quote:
Anders komt die vuillak hier weer de sfeer verpesten.quote:[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Daarom even campagne maken
[ afbeelding ]
quote:
Hij nodigt mij uitquote:
Ik ben er al hoorquote:
Ja, hij zei kom Roffa Zuid, niks mis met mijn respons.quote:
Jaahquote:Op maandag 22 december 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja we lagen samen op de bank hè
[ afbeelding ]
Moet jij doenquote:
Maar het gaat erom dat chroestjov weer als een downer alles zit te TR'en wat mensen van ons groepje zeggen. Het zijn dan ook nog eens lurkers want ze volgen alles hier maar ze posten niks. Zoveel te beter trouwensquote:Op maandag 22 december 2014 20:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ja, hij zei kom Roffa Zuid, niks mis met mijn respons.
Bij ons hoef je niet te lopen om chips te pakken.quote:
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chipsquote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij ons hoef je niet te lopen om chips te pakken.
Dit is echt weer zo'n Habbo conversatie van mensen die op internet een relatie hebben op een virtueel ietsquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chips
Proestquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo'n Habbo conversatie van mensen die op internet een relatie hebben op een virtueel iets![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vooruit. * Toto69 geeft chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |