Nee, gewoon een gestoorde gek. We doen niet aan het beestje bij de naam noemen. Dat is veel te confronterend.quote:
Overquote:
Dikke kans dat het zo is, maar eerst even afwachten of het werkelijk zo is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gestoorde gek. We doen niet aan het beestje bij de naam noemen. Dat is veel te confronterend.
Nee joh is gewoon weer een psychiatrisch patiënt. Niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik hoop toch voor de normale moslims dat dit niet weer de actie van een radicale is...
Godver, hoe triest het ook is, moest toch wle lachen.quote:
Het gaat hier om Frankrijk en waarschijnlijk ook een Fransman. Verbaast me dus niets.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
Die terroristen van tegenwoordig stellen niets meer voor, geen autobom maar alleen een auto, geen doden maar gewonden en zelfs de zelfmoord is mislukt.
Zo bedoel ik het niet. Als dit soort 'incidenten' vrijwel dagelijks blijven plaatsvinden, slaat de vlam binnenkort in de pan en kun je misschien zelfs op een gegeven moment rassenrellen verwachten. Veel mensen hebben er gewoon genoeg van en zodra het economisch slecht gaat hebben ze toch niets meer te verliezen en gaan mensen wel de straat op.quote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee joh is gewoon weer een psychiatrisch patiënt. Niks aan de hand hoor.
Klopt ben ik het helemaal mee eens. Denk ook dat het binnenkort fout gaat in Duitsland overigens.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als dit soort 'incidenten' vrijwel dagelijks blijven plaatsvinden, slaat de vlam binnenkort in de pan en kun je misschien zelfs op een gegeven moment rassenrellen verwachten. Veel mensen hebben er gewoon genoeg van en zodra het economisch slecht gaat, hebben ze toch niets meer te verliezen en gaan mensen wel de straat op.
Het zou dan ook niet zo slecht zijn als normale moslims nou eens massaal in opstand komen tegen al die radicale elementen binnen hun eigen geloofsgemeenschappen. Uiteindelijk zijn de goede moslims de ware slachtoffers omdat zij erop aangekeken zullen worden of zelfs nog erger.
Het is wel heel toevallig dat er dan een kerstmarkt gekozen is. Dat is de ideale pek om zoveel mogelijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Godver, hoe triest het ook is, moest toch wle lachen.
Kan trouwens net zo goed een eenzame persoon zijn bij wie met kerst de emmer overloopt...
Goed punt inderdaad, wat dat betreft een wonder dat die auto zo ver kwam dat er iemand aangereden kon worden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gaat hier om Frankrijk en waarschijnlijk ook een Fransman. Verbaast me dus niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |