quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:40 schreef DavidTwente het volgende:
Ik kom er niet uit. Ik kopieer de link, foto verschijnt niet. Wat doe ik fout?
Wat groter:quote:
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat groter:
[ afbeelding ]
Maar vind een dergelijke fout hier een stuk erger dan bij een wegenbouwer die snel wat letters op een bord moet plakken.
Persoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..
Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..
Goed werk.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..
Ja dat kost inderdaad veel tijd. Maar da's wel de meerwaarde die je als bedrijf biedt, kan het alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..
Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat kost inderdaad veel tijd. Maar da's wel de meerwaarde die je als bedrijf biedt, kan het alleen maar toejuichen.
Mond-op-mond, dat is wel heel intiem zeg.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:54 schreef Accursius het volgende:
Mond-op-mond, dat is wel heel intiem zeg.
Wel mooi dat je het vriendelijk vraagt en niet geërgerd. En slim dat je het vraagt en niet zelf verbetert. Dat heeft meerdere bewustwordingen tot gevolg.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Oh, ik erger me wel een beetje aan overduidelijke fouten, maar ik blijf te allen tijde vriendelijk (binnen redelijke grenzen natuurlijk, maar die grenzen heb ik nooit over hoeven gaan) tegenover de opdrachtgever. Hij is immers de persoon die mij betaalt. Daarom had ik ook geen probleem gehad met het drukken van fouten. Het is immers zijn geld.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:34 schreef Kees22 het volgende:
Wel mooi dat je het vriendelijk vraagt en niet geërgerd. En slim dat je het vraagt en niet zelf verbetert.
Dat is nog eens korting!quote:UGG laarzen, -75% korting, Alleen vandaag !!!!
Mijn moeder heeft lang geleden een keer een schrijffout over het hoofd gezien bij de opdracht voor een clubstempel. Ze zag de fout direct toen ze hem ophaalde. Er werd gesteld dat ze het zelf zo opgegeven had. Ze wees erop, dat het overduidelijk een vergissing was, waarop geattendeerd had moeten worden. Het werd dus gratis hersteld.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Ik ben het er niet mee eens dat iets een overduidelijke vergissing kan zijn. Het kan namelijk ook een expres gemaakte taalfout zijn, om welke reden dan ook. Klant is koning, dus als hij "wij verkope u ouwe vietsen" gedrukt wil hebben: prima!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:49 schreef Teslynd het volgende:
Mijn moeder heeft lang geleden een keer een schrijffout over het hoofd gezien bij de opdracht voor een clubstempel. Ze zag de fout direct toen ze hem ophaalde. Er werd gesteld dat ze het zelf zo opgegeven had. Ze wees erop, dat het overduidelijk een vergissing was, waarop geattendeerd had moeten worden. Het werd dus gratis hersteld.
Meteen op fouten attenderen scheelt een boel ongerief voor alle partijen. Nu dit voorval me invalt, blijk Ik dus nog steeds te weten welk dat bedrijf was/is. Zal ze er nu natuurlijk niet op afrekenen, maar indertijd was het iets om rekening mee te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |