abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147895838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De oorzaken moet je volgens mij toch zoeken in de volgende gebeurtenissen:
Inval Russen in Afganistan -> Taliban
Golfoorlog Aanval VS op Irak (bush Sr) -> Al Qaeda
Irak oorlog Aanval VS op Irak (bush Jr) -> Isis

Destabilisatie van landen, zeker door het westen, veroorzaakt steeds weer terreur net als de positie van Israël en de Palestijnen.
Het gaat mij niet om waar het vandaan komt. Wel hoe we er mee om moeten gaan. Ontkennen van de situatie lijkt mij niet echt helpen ofzo
pi_147896046
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om waar het vandaan komt. Wel hoe we er mee om moeten gaan. Ontkennen van de situatie lijkt mij niet echt helpen ofzo
Als je problemen wil aanpakken moet je kijken naar de oorzaken om nieuwe problemen te voorkomen en kijken naar de symptomen om optreden snel te herkennen. Juist daarom is van belang om te kijken waardoor terreur ontstaat en waardoor criminaliteit ontstaat want pas als je dat goed in kaart hebt weet je waarom de ene moslim/mens wel crimineel/terrorist wordt en de andere niet en op hoger niveau en nog belangrijker hoe grote terroristische organisaties ontstaan.
pi_147896426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je problemen wil aanpakken moet je kijken naar de oorzaken om nieuwe problemen te voorkomen en kijken naar de symptomen om optreden snel te herkennen. Juist daarom is van belang om te kijken waardoor terreur ontstaat en waardoor criminaliteit ontstaat want pas als je dat goed in kaart hebt weet je waarom de ene moslim/mens wel crimineel/terrorist wordt en de andere niet en op hoger niveau en nog belangrijker hoe grote terroristische organisaties ontstaan.
Dat ben ik met je eens. Je quote mij in discussie met een ander die het fijner vond om de hele situatie te ontkennen. Dat lijkt mij niet erg constructief. Ook de schuld-vraag is niet relevant. Het gaat uiteindelijk om mijn veiligheid. En dan liever de oorzaken aanpakken als de gevolgen het toelaten. Als de gevolgen prioriteit krijgen ivm noodsituaties dan stel ik voor de volgorde om te draaien
pi_147896916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Dven het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAA :'( :'( :'(

Heb je je schuilkeldertje al netjes ingericht?
Vanzelfsprekend. Jij ook de vaatwasser inmiddels ingeruimd?
pi_147897307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu nog het artikel lezen - en dan begrijp je waarom het artikel zo heet.
Weet je zeker dat dat niet teveel is gevraagd?

Lezen is best moeilijk voor sommigen
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:14:05 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_147897339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:06 schreef Downwards het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Jij ook de vaatwasser inmiddels ingeruimd?
Daar hebben normale mensen huishoudsters voor.

Maar serieus. Ben je altijd zo'n dramaqueen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_147897415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Daar hebben normale mensen huishoudsters voor.

Maar serieus. Ben je altijd zo'n dramaqueen?
Oh zo, je dacht dat 'het ergste moet nog komen' een bloedserieuze voorspelling voor de (nabije) toekomst was? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')