Over feestdagen gesproken, de 'Circular on the Arrangement of Certain Holidays in 2015' is uit:quote:SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Ledstrip fetisj?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:11 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker knutselen met connectorzut uit China
De onderste is origineel, meegeleverd met de 6803-strips
De bovenste is mijn eigen bouwsel (dat ook nog werkt), 'n soldeerwerk met de connector in het midden.
Gotta love those Chinese dudes who picked 'em (seemingly randomly)
Na een beetje zoekwerk op AliExpress en eBay toch gevonden.
Voor de geïnteresseerden : de witte heten XH2 en zitten aan de controllerkant, de zwarte heten JST 4-pin en zitten aan de ledstripkant en ledstrips zelf.
Gisteren ook mijn vervangend exemplaar van de kaduke 6803-strip binnengekregen, dus ik heb nu 14,7 meter van dat spul liggen en ik weet niet wat ik ermee ga doen. Voor kersversiering is 't 'n beetje laat
ja er staat vaak meer op eBay dan men denkt. En dan heb je t ook nog sneller vaakquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:26 schreef CafeRoker het volgende:
Ik zie net dat bijna alles dat ik recent bij dx gekocht heb voor de helft op ebay staat
Absoluut niet aan te raden, je schraapt namelijk ontzettend veel materiaal van het mes af en het resultaat is niet goed en onregelmatig door inconsistentie in het "slijpen".quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Skiet het volgende:
Werkt dit een beetje om in China gekochte zakmessen te slijpen?
[ afbeelding ]
Ik gebruik het voor mijn simpele 'steak' messen en dat werkt primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef N22 het volgende:
[..]
Absoluut niet aan te raden, je schraapt namelijk ontzettend veel materiaal van het mes af en het resultaat is niet goed en onregelmatig door inconsistentie in het "slijpen".
Bij de Action te koop voor 2 euro bij de kampeerspullen, oranje kleur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in mijn la te zien hoorquote:
Zo stevig slijpt zo'n ding niet. De stalen slijpkant is alleen geschikt voor heel bot spul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef N22 het volgende:
[..]
Absoluut niet aan te raden, je schraapt namelijk ontzettend veel materiaal van het mes af en het resultaat is niet goed en onregelmatig door inconsistentie in het "slijpen".
Nou voor zakmessen is het mijns inziens niet geschikt, heeft me flink wat tijd gekost om de schade met wetstenen te corrigeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor mijn simpele 'steak' messen en dat werkt prima
Je kan er een andere ROM opzetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is minder.
Dan houdt het even op tot ik een nieuwe teleofon heb denk ik, want volgens mij kan ik niet hoger momenteel.
Dx.com is sowieso duurquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:26 schreef CafeRoker het volgende:
Ik zie net dat bijna alles dat ik recent bij dx gekocht heb voor de helft op ebay staat
Kan ik niet aanraden. Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar mijn mensen helemaal verkloot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
WATquote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Dx.com is sowieso duur
[..]
Kan ik niet aanraden. Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar mijn mensen helemaal verkloot.
Screw terminal zal je meer mee vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:59 schreef CafeRoker het volgende:
Weet iemand trouwens wat de naam van die groene "soldeer-kroonsteentjes" is die de uitgang zijn?
[ afbeelding ]
edit: al gevonden. Screw connector.. hoe makkelijk kan het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2014-12-27 19:55 Local mail tracking
2014-12-21 13:30 The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-12-21 13:30 MALMO UTR/MMAH,Sverige, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-12-21 13:30 Order departed from sorting hub
2014-12-05 15:00 Order dispatchedAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef densmee het volgende:
Iemand een idee hoe lang dit nog gaat duren? En waar moet ik zijn om hem local te tracken?
Dit is de code:1 of 2 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ code verwijderd ]:]
Iemand een idee hoe lang dit nog gaat duren? En waar moet ik zijn om hem local te tracken?
Dit is de code:https://www.internationalparceltracking.com/#/searchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ code verwijderd ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Telefoonquote:Op zondag 28 december 2014 14:17 schreef J.B. het volgende:
Die http://parcels-uk.tntpost.com/ tracking doet het niet meerIemand een andere optie waar dat omzetten naar 3S codes wel nog kan (behalve twitter)?
https://www.internationalparceltracking.com/#/searchquote:Op zondag 28 december 2014 14:17 schreef J.B. het volgende:
Die http://parcels-uk.tntpost.com/ tracking doet het niet meerIemand een andere optie waar dat omzetten naar 3S codes wel nog kan (behalve twitter)?
Nice review!quote:Op zondag 28 december 2014 14:25 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bla bla zus zo review etc
Alleen dat gewicht.. teringquote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef RobertNL het volgende:
Ja, mooie review weer.
Heb zelf de 10 en 16K. Voor in een tas is een 16K wel prima wat mij betreft. Voor in een jaszak is zoiets wel een uitkomst
Ergens is de 16K powerbank van Xiaomi wel fijner, minder breed (alleen wat langer) maar echt heel erg groot is hij wat mij betreft ook niet.
Tablet + telefoon rechargen als je weekendje weg bent.quote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef shiznuts het volgende:
Wanneer heb je voor general purposes in hemelsnaam 16000mAh nodig?
Minder vaak je powerbank op te hoeven ladenquote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef shiznuts het volgende:
Wanneer heb je voor general purposes in hemelsnaam 16000mAh nodig?
'general purposes'.quote:Op zondag 28 december 2014 16:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tablet + telefoon rechargen als je weekendje weg bent.
Op vakantie bij de camping is het eens stuk makkelijker om met je powerbank je telefoon etc. op te laden dan weer een uur bij het wc hokje te moeten wachten
Oh ja, twee poorten kan ik me nog wel voorstellen (al is dan 16000mAh imho nog altijd overkill, liever de 10400mAh met twee poorten).quote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Minder vaak je powerbank op te hoeven laden?
Heb hem hier standaard in de tas zitten. Daarnaast vooral voor de 2 USB poorten.
Iemand overigens ervaring met een alternatieve BT ontvanger zoals de Sony SBH50 / SBH52 / MW1?
Had altijd een MW1maar die heeft de geest gegeven
Dit is de code:Dat local mail tracking heeft bij een pakketje voor mij meer dan 2 maanden geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ code verwijderd ]
De 16000 heeft een plaatsje gevonden in mijn fototrolley in plaats van een 10400.quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, twee poorten kan ik me nog wel voorstellen (al is dan 16000mAh imho nog altijd overkill, liever de 10400mAh met twee poorten).Al gaat het bij mij voornamelijk om de tablet, de G4S ligt 's avonds altijd aan de lader, dus die is nooit op.
Dan haal he de 5200 toch? Ik heb nu twee 10400 en een 5200 liggen. Toch kon ik het niet laten de 5000 te bestellen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Downstar het volgende:
Ik vind die 5000 mah juist erg onhandig qua lengte.
Ze hadden naar mijn idee gewoon 2 cellen naast elkaar kunnen doen, oftwel gewoon een halve 10.400 variant.
10.400 vind ik daarnaast prima om in mijn jaszak mee te dragen, zowel qua afmeting als qua gewicht.
ahh haha, ik wist niet dat die 5200 er ook daadwerkelijk was.quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dan haal he de 5200 toch? Ik heb nu twee 10400 en een 5200 liggen. Toch kon ik het niet laten de 5000 te bestellen.
Al heb ik ook nog naar 1 10400 daadwerkelijk in mijn bezit doordat de anderen door familie zijn toegeëigend
Het model, lijkt me. De 5000 is lekker plat en dat is handiger als je een platte (laptop)tas of sleeve hebt etc. Niet iedereen gooit 'm in een jaszak, dus hiermee heb je keuze.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
ahh haha, ik wist niet dat die 5200 er ook daadwerkelijk was.
Dan snap ik die 5000 mah versie sowieso niet echt
maar ik ben te vreden met de 10400
Je penisverlenger teruggevondenquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
Allerlei dozen doorzoeken .. oops verrassing
Z'n importbruidquote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je penisverlenger teruggevonden?
De maximale lengte is allang gehaald. Weer verkocht op marktplaatsquote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je penisverlenger teruggevonden?
Ja, maar 'hoger dan 4.4' impliceert Android 5, hè.quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Gunny het volgende:
Alleen de basisfuncties werken met 4.3. Voor de extra's heb je 4.4 nodig.
Gezien de makers nog steeds op 4.4 zitten, lijkt het me stug dat ze dan voor 5 gaan maken. Anders zou mijn Mi3 al niet meer werken. En de 1S al helemaal niet. Dus gewoon met een hoop korreltjes zout nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, maar 'hoger dan 4.4' impliceert Android 5, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |