook mag heten) het wel heel makkelijk de volgende verkiezingen
Die.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee fucking doos dat je er bentga jij maar ff heel snel wieberen hier
Bakkes dicht jij, zorg eerst maar dat je je feiten op orde hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen jou simpele figuur
Ik weerleg alleen maar even het gegeven dat je maar direct over afkomst of iets dergelijks kan gaan roepen. Als je voor 2009 al had leren schrijven deed je het op die bewuste 30 april namelijk ook. Wat je inderdaad achterlijk maakt. En echt? Bij jou moet ik eerder aan het volgende denkenquote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, ik heet struisvogel.
Het was pas een minuut geleden aangepast op nu.nl, kan gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bakkes dicht jij, zorg eerst maar dat je je feiten op orde hebt.
Geen XBOX en PS3 hebben in je buurthuisquote:Op maandag 22 december 2014 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Misschien had hij vroeger geen buurthuis in zijn wijk, kan toch.
Vooruit, je mag blijvenquote:Op maandag 22 december 2014 20:40 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het was pas een minuut geleden aangepast op nu.nl, kan gebeuren.
Denk dat er vrij weinig Sjiieten op een kerstmarkt staan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef Irakees het volgende:
Heeft met IS te maken.
Als het moet willen ze desnoods 500 miljoen sjiieten afslachten.
"What about the 150 million Shia, what if they refuse to convert?" Todenhoefer asked.
"150 million, 200 million or 500 million, it does not matter to us," the fighter answered. "We will kill them
all."
http://edition.cnn.com/20(...)juergen-todenhoefer/
Precies, dit heeft niks met de islam te maken. De islam is vrede.quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Elke sicko outcast psychische patiënt copycat gaat natuurlijk Allah Akbar roepen nu
Weinig inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 20:46 schreef waxxx het volgende:
[..]
Precies, dit heeft niks met de islam te maken.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef waxxx het volgende:
[..]Net als dat aanslagenplot tegen immigranten weinig te maken had met het neofascisme.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je oogkleppen op doen en doen alsof er niks fundamenteels mis is met de islam.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef waxxx het volgende:
[..]
oogkleppen blablablabla fundamenteels blablablabla islam blablablablabla.
Jawel.quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef waxxx het volgende:
[..]Net als dat aanslagenplot tegen immigranten weinig te maken had met het neofascisme.
In april 2009 was het inrijden op groepen mensen nog niet zo gebruikelijk. In het najaar van 2014 - ik weet niet of je nieuws volgt - gebeurt dat herhaaldelijk, door extremistische moslims.quote:Op maandag 22 december 2014 20:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weerleg alleen maar even het gegeven dat je maar direct over afkomst of iets dergelijks kan gaan roepen. Als je voor 2009 al had leren schrijven deed je het op die bewuste 30 april namelijk ook. Wat je inderdaad achterlijk maakt. En echt? Bij jou moet ik eerder aan het volgende denken
[ afbeelding ]
Met als grote verschil dat die mensen over het algemeen nog wel een goed hart hebben
Gelukkig ken ik jou niet, anders kwam het wel heel erg dichtbij ....quote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
familie van mij verblijft momenteel in Reims, straks gaat het daar ook nog gebeuren.
Gewoon niet helemaal 100 waarschijnlijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef YazooW het volgende:
Jezelf willen neersteken met een mes. Sjezus. Dat iemand zichzelf wilt neerschieten kan ik nog wel enigszins begrijpen, boem en je bent dood. Maar met messteken gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk.
Dat lijkt mij wat voorbarig.quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gewoon niet helemaal 100 waarschijnlijk
Dat zeiden ze van die kerel die gisteren die aanslag pleegde ook al...quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alsof iedere moslim geestelijk gestoord is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is toch niet gek?quote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van die kerel die gisteren die aanslag pleegde ook al...
Nee. Want anders waren er nu een paar miljoen auto's in Frankrijk op mensen aan het inrijden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof iedere moslim geestelijk gestoord is.
Vroeger werd er het label "moslimterrorist" opgeplakt. Niet iets van "gestoorde man", of "psychopaat" o.i.d.quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is toch niet gek?
Waarom zou een normaal persoon zoiets doen.
Nee. Het verschilt per zaak.quote:Op maandag 22 december 2014 21:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vroeger werd er het label "moslimterrorist" opgeplakt. Niet iets van "gestoorde man", of "psychopaat" o.i.d.
Uit (godsdienstige) overtuiging? Het zou de eerste niet zijn...quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is toch niet gek?
Waarom zou een normaal persoon zoiets doen.
Niet als het één keer gebeurt nee.quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Enkel het feit Allah Akbar roepen is niet zo veelzeggend als je zou denken in eerste instantie.
Tristan was de leider van het autistische verzetsfront.quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Het verschilt per zaak.
Soms zit er een organisatie achter die banden heeft met internationale terreurgroepen.
Zo was Karst ook gewoon gestoord. En niet onderdeel van een blanke anti-Koningshuis terreureemheid. Enkel het feit Allah Akbar roepen is niet zo veelzeggend als je zou denken in eerste instantie.
Het zegt dat (ook) geestelijke gestoorde moslims nog wel eens een aanslag(je) plegen. En dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Het verschilt per zaak.
Soms zit er een organisatie achter die banden heeft met internationale terreurgroepen.
Zo was Karst ook gewoon gestoord. En niet onderdeel van een blanke anti-Koningshuis terreureemheid. Enkel het feit Allah Akbar roepen is niet zo veelzeggend als je zou denken in eerste instantie.
Dit soort aanslagen gebeuren constant in de geschiedenis.quote:Op maandag 22 december 2014 21:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zegt dat (ook) geestelijke gestoorde moslims nog wel eens een aanslag(je) plegen. En dat zijn er nogal wat.
Oké.quote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen gebeuren constant in de geschiedenis.
Vaak ook. Met of zonder moslims.
Copycats. Inclusief het Allah Akbar. Ook al geloven ze niet in Allah en Mohammed (vrede zij met hem).quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Childofthe90s het volgende:
Wel toevallig dat er in twee dagen opeens drie incidenten zijn waarbij voertuigen op mensen inrijden, of gebeurt dit wel vaker, maar berichten de media er dan niet over?
Ach ja, zie het als een stukje marktwerking. Mensen hebben behoefte aan mensen die Allah Akbar roepen en mensen vermoorden. Dus sommige mensen spelen daar weer op in.quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een dergelijke manier van denken maakt de wereld lekker overzichtelijk. Iets waar veel mensen behoefte aan hebben.
quote:In de Franse stad Nantes is een automobilist ingereden op bezoekers van een kerstmarkt. Er zijn tien gewonden, van wie er vijf slecht aan toe zijn. De man was volgens ooggetuigen verward en rook naar drank. In zijn auto zou een schrift zijn gevonden met wartaal.
Het voertuig, een pick-up, reed rakelings langs een huisje waar glühwein werd verkocht, raakte enkele mensen en kwam na een aantal meters tot stilstand tegen een paal.
Het Openbaar Ministerie spreekt van een 'geïsoleerd geval.' Er zou geen sprake zijn van een terroristische daad.
Takfir?quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
De man was volgens ooggetuigen verward en rook naar drank.
Duidelijk een moslim
Genoeg moslims die drinken hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
De man was volgens ooggetuigen verward en rook naar drank.
Duidelijk een moslim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |