Ik vind stopnaald wel een mooie naam qua illegale abortus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Je vergeet de kerk (of in dit geval: de moskee), want die is maar wát blij met al die nieuwe zieltjes!
Verder is het natuurlijk ook een probaat middel om je bevolking onder de duim te houden.....hou de vrouwen zwanger en barrevoets en verplicht ze om thuis te blijven (zodat die afhankelijk blijven van hun man) en de mannen kunnen zich daardoor lekker belangrijk voelen, maar moeten tegelijkertijd ook harder werken om al die mondjes te voeden (zodat die afhankelijk blijft van de baas).
En voilà de werkelijke motivatie voor die hele achterlijke moraal. Het enige bizarre hieraan, is dat nog steeds hele volksstammen de werking van dit mechanisme niet inzien...
De islam verbiedt ook corruptie. Toch doet hij en zijn partijleden dat in zeer grote mate. Zijn zoon heeft onlangs een olietanker gekocht voor $35 miljoen. Zijn zoon bezit nu olietankers en vrachtschepen ter waarde van minimaal $200 miljoen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Geen gouden beeld van zichzelf, wel overal nieuwe moskeeen en culturele centra laten verrijzen ter ere van hem.
Vergeet niet dat de islam persoonsverheerlijking verbiedt.
Maar zijn aanhangers willen dat toch niet geloven, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
De islam verbiedt ook corruptie. Toch doet hij en zijn partijleden dat in zeer grote mate. Zijn zoon heeft onlangs een olietanker gekocht voor $35 miljoen. Zijn zoon bezit nu olietankers en vrachtschepen ter waarde van minimaal $200 miljoen.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is nogal dom om in tijden van overbevolking de pleiten voor: "meer kindjes"
Hmm. Mensen zijn vooral bezig met hun directe zelfje. (Gebrek aan) grondstoffen wordt niet zo direct ervaren (of in ieder geval gelinkt aan de hoeveelheid mensen in je dorp, stad of land) als andere factoren. Zoals een goed pensioennetje. In arme landen zijn je kinderen je pensioen dus wil je er een hoop want er zitten er dan toch wel minimaal 1 of 2 tussen die je met flink wat misplaatst schuldgevoel kan afpersen als je te oud bent om te werken. Plus dat er nog een stuk of 2 dood gaan aan malaria of oorlog.quote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een hoog geboortecijfer is alleen leuk voor bedrijven (lage lonen) en overheden (veel belastingen en kanonnenvoer) nooit voor de bevolking zelf (minder beschikbare grondstoffen per persoon)
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een hoog geboortecijfer is alleen leuk voor bedrijven (lage lonen) en overheden (veel belastingen en kanonnenvoer) nooit voor de bevolking zelf (minder beschikbare grondstoffen per persoon)
Met andere woorden: Erdogan erkent dat Turkije nog geen moderne beschaving is én hij stelt vast dat hij een overvloed aan kinderen heeft.quote:"Om onze natie te versterken, hebben we nood aan een jongere en meer dynamische generatie", aldus de president. "We hebben dat nodig om Turkije op het niveau te brengen van een moderne beschaving."
Wie voor anticonceptie pleit, doet volgens Erdogan aan "verraad". "Met anticonceptie wil men onze generatie namelijk uitdrogen." Ook een of twee kinderen per gezin is volgens de president, zelf vader van vier kinderen, niet genoeg. "Een kind is synoniem voor eenzaamheid, twee voor rivaliteit, drie voor evenwicht en vier voor overvloed."
Zoals in Turkmenistan, een van de mafste presidenten ter wereld.quote:Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef havanagila het volgende:
Snap niet waarom die mafkees niet gewoon open kaart speelt...als je toch grootsheidswaan en dictatoriale trekjes hebt kun je net zo goed meteen een gouden beeld van jezelf laten bouwen en de (totale) macht grijpen.
Zijn we tenminste van dit soort berichten af.
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef polderturk het volgende:
We kunnen niet onbeperkt kinderen gaan nemen. De middelen op deze planeet zijn beperkt.
Zelfde verhaal als met Justin Bieber en feministen, aapjes kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:06 schreef Morrigan het volgende:
Waarom krijgt die kerel eigenlijk zoveel aandacht?
hoe meer kindjes hoe meer kinderbijslag.quote:Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is nogal dom om in tijden van overbevolking de pleiten voor: "meer kindjes"
quote:Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
Kan die kerel geen eigen reeks krijgen? Elke week wordt er wel een topic geopend nav een of andere uitspraak.
quote:"We hebben dat nodig om Turkije op het niveau te brengen van een moderne beschaving."
Wacht aan een heiden doen of van een heiden ontvangen?quote:Op maandag 22 december 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet volgens de Islam de groeten van een heiden doen.
En de Turken bljven dit zooitje steunen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
De islam verbiedt ook corruptie. Toch doet hij en zijn partijleden dat in zeer grote mate. Zijn zoon heeft onlangs een olietanker gekocht voor $35 miljoen. Zijn zoon bezit nu olietankers en vrachtschepen ter waarde van minimaal $200 miljoen.
Die exponentiële groei lijkt me twijfelachtig. Indexmundi geeft een growth rate van 2.12% (2014 est.), dalend sinds een piek van 1.31% in 2009, het jaar waarin netto immigratie piekte.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef waxxx het volgende:
De bevolking in Turkije kent de laatste jaren nochtans een exponentiële groei. Zo telt het land vandaag meer dan 76 miljoen inwoners.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2190293
Offtopic maar jij bent toch geen moslim?quote:Op maandag 22 december 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet volgens de Islam de groeten van een heiden doen.
Dan is het verloren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het leger ingrijpen? Erdogan heeft de legertop met allerlei fopaanklachten en showprocessen achter slot en grendel gezet en er marionetten voor op de plek geplaatst.
Erdogan is een fascist.
Denken en intenties en manieren acht ik allemaal prima, maar de uitspraak en de vertaling daarvan denkt de lading niet van elkaar en nee dat is niet defacto hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Erdogan manieren zou opnoemen waarmee er met anti-conceptie (gebruik door Turken) geen verraad is gepleegt. Het lijkt er op dat het across the board verraad is. Dus defacto zegt hij hetzelfde.
Doen, groeten = Salaam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wacht aan een heiden doen of van een heiden ontvangen?
Dat hou ik veel mensen voor, maar stiekem ben ik gewoon moslim, parttime minimaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:29 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Offtopic maar jij bent toch geen moslim?
Hoezo mogen heidenen dan elkaar niet de groeten doen?quote:
Ik ben een lompe analfabeet allochtoon, weet je toch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoezo mogen heidenen dan elkaar niet de groeten doen?
Taaltechnisch heb je dus gelijk zoals ik aangaf maar we weten allemaal dat die nuance niet bedoeld was door erdogan en dat het hem geen ruk kan schelen dat we zo'n soort nuance ontdekken. Dus het is een beetje mentale masturbatie om daar over te struikelen vind ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken en intenties en manieren acht ik allemaal prima, maar de uitspraak en de vertaling daarvan denkt de lading niet van elkaar en nee dat is niet defacto hetzelfde.
Het is gewoon irrationeel om tijdens suikerfeest je als heiden voor te doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoezo mogen heidenen dan elkaar niet de groeten doen?
Edit: Ah je bent part-time heiden. OK.
Dus gewoon wachten tot je bent uitgeklokt bij moslim inc bent en dan de groeten aan Erdogan doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben een lompe analfabeet allochtoon, weet je toch.
'van' moest 'aan' zijn, dus mag niet groeten (salaam) aan een heiden doen.
Ongetwijfeld, maar ik zie wel een patroon dat uitspraken van Erdogan wel vaker 'verkeerd' wordt vertaald / uitgedrukt, viel me behoorlijk op, de nuance zal hem vrij weinig boeien idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Taaltechnisch heb je dus gelijk zoals ik aangaf maar we weten allemaal dat die nuance niet bedoeld was door erdogan en dat het hem geen ruk kan schelen dat we zo'n soort nuance ontdekken. Dus het is een beetje mentale masturbatie om daar over te struikelen vind ik.
Jij snapt um.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus gewoon wachten tot je bent uitgeklokt bij moslim inc bent en dan de groeten aan Erdogan doen.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zoals in Turkmenistan, een van de mafste presidenten ter wereld.![]()
Misschien kan Turkije een federatieve republiek of Sultanaat worden met Turkmenistan, Uzbekistan, Azerbeijan en Gagauzia vormen.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat hou ik veel mensen voor, maar stiekem ben ik gewoon moslim, parttime minimaal.
?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wel een beetje antipathie ja, vooral voordat ik naar Egypte vertrok. Ik was eerst in Syrië in een Madrassa , daar werd er vol afkeer gesproken over Israël, wat mij heeft beïnvloed, maar ook niet zo vreemd gezien Syrië officieel nog in staat van oorlog is met Israël en de Assad dynastie niet echt moslim te noemen is, desondanks stond er wel 'dood aan Israël' graffiti overal. Toen ik vandaag naar Egypte vertrok nam dit behoorlijk af, in Azhar ging met namelijk zich focussen op de details en de Islamitische geschiedenis, huidige antipathie jegens joden moet nationalistisch geïnspireerd zijn, het is historisch gezien vrij modern.
Tsja dat zijn de media. Het is echter niet zo dat van een engel een idioot wordt gemaakt. Er wordt van een grote idioot een nog net iets grotere idioot gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik zie wel een patroon dat uitspraken van Erdogan wel vaker 'verkeerd' wordt vertaald / uitgedrukt, viel me behoorlijk op, de nuance zal hem vrij weinig boeien idd.
Je bedoelt een satirische comedyserie?quote:Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
Kan die kerel geen eigen reeks krijgen? Elke week wordt er wel een topic geopend nav een of andere uitspraak.
Wie opent het topic in RLS?quote:Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
Haha massamoordenaar. Hilarisch dit.quote:Op maandag 22 december 2014 18:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ataturk, de massamoordenaar? Verantwoordelijk voor het bloedbad van Dersim. Tevens een fascist en geloofde dat alle talen afstamden van 't Turks en dat indianen Turks waren van oorsprong.
Nee inderdaad. Willem van Oranje en het totale volk dat in opstand kwam tegen de Spanjaarden hadden geen moedquote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef Reddead het volgende:
Ah, dus het niet willen dat mensen condooms gebruiken betekent dat je een extreem-islamitische dictatuur bent geworden. De pkk sympathisant waxxx is weer aan de beurt.
[..]
Haha massamoordenaar. Hilarisch dit.
Niet iedereen kan net als de Nederlandse Koningin Wilhelmina zijn, die in het kutje van de Koningin van Engeland kroop toen haar land werd overvallen door de Duitsers.
Atatürk is een held, een moedige officier die zijn land heeft gered. Hij had iets wat geen Nederlander in de Nederlandse geschiedenis ooit heeft gehad; moed.
Kemal-aanbidder gespot.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef Reddead het volgende:
[..]
Niet iedereen kan net als de Nederlandse Koningin Wilhelmina zijn, die in het kutje van de Koningin van Engeland kroop toen haar land werd overvallen door de Duitsers.
Atatürk is een held, een moedige officier die zijn land heeft gered. Hij had iets wat geen Nederlander in de Nederlandse geschiedenis ooit heeft gehad; moed.
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef Reddead het volgende:
Ah, dus het niet willen dat mensen condooms gebruiken betekent dat je een extreem-islamitische dictatuur bent geworden.
Beter PKK sympathisant dan AKP sympathisant.quote:De pkk sympathisant waxxx is weer aan de beurt.
Zodra de Britten Istanbul hadden bezet wist Mustafa Kamal niet hoe snel genoeg hij moest slijmen bij de Britten en Amerikanenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef Reddead het volgende:
Ah, dus het niet willen dat mensen condooms gebruiken betekent dat je een extreem-islamitische dictatuur bent geworden. De pkk sympathisant waxxx is weer aan de beurt.
[..]
Waarom zou je dat doen op een anoniem forum? Geen verwijt overigens.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Taqqiyah is het sleutelwoord.
Het zou je misschien verbazen hoe snel en vaak mensen denken uitspraken over jouw niet nader gespecifieerde gedachten te kunnen gaan doen, simpelweg omdat jezelf of een ander een labeltje op je heeft geplakt, je al helemaal door en door 'kent', al zit je op een anoniem forum.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:39 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen op een anoniem forum? Geen verwijt overigens.
Dat kun je toch voorkomen door je religie niet ter sprake te brengen? Wat is je afkomst eigenlijk?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zou je misschien verbazen hoe snel en vaak mensen denken uitspraken over jouw niet nader gespecifieerde gedachten te kunnen gaan doen, simpelweg omdat jezelf of een ander een labeltje op je heeft geplakt, je al helemaal door en door 'kent', al zit je op een anoniem forum.
Je moet niet er van uit gaan dat iedereen zoals jij zou reageren.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:44 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat kun je toch voorkomen door je religie niet ter sprake te brengen? Wat is je afkomst eigenlijk?
Ik ben geen akp sympathisant en ik ontken niet dat rte niet foutloos is geweest in de afgelopen jaren, maar zijn uitspraken worden sterk uit de context gerukt en alles over hem wordt sterk gedramatiseerd. Een dictator zou datgene wat hem niet bevalt ook daadwerkelijk verbieden. Iets wat rte niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:32 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
[..]
Beter PKK sympathisant dan AKP sympathisant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |