abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148041025
Ik ben echt keihard gevallen net }:|
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf zondag 28 december 2014 @ 11:55:08 #52
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148041150
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben echt keihard gevallen net }:|
Het is inderdaad raar glad buiten, hoewel mijn hardlopen net echt best wel goed ging!

Nog last van je valpartij?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_148041674
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:55 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Het is inderdaad raar glad buiten, hoewel mijn hardlopen net echt best wel goed ging!

Nog last van je valpartij?
Ja flink op mijn heup gekletterd. Die gaat paars worden denk ik.

Hier was het gisteren aan het dooien en al dat smeltwater is weer bevroren :' )
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 28 december 2014 @ 12:13:54 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148041726
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben echt keihard gevallen net }:|
Het is smerig glad
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148073605
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is smerig glad
Ja met de hond lopen is ook even niet leuk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148075295
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja met de hond lopen is ook even niet leuk
Daarom, katten > honden
pi_148075489
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Daarom, katten > honden
Honden O+ wandelen met je hond O+ O+ wandelen met je hond als het spiegelglad is :N
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148075554
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Honden O+ wandelen met je hond O+ O+ wandelen met je hond als het spiegelglad is :N
Nee dat lijkt mij ook wel leuk, maar niet verplicht 3 keer per dag :P
pi_148075656
quote:
13s.gif Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij ook wel leuk, maar niet verplicht 3 keer per dag :P
Wees blij dat de kat je niet mee uit wandelen neemt :X
pi_148075913
quote:
13s.gif Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij ook wel leuk, maar niet verplicht 3 keer per dag :P
Loebes gaat er 5 keer per dag uit :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148075993
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes gaat er 5 keer per dag uit :)
Tering _O-
pi_148085045
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Tering _O-
Tja weet je van te voren als je een actief ras koopt he ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 december 2014 @ 09:59:41 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148085232
Tering. Daar heb ik echt geen tijd voor _O-
Ik koop wel een hond als ik later op mijn boerderij aan het pensioneren ben. :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148085420
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Tering. Daar heb ik echt geen tijd voor _O-
Ik koop wel een hond als ik later op mijn boerderij aan het pensioneren ben. :)
Dat lijkt me ook heter voor de hond dan ja als je er geen tijd voor hebt :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 december 2014 @ 11:08:58 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148087064
Goedemorgen! Iemand iPadje kopen? B-)

V&A / [TK] iPad Retina 32GB
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148090344
Weet iemand hiervoor een oplossing?

Ik heb totaal een map met 113 raw files, deze heb ik geïmporteerd in Lightroom, er zijn vervolgens maar 85 bestanden te zien.. Als ik dan opnieuw importeren wil zegt hij dat desbetreffende foto's (die dus niet terug te vinden te zijn) al geïmporteerd zijn in de catalogus. De foto's naar een andere locatie over kopiëren helpt niet aangezien Lightroom dan al doorheeft dat het kopietjes blijken te zijn van foto's die al in de catalogus staan.

De desbetreffende map in de catalogus opnieuw opzoeken helpt ook niet, het blijven 85 bestanden, met andere woorden, nu kan ik (113-85) 28 foto's niet bewerken of uberhaupt exporteren als jpg
pi_148090889
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goedemorgen! Iemand iPadje kopen? B-)

V&A / [TK] iPad Retina 32GB
Ze misbruikt jou alleen maar om van haar tweedehands rommel af te komen... :N

Dumpen die hap!!
pi_148091070
Moet denk ik maar eens al m'n lenzen testen op focussen.
Zit nu weer een kleine 300 foto's door te spitten (leuk als je de RAW's op de NAS zet en dan moet importeren; kun je een kop koffie drinken in die tijd c_/ ), en vaak gewoon niet scherp.
Kan ook aan omstandigheden liggen (later in de avond) maar toch...
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:38:09 #69
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148139530
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Iemand91 het volgende:
Moet denk ik maar eens al m'n lenzen testen op focussen.
Zit nu weer een kleine 300 foto's door te spitten (leuk als je de RAW's op de NAS zet en dan moet importeren; kun je een kop koffie drinken in die tijd c_/ ), en vaak gewoon niet scherp.
Kan ook aan omstandigheden liggen (later in de avond) maar toch...
http://regex.info/blog/photo-tech/focus-chart

:) Happy hunting
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148149773
quote:
Volgend jaar maar eens doen ja.

Zo'n 70-210 f/2.8 zou zaterdag wel mooi zijn geweest. Scheelt zo weer mooi een aantal stops in het duister. :9
pi_148195811
De Casio maar eens uit het vet gehaald


gaat eigenlijk nog best wel te snel 8)7

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 18:22:51 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 december 2014 @ 18:18:26 #72
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148195920
Op naar 2015 *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148195969
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar maak er een leuk feestje van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148196134
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar maak er een leuk feestje van.
Wie zei dat ook nog maar ooit :?
pi_148205839
Nou, als niemand het doet, dan ik maar :')

Iedereen voor 2015 de beste lenzen....eh, sorry, wensen uiteraard
  FOK!Fotograaf donderdag 1 januari 2015 @ 02:16:57 #76
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148208289
Beste wensen allemaal!
Dat er in 2015 maar weer prachtige foto's door jullie allemaal gemaakt mogen worden!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_148209829
Hoop dat jullie het allemaal leuk hebben gehad enzo..

Ik moet mijn bed maar eens gaan zoeken... Alweer.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 januari 2015 @ 10:03:12 #78
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148210234
Geluuuuukkkkkiggggg nieeeuwjaaaaar!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148210286
Voor iedereen de beste wensen, en een gezond en gelukkig 2015! Dat er maar veel foto's gemaakt worden, en veel gear gekocht kan worden 8-) !

T-P: beterschap!
  FOK!Fotograaf zondag 4 januari 2015 @ 12:51:33 #80
73911 ultra_ivo
pi_148313418
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Nu dus nog wat regelen zodat zijn terugreis soepel verloopt.
pi_148313511
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Nu dus nog wat regelen zodat zijn terugreis soepel verloopt.
Dat is echt super nieuws!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2015 @ 06:25:04 #82
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148346158
Mogguh, iedereen die weer moet werken vandaag...! succes!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_148346181
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 06:25 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh, iedereen die weer moet werken vandaag...! succes!
Mogguh, en veel succes vandaag ^O^ !
pi_148346435
Goedemorgen :)
pi_148346537
'...weer moeten werken'

Waarom krijg ik toch altijd een minderwaardig gevoel als je gewoon doorwerkt in zulke weken... :(
pi_148346560
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:49 schreef Uncle het volgende:
'...weer moeten werken'

Waarom krijg ik toch altijd een minderwaardig gevoel als je gewoon doorwerkt in zulke weken... :(
Ahw gossie O+
pi_148346647
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:49 schreef Uncle het volgende:
'...weer moeten werken'

Waarom krijg ik toch altijd een minderwaardig gevoel als je gewoon doorwerkt in zulke weken... :(
Ik krijg altijd een minderwaardig gevoel als ik foto's uit IJsland, Oostenrijk voorbij zie komen terwijl ik aan het werk ben :6
  maandag 5 januari 2015 @ 08:13:58 #88
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148346672
Goedemoggel!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2015 @ 08:26:31 #89
364681 over_hedge
pi_148346772
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een minderwaardig gevoel als ik foto's uit IJsland, Oostenrijk voorbij zie komen terwijl ik aan het werk ben :6
Ijsland O+ O+ O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_148346779
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:13 schreef Merlijn het volgende:
Goedemoggel!
Goedemorgen O+
  maandag 5 januari 2015 @ 08:27:59 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148346787
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een minderwaardig gevoel als ik foto's uit IJsland, Oostenrijk voorbij zie komen terwijl ik aan het werk ben :6
Ik eerder door de kwaliteit van de foto's dan de plek waar ze genomen zijn :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 5 januari 2015 @ 08:28:37 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148346789
In Australië heb ik alleen maar JPEG geschoten :P Was met 15 minuten klaar met uitzoeken. Beviel wel.
En ik ben toch geen fotograaf, maar kiekjesmaker. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2015 @ 08:30:49 #93
364681 over_hedge
pi_148346812
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
In Australië heb ik alleen maar JPEG geschoten :P Was met 15 minuten klaar met uitzoeken. Beviel wel.
En ik ben toch geen fotograaf, maar kiekjesmaker. :P
Hoezo ben je eerder klaar met uizoeken? Gewoon Raw + jpeg schieten. Dan kan je de jpegs gebruiken om uit te zoeken en heb je de raws ook nog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 5 januari 2015 @ 08:51:36 #94
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148347004
* haat aan "beste wensen" handjes schudden...

Ik denk dat ik de SER even in duik. :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2015 @ 08:52:23 #95
364681 over_hedge
pi_148347015
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:51 schreef Merlijn het volgende:
* haat aan "beste wensen" handjes schudden...

Ik denk dat ik de SER even in duik. :{
Ik vind de beste wensen altijd maar een rare zin en hou het gewoon bij gelukkig nieuw jaar.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_148347048
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:51 schreef Merlijn het volgende:
* haat aan "beste wensen" handjes schudden...

Ik denk dat ik de SER even in duik. :{
Ik vind dat handjes schudden niet zo erg. Die 3 kussen die mensen vinden dat er bij hoort daarintegen :r
pi_148347080
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een minderwaardig gevoel als ik foto's uit IJsland, Oostenrijk voorbij zie komen terwijl ik aan het werk ben :6
Het gaat er niet om dat andere mensen geen vakantie mogen hebben als ik moet werken maar de weken rond kerst en oud en nieuw lijken wel een verplichte vakantie tegenwoordig...

Met vakantiedienstregeling in het OV en alles... Dat je net zoveel betaald voor minder service, en dat sommige winkels gewoon dicht zijn, en dat mensen verbaasd reageren als je moet werken, en dat mensen dan collectief sterkte wensen voor de eerste werkdag, en en en... :')
  maandag 5 januari 2015 @ 08:59:44 #98
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148347093
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:55 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind dat handjes schudden niet zo erg. Die 3 kussen die mensen vinden dat er bij hoort daarintegen :r
Daar heb ik dan weer geen last van :+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148347167
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:59 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer geen last van :+
Wees blij :')

Met mijn verjaardag ook vorig jaar. Gestrekte hand vanaf achter mijn bureau. En nog omlopen he :')
  maandag 5 januari 2015 @ 09:05:43 #100
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148347172
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Wees blij :')
Ik heb hier wel last van:

000004de Manifest hash for component [ml:280{140},l:178{89}]"amd64_microsoft-windows-help-artui2_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_aab2fdf6d6fae784" does not match expected value.
Expected:{l:32 b:a31835275361ddd9c1e5ef34c3e7fa01cf69ef4f194c08e49c5bf57789464eb0}
Found:{l:32 b:a31835275361ddd9c1e5ef34c3e7fa01cf69ef4f194c08e49c5bf57709464eb0}.

Volgens mij heeft Windhoos ook nog een kater...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')