Blijkbaar. Ik woon ergens in Amersfoort Vathorst in ieder geval.quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Wonen jullie allemaal bij elkaar om de hoek?
Ik in nieuwland.quote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik woon ergens in Amersfoort Vathorst in ieder geval.
Dat gebeurt ook vaak ja. Ik wil wel enigszins lijn behouden.quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop het altijd straal voorbij.
Ik ben altijd vrij snel door de binnenstad heen. Ik kom er alleen als ik iets nodig heb, en dan ga ik vrij gericht door de binnenstad heen. Niet vanwege de binnenstad, maar meer drukte e.d.quote:Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik in nieuwland.
[..]
Dat gebeurt ook vaak ja. Ik wil wel enigszins lijn behouden.
Maak van de nood een deugd...quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is Nood-Brabant echt ondervertegenwoordigd in dit topic.
Niets specifieks tegen Brabant hoor. Maar het is zo ver van Hilversumquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Wie wil er dan ook naar Hilversum?quote:Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niets specifieks tegen Brabant hoor. Maar het is zo ver van Hilversum.
Ik ga er nu weer vandaanquote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook naar Hilversum?
013 meldtquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Man en kind houden niet van shoppen, dus hier gaat t ook vrij vlug meestalquote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij snel door de binnenstad heen. Ik kom er alleen als ik iets nodig heb, en dan ga ik vrij gericht door de binnenstad heen. Niet vanwege de binnenstad, maar meer drukte e.d.
Alleen gaan is ook een optiequote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Man en kind houden niet van shoppen, dus hier gaat t ook vrij vlug meestal
Ik heb speciaal postzegels gekocht, en een kaart. Maar, in de hectiek van naar duutserland reizen enzo helemaal vergeten....quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh Trouwens : Allemaal bedankt voor het meedoen aan de 60 kaarten![]()
ik ben ook ondervertegenwoordigd.....quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ook ondervertegenwoordigd.....
Geboren en getogen in Brabant. Nu woonachtig boven de sloot. Niet heel ver van de jarige jetquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |