eh, apartquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Daarom even campagne maken
[ afbeelding ]
waarom maar 1 tietquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij mij jaquote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef DjeDje het volgende:
Ik in de TT verslaat al jullie paints.
dat is een piekfijne paint maar djedje gaat die simicaward al winnenquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is een piekfijne paint maar djedje gaat die simicaward al winnen
o ik dacht dat er een verhaal achter zatquote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet niet heb gewoon nagetekend ;s
ah yeahquote:
Heb helaas, maar 2 stemmen tot nu toe. Heb wel meer nodig om te winnen. Zou wel tof zijn als ik iets zou winnen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is een piekfijne paint maar djedje gaat die simicaward al winnen
bobby kimballquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
HOLD THE LINEEEEE
LOVE ISN'T ALWAYS ON TIME
ik dacht dat je al veel meer stemmen hadquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb helaas, maar 2 stemmen tot nu toe. Heb wel meer nodig om te winnen. Zou wel tof zijn als ik iets zou winnen.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, pittige concurrentie!quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet veel mensen kennen mijquote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik dacht dat je al veel meer stemmen had![]()
doe zelf ik moet oppassen op mijn neefjequote:
wuttttquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jij hebt een TR van chroestjov gekregen van enkele topics terug
quote:
Anders komt die vuillak hier weer de sfeer verpesten.quote:[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hij nodigt mij uitquote:
Ik ben er al hoorquote:
Ja, hij zei kom Roffa Zuid, niks mis met mijn respons.quote:
Jaahquote:Op maandag 22 december 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja we lagen samen op de bank hè
[ afbeelding ]
Moet jij doenquote:
Maar het gaat erom dat chroestjov weer als een downer alles zit te TR'en wat mensen van ons groepje zeggen. Het zijn dan ook nog eens lurkers want ze volgen alles hier maar ze posten niks. Zoveel te beter trouwensquote:Op maandag 22 december 2014 20:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ja, hij zei kom Roffa Zuid, niks mis met mijn respons.
Bij ons hoef je niet te lopen om chips te pakken.quote:
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chipsquote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij ons hoef je niet te lopen om chips te pakken.
Dit is echt weer zo'n Habbo conversatie van mensen die op internet een relatie hebben op een virtueel ietsquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chips
Proestquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo'n Habbo conversatie van mensen die op internet een relatie hebben op een virtueel iets![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chips
Ohja, zijn we al natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoezo 'worden' [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan niet, ben ik in mijn eentje alquote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij zijn samen 450 kilo
[..]
1.88 76-77 kg :S
Oh ja natuurlijk, over 9000 dan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan niet, ben ik in mijn eentje al
Jaahquote:
wij zijn feeders, komt goedquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben niet dik, mag ik er wel bij horen?
Zolang je je best doet om een fattie te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben niet dik, mag ik er wel bij horen?
Ik ook, de hele dag door.quote:
Tuurlijkquote:
Ja, en het is lekker makkelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker, des te meer om van te houden straks.
quote:
Toch nog 3 dagen.quote:
Ja, en we hoeven nooit te lopen. We kunnen gewoon rollen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies.
Lekker warm als we in bed liggen.
Precies, ik rol je gewoon door de supermarktquote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, en we hoeven nooit te lopen. We kunnen gewoon rollen.
We rollen samen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, ik rol je gewoon door de supermarkt
quote:
Wij krijgen samen een 10 persoonsgraf.quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan krijgen we samen een hartstilstand door al het vet en passen we niet in één graf
Jaap Amesz is er niets bijquote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij krijgen samen een 10 persoonsgraf.
Ik wil niet alleen in een grafquote:
Ik ga op je stemmen bbquote:
Nahwquote:
Ja, we blijven samenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |