Ik heb die vraag al eens aan KvW gesteld. Er zijn meer cheapass producten waar van die zwarte puntjes in zitten. Ik wil weten wat dat is. Geloof er idd geen zak van dat het echte vanille is in veel van die producten.quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef icloud het volgende:
Ik heb vandaag een rol vanilliekoekjes(vooral bekend van prince) albert heijn eigen merk gekocht, 23 koekjes voor 0,98 cent.
Nu viel mij op dat in de vanille allerlei zwarte puntjes zitten, mijn eerste gedachten zou zijn er zit echte vanille in.
Maar dat is toch haast onmogelijk? Echte vanille is toch behoorlijk duur? Wie kan dit verklaren?
Het kan bijna niet, 23 koekjes met echte vanille en dan 0,98 cent.quote:Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb die vraag al eens aan KvW gesteld. Er zijn meer cheapass producten waar van die zwarte puntjes in zitten. Ik wil weten wat dat is. Geloof er idd geen zak van dat het echte vanille is in veel van die producten.
Post eens foto van de ingrediënten wil je?quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Het kan bijna niet, 23 koekjes met echte vanille en dan 0,98 cent.
Minder dan één cent?quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik heb je niet gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef Molo het volgende:
Oh en thanks voor de felicitaties, was alleen niet helemaal de bedoeling dat iedereen het wist maar ok
Je hebt toch wel meegezongen he??quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2014 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik heb je niet gefeliciteerd.
Ik ben afgehaakt bij 'was je handen, ook na toiletbezoek'quote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Kwam deze op FB tegen
http://www.voedingscentru(...)s-de-feestdagen.aspxmoest aan de gourmetliefhebbers hier denken.
Dus doe het veilig!
Die komt erna, je had even wat geduld moeten hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de voedingswaarde, niet de ingrediënten.
Geeft dat belastingvoordeel jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwwwww, sterkte FFT!! Brr
Bellen met nieuwe zorgverzekeraar: Kan ik alvast jaarpremie voor volgend jaar betalen? Zegt ze: Ja de meeste telefoontjes gaan erover ivm belastingvoordel...
Hoezo 'arm'
Niet bepaald mijn sterkste kant.quote:Op maandag 22 december 2014 18:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die komt erna, je had even wat geduld moeten hebben
Vaak is het dan gemalen vanillestokje. De het merg wordt voor dure producten gebruikt, de rest vermalen en als goedkoper alternatief ergens in gestopt. Meen ikquote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |