Ja maar ze zullen waarschijnlijk nooit zeggen dat ze bijvoorbeeld samen iets gecordineerd hebben. Terwijl dat bijvoorbeeld in Afghanistan wel minstens 1 keer is gebeurd, tussen de CIA en de Iraanse Quds force. Weet even niet meer hoe dat dorpje in Afghanistan heet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Amerika heeft toch vorige week toegegeven dat in Irak toch wat militairen meevechten van hen?
In dat geval is het duidelijk dat ze met Iran de koek hebben verdeeld. Iran steunt vooral sjia milities, bombardeert ook zelf afentoe direct met vliegtuigen, en de Yanks steunen het nationale Iraakse leger en daarnaast de Koerden.
Iran is een bondgenoot in de internationale strijd tegen terreur gewordenWie had dat gedacht zeg
twitter:PetoLucem twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 17:54:20NEW MAP: Military situation in the West #Ghouta. #Quneitra #Daraa #Damascus #SAA #Syria. @KeepingtheLeith http://t.co/vCpYfC72LG reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 17:57:43#Syria: Fierce battle between #SAA and #islamicState around #DeirEzzor military base in Hwaijit Saqr. #IS is trying daily to exhaust #SAA + reageer retweet
twitter:
twitter:
Dat heb ik vaker gehoord van Isralirs, liever een voorspelbare vijand als buur, dan onvoorspelbare chaos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Voor de mensen die GTA V spelen:spammertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:'IS schiet straaljager coalitie neer en neemt piloot gevangen'
Syrische jihadisten zouden een straaljager van de coalitie tegen IS neer hebben geschoten bij het Syrische Al Raqqa. De piloot zou gevangen genomen zijn.
Dat meldt het Spaanse persbureau EFE.
Volgens onbevestigde bronnen gaat het om een Jordaans toestel.
De provincie waar het toestel is neergehaald wordt gecontroleerd door terreurgroep Islamitische Staat.
Het Syrische Observatorium voor Mensenrechten meldt dat het toestel toebehoort aan n van de landen die deel uitmaken van de coalitie die bommen gooit van IS.
Afgelopen nacht bombardeerde de coalitie het IS-bolwerk.
Nederlandse vliegtuigen gooien alleen bommen in Irak, niet in Syri.
Dit bericht wordt aangevuld.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op woensdag 24-12-2014 om 09:21:36#Syria #Raqqa First Images supposedly of a Jordanian Pilot caught by #ISIS after shooting down his Plane. http://t.co/qU3QpjTTXF reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op woensdag 24-12-2014 om 09:33:46#Syria #ISIS #Raqqa More Photos released by ISIS after Supposedly shooting down a Jordan Aircraft + Capturing Pilot. http://t.co/GdiPbKTO08 reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 24-12-2014 om 10:10:09Final Correction of the Pilot name:Jordanian 1st Lieutenant Maaz al-Kasasba and not Kasasra as confirmed by #IslamicState in #Raqqa. +/ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 24-12-2014 om 10:11:21Important:The first info coming form #IS official account an hour ago said "Jet was shot down by anti-air artillery". + reageer retweet
Lijkt me wel aannemelijk, ze hebben er de middelen voor. Een toevalstreffer met zware machinegeweren (wat erg onnauwkeurig is) of met MANPADS.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef Szura het volgende:
Eerst maar eens bevestiging of dat ding wel is neergeschoten
Nee ik denk dat die jongen een zeemeerman is die ze uit de zee hebben geplukt.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef Szura het volgende:
Eerst maar eens bevestiging of dat ding wel is neergeschoten
Grapjurkquote:Op woensdag 24 december 2014 10:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat die jongen een zeemeerman is die ze uit de zee hebben geplukt.
Veel sterkte voor hem in ieder geval.
Je schietstoel niet gebruiken lijkt me de beste manierquote:Op woensdag 24 december 2014 10:30 schreef Downwards het volgende:
Je zou toch verwachten dat piloten boven zo'n gebied iets bij zich hebben waarmee ze snel zelfmoord kunnen plegen. Zeker als het onafwendbaar is dat je in handen valt van IS als piloot van een straaljager is dat natuurlijk veruit de beste optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |