Ik pas mij aan, jij komt met ongefundeerde uitspraken/aannames.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met de post ga je er inhoudelijk wel op achteruit, hahaha, snap je het, achterlijk.
Zo door de jaren geen was dat voor mij al minstens 20 ofzo geweest dan. Dusja het is wel gek wat hij zegt.quote:
Waar pas jij je aan, user boven je roept 'achterlijk' waarop jij het niet meer van je tong laat vallen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, jij komt met ongefundeerde uitspraken/aannames.
Dat ik niets van patriotisme zou kennen en het verleden daarvan.quote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar pas jij je aan, user boven je roept 'achterlijk' waarop jij het niet meer van je tong laat vallen?
Noem eens een ongefundeerde uitspraak / aanname waar ik mee kom dan
Welk verraad is er gepleegd?quote:Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft btw niet gezegd dat anticonceptie verraad is, maar dat er verraad is gepleegd met anticonceptie, nogal een nuance.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27823289.asp
Leer lezen deonderhond, zou je sieren, als je dat niet doet met Erdogan's uitspraken, doe dat dan in ieder geval met reacties die op jou gericht zijn en waar je zelf ook op reageert.quote:Op maandag 22 december 2014 19:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ik niets van patriotisme zou kennen en het verleden daarvan.
En zelfs al zou ik daar niets van kennen, alsof dat de uitspraak van deze Turkse troll (erdogan) goed zou keuren.
Hoe moet ik bericht 46 dan lezen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer lezen deonderhond, zou je sieren, als je dat niet doet met Erdogan's uitspraken, doe dat dan in ieder geval met reacties die op jou gericht zijn en waar je zelf ook op reageert.
Koc group heeft in Turkije ouders met grote gezinnen massaal ontslagen omdat ze niet voldeden aan het familiebeeld van wat zijn stichting propageerde en heeft in de Oosterse provincies, met name aan de Koerden jarenlang anticonceptiepillen uitgedeeld als gezondheidspillen.quote:
Maar wel een idioot.quote:Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef xodox het volgende:
Wow, ik ben eens akkoord met Erdogan
En ik ben geen moslim!
hehehehequote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef UpsideDown het volgende:
De paus had daar niet heen moeten gaan afgelopen maand.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef UpsideDown het volgende:
De paus had daar niet heen moeten gaan afgelopen maand.
Dat is minder debiel.....quote:Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft btw niet gezegd dat anticonceptie verraad is, maar dat er verraad is gepleegd met anticonceptie, nogal een nuance.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27823289.asp
Je bent wel heel erg gehersenspoeld door de Erdogan propaganda.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koc group heeft in Turkije ouders met grote gezinnen massaal ontslagen omdat ze niet voldeden aan het familiebeeld van wat zijn stichting propageerde en heeft in de Oosterse provincies, met name aan de Koerden jarenlang anticonceptiepillen uitgedeeld als gezondheidspillen.
Hoeveel kiddo's heb jij?quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, wij doen het hier lekker met al die op anti-conceptielevende sletten met een bijna negatief geboortecijfer. Dát is precies de reden waarom we al die mongolen uit Turkije en Marokko moeten importeren
Dat de Koc group hierin betrokken is dateert uit krantenberichten van 20 jaar geleden, toen Erdogan burgemeester van Istanbul was, jij mentaal uitgedaagde.quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef waxxx het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg gehersenspoeld door de Erdogan propaganda.![]()
http://www.turkeyanalyst.(...)-new-witch-hunt.html
En allemaal ook hoogbegaafd. In potentie.quote:
De holocaust ook begrijp ik dus en moeten we eerst wat dieper naar kijken voordat we Hitler veroordelen? Wellicht waren er omstandigheden in zijn context die ....quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geschiedenis is altijd context afhankelijk. Maar goed, ik ga die discussie hier niet houden uiteraard.
Oh you.......quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De holocaust ook begrijp ik dus en moeten we eerst wat dieper naar kijken voordat we Hitler veroordelen? Wellicht waren er omstandigheden in zijn context die ....
Een hoog geboortecijfer is alleen leuk voor bedrijven (lage lonen) en overheden (veel belastingen en kanonnenvoer) nooit voor de bevolking zelf (minder beschikbare grondstoffen per persoon)quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, wij doen het hier lekker met al die op anti-conceptielevende sletten met een bijna negatief geboortecijfer. Dát is precies de reden waarom we al die mongolen uit Turkije en Marokko moeten importeren
En daarmee ook potentieel chronisch depressief, onzeker, et cetera. Vandaar dat ik -voor nu- terughoudend ben in het delen van m'n genen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
En allemaal ook hoogbegaafd. In potentie.
Maar goed, wat ga jij doen om den natuurlijcke aanwasch van het Nederlandsche volk te stimuleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |