Ik zeg toch alleen maar dat Tokko vanaf 4.4 moet zeggen i.p.v. hoger dan 4.4?quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Gunny het volgende:
[..]
Gezien de makers nog steeds op 4.4 zitten, lijkt het me stug dat ze dan voor 5 gaan maken. Anders zou mijn Mi3 al niet meer werken. En de 1S al helemaal niet. Dus gewoon met een hoop korreltjes zout nemen.
~ http://en.miui.com/forum.(...)id=47994&pid=1243315quote:
Linkje naar die usb ledlamp? wel handig icm die powerbankquote:Op maandag 29 december 2014 17:35 schreef ridsel het volgende:
Postbode vandaag ook wat pakjes gebracht.
Die usb ledlap is echt super!
En tools om binnekort aan de nieuwe (occasie) wagen te prutsen...
[ afbeelding ]
Xiaomi Mi lightquote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
Linkje naar die usb ledlamp? wel handig icm die powerbank
Die bedoelt ie niet volgens mij, al is dat ook wel handig inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Xiaomi Mi light
Oa te koop bij Banggood en bij Tinydeal.
http://www.benl.ebay.be/i(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
Linkje naar die usb ledlamp? wel handig icm die powerbank
Die foto is al vaker opgedoken, 16GB werkgeheugen kost hier al de helft van wat die hele laptop zou moeten kosten.quote:Xiaomi has quickly become the fourth largest smartphone manufacturer in the world. But apart from phones, the company also has other products in its portfolio like tablet, Router and TV Box. Looks like there will be one more addition to the portfolio as the latest leak suggests at a possible Xiaomi MI laptop in works.
This is not the first time we are hearing about a Xiaomi Notebook as in the past few m0nths, there have been plenty of speculations about the company entering the PC industry as a part of its next strategy. But today, we have something more conclusive, some pictures of the upcoming notebook as well as its configuration.
Some photos of the Xiaomi Notebook cropped up online today. As you can see in the pictures, the device looks exactly like Apple’s Macbook Air except for the logo on the front and the back. Below the display is the bright orange ‘MI’ branding and at the back too there is a silver ‘MI’ logo. The laptop also features a special orange colored function button that can take custom functions from the user.
The leak also provides some specs. The Xiaomi laptop will be powered by the latest Intel Haswell i7-4500u processor with 2 x 8GB dual channel memory. There will be a large 15-inch 1080p display up front. The laptop is expected to run on a linux OS customized by Xiaomi. As for the price, it is said that this Xiaomi laptop will retail for somewhere around 2999 Yuan which comes to around $481.
If these specs and pictures are of the real Xiaomi notebook, then we may have a winner here. The specs and the pricing make it a value for money device, much like other Xiaomi products. So, this laptop may turn out to be a best seller like Redmi 1S and the Xiaomi Mi3.
Unfortunately, Xiaomi is yet to announce anything officially and we still don’t know whether the company is actually developing a laptop in spite of these rumors. But given that we have been hearing about such a device for a long time plus with the company expanding into newer products like the recently announced Xiaomi Air Purifier, we won’t be surprised if Xiaomi does release this notebook PC sometime later next year.
Would buy!quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
Die foto is al vaker opgedoken, 16GB werkgeheugen kost hier al de helft van wat die hele laptop zou moeten kosten.![]()
Dx, banggood, tinydeal. Geen idee wat het goedkoopst is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Would buy!
Iemand een linkje voor de Xiaomi16.000Mah powerbank?
En de apple fanboys zijn ook wakkerquote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, sommige mensen worden iets te enthousiast over Xiaomi:
Xiaomi laptop leaked online with Intel processor, 16GB RAM and $480 price tag
[ afbeelding ]
[..]
Die foto is al vaker opgedoken, 16GB werkgeheugen kost hier al de helft van wat die hele laptop zou moeten kosten.
Ja maar laten we eerlijk zijn, het lijkt wel heel erg op een MacBook Air als ze dit daadwerkelijk uitbrengenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
En de apple fanboys zijn ook wakker: http://9to5mac.com/2014/12/29/xiaomi-laptop-leak-macbook-air/
Die begon ook met een K, maar eindigde op 'ingzone K1 turbo'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef marco_sire het volgende:
Pas geleden het Shiznuts toch een mobieltje verloot? Was dat de Kolina K100+?
Daar was hij (en de winnaar) zeer over te spreken qua alles.
Nou zoek ik een nieuwe mobiel voor mijn vrouw met niet al te hoge specs (laatste Android is niet noodzakelijk bijvoorbeeld) maar wel MET een goede accu en gsp. Die Kolina lijkt mij dus wel wat.....iemand daar een mening over?
maar fake dus, zoals verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar laten we eerlijk zijn, het lijkt wel heel erg op een MacBook Air als ze dit daadwerkelijk uitbrengen
Die al maanden als pre-order op Banggood staat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:12 schreef RobertNL het volgende:
En dan te bedenken dat het wel heel erg op de fake leaks van eerder lijkt
Cam ziet er leuk uit, kwaliteit zal alleen wel niet zo bar zijn ben ik bang..quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die al maanden als pre-order op Banggood staat.
Overigens; is zo'n afbeelding bij een nieuwsbericht natuurlijk ook niet bindend.
In dit geval wel (ze zeggen specifiek dat er afbeeldingen gelekt zijn) maar zoals bij het gerucht van hun actiecamera hebben ze er maar een GoPro afbeelding bij gezet. Ze moeten toch wat.
Overigens; bij Banggood staat de Earson ook voor een mooie prijs van $16.99. (geloof dat dat best goede/lage prijs is, hou het niet bij namelijk...)
En interessant!Een lekker kleine 720p IP camera voor maar $21.89.
Iets anders en iets duurder bij Banggood.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die begon ook met een K, maar eindigde op 'ingzone K1 turbo'.
Die Kolina in zwarte uitvoering met een fluitje?
[ afbeelding ]
Nice, dus toch echt Q5 omdat je destijds eens twijfelde dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:45 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Heuuuuuh na precies 2 maand wachten mijn 5 x SK68 lampjes binnen gekregen
Had al een claim lopen en het geld terug, had afgesproken dat als ik toch nog wat zou krijgen ik 50% terug zou storten, lampjes dus even wat langer op moeten wachten maar toch mooi goedkoop binnen zo.
Was destijds zo tevreden over de sipik SK68 van miniinthebox, dat ik er dus nog een paar wou hebben. Daarom maar even op ebay gezocht naat een goedkope listing. Kwam deze het goedkoopst uit met Q5.
Lampje kwam merkloos aan, maar doet verder niks onder aan de versie van Miniinthebox
Andere 'lampje' is zon pickup tool/led/magneet ding voor bijvoorbeeld gevallen schroefjes etc.
Durven ze bij de blokker nog even 9,99 voor te vragen.
Zoiets is wel mooi. Ook wel waterdicht te krijgen wellicht (voor vogel ideetje). Dan wel even andere lens op plakken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die al maanden als pre-order op Banggood staat.
Overigens; is zo'n afbeelding bij een nieuwsbericht natuurlijk ook niet bindend.
In dit geval wel (ze zeggen specifiek dat er afbeeldingen gelekt zijn) maar zoals bij het gerucht van hun actiecamera hebben ze er maar een GoPro afbeelding bij gezet. Ze moeten toch wat.
Overigens; bij Banggood staat de Earson ook voor een mooie prijs van $16.99. (geloof dat dat best goede/lage prijs is, hou het niet bij namelijk...)
En interessant!Een lekker kleine 720p IP camera voor maar $21.89.
Iets anders en iets duurder bij Banggood.
[ afbeelding ]
Zal even checken welke ik heb. Zijn meerdere types de een is makkelijker/beter aan te sturen dan de andere.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:18 schreef mitchy112 het volgende:
Iemand die weet waar ik individual addressable led strips kan bestellen, weet niet of die van tinydeal/dx individually addressable zijn. Krijg ook geen reactie van support. Iemand enig idee?
Ben van plan om dit te maken:
Moet alleen nog een arduino ding vinden en een programma, iemand die een beetje uitleg kan geven over hoe en wat. Would be appreciated.
quote:
Die zijn het jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef dodge_911 het volgende:
Paar zoektermen voor je :
WS28112, per led adresseerbaar (thé hierboven)
6803, per 3
Wat een vunzig zaklampje zegquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:45 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Heuuuuuh na precies 2 maand wachten mijn 5 x SK68 lampjes binnen gekregen
Had al een claim lopen en het geld terug, had afgesproken dat als ik toch nog wat zou krijgen ik 50% terug zou storten, lampjes dus even wat langer op moeten wachten maar toch mooi goedkoop binnen zo.
Was destijds zo tevreden over de sipik SK68 van miniinthebox, dat ik er dus nog een paar wou hebben. Daarom maar even op ebay gezocht naat een goedkope listing. Kwam deze het goedkoopst uit met Q5.
Lampje kwam merkloos aan, maar doet verder niks onder aan de versie van Miniinthebox
Andere 'lampje' is zon pickup tool/led/magneet ding voor bijvoorbeeld gevallen schroefjes etc.
Durven ze bij de blokker nog even 9,99 voor te vragen.
Zo zo, Monkey is weer bezig met z'n toys.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat een vunzig zaklampje zeg![]()
Wat ga je daar allemaal mee doen![]()
[ afbeelding ]
Hij had het vanmiddag toen ik hem sprak over een camera in speld formaat....quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zo zo, Monkey is weer bezig met z'n toys.
Heb jij nog eindejaarslijstje in die 'toy' categorie van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:34 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de Pipo W6 binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gekke jongen die Shiz, beetje gratis tablets weggeven.
Tof ding wel(gevalletje verkeerde adres aantikken op aliexpress?).
Vandaag binnen gehad; lijkt op het eerste gezicht prima (qua hardware, kleur kan je over twisten). Maar helaas werkt de rechter R2 trigger niet zo goed
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik vind hem ook tof!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]. Gekke jongen die Shiz, beetje gratis tablets weggeven.
Tof ding wel(gevalletje verkeerde adres aantikken op aliexpress?).
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gehad; lijkt op het eerste gezicht prima (qua hardware, kleur kan je over twisten). Maar helaas werkt de rechter R2 trigger niet zo goed
.
Zoals ik kan zien doormiddel van macro foto van de led is het inderdaad gewoon XR-E Q5.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Nice, dus toch echt Q5 omdat je destijds eens twijfelde dacht ik.
[..]
Zoiets is wel mooi. Ook wel waterdicht te krijgen wellicht (voor vogel ideetje). Dan wel even andere lens op plakken natuurlijk(of scherpstellen indien mogelijk).
[..]
Zal even checken welke ik heb. Zijn meerdere types de een is makkelijker/beter aan te sturen dan de andere.
hahah heb er 3quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, kan Shiz een nieuwe bestellen dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tof!
En ja
Dit bericht is verzonden via de Pipo W6
JML, China-bazenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Downstar het volgende:
hahah heb er 3 , zijn niet voor mij overigens xD.
Mensen die die JML troep willen halen wil ik gewoon behoeden voor dat soort 'troep'
Huh, jij had toch al een Inew??quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, kan Shiz een nieuwe bestellen dus
[..]
JML, China-bazen![]()
Oh, naast mijn mooie controller nog wat leuks binnen:
[ afbeelding ]
Op de achtergrond ook nog (deels) te zien; een paar Nillkin screenprotectors
De V3, die heeft al lang weer een ander huisje gevondenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:55 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Huh, jij had toch al een Inew??
je kan beter hier langskomen en dat spul in 1 keer allemaal meenemenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De V3, die heeft al lang weer een ander huisje gevonden
Dit is een andere (budget) unit
Mocht ik een keer in de buurt zijn dan kom ik zeker even buurtenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:11 schreef Kenzi het volgende:
[..]
je kan beter hier langskomen en dat spul in 1 keer allemaal meenemen![]()
we zoeken nog steeds Nederlanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Sorry autocorrectie op de telefoonquote:
Fijn zo'n bericht....5 maanden na de bestelling en bijna 5 maanden nadat ik het al heb ontvangenquote:Thank you very much for your custom with Banggood.com. Your order was shipped out. You can login Banggood account to check your order information.
Ik kreeg vanmiddag ook ineens een hoop bevestigingsmails van BG voor bestellingen die al lang en breed binnen zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:55 schreef Iemand91 het volgende:
Fijn zo'n bericht....5 maanden na de bestelling en bijna 5 maanden nadat ik het al heb ontvangen...
Ik krijg overigens ook nog af en toe een statusupdate van TrackPack van items die al lang verzonden/binnen zijn. Raar...
In je winkelwagen zie je rechts een vakje voor coupons en points.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 237 van die banggood points. Hoe gebruik ik die en wat kan ik er mee? Ik zie nergens een manier om ze in te wisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |