SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door D_A op 28-12-2014 23:59:59 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Die zou ik even moeten opzoeken maar in principe heb je aan het serie nummer voldoende bij Apple.quote:
Dank voor je bod, staat genoteerd. Voor onder de ¤300 hoeft de iPad niet wegquote:
Vooruit, ¤150,-quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Werp eens een mooi bod lieve FOK!kertjes
Bijna.quote:
Daarom is het ook een vraagprijs.quote:
¤275,-quote:Op maandag 5 januari 2015 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe werkweek dus genoeg tijd om centjes uit te geven
We zijn beide in het bezig van een recentere variant dus bedankt voor je aanbieding maar niet relevant voor onsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb een iPhone 5 + ¤100 in de aanbieding voor de iPad.
De iPhone heeft wel wat issues.
De trilmotor werkt niet en je kan alleen telefoneren via de handsfee functie.
Ik ben niet zo handig qua reparties maar als jij dat wel bent. Is het makkelijk te verhelpen. Aldus Google.
Eindhoven volgens mij, bij een aMac en anders online. Kan ik even navragen, maar weet niet of het verder relevant is voor de verkoopquote:
Nee, en daarnaast is het een vraagprijs natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef Unites het volgende:
Je weet dat er ook nieuwe iPad Retina's worden aangeboden van onder jouw vraagprijs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |