abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148754818
Ik kom er niet uit. Ik kopieer de link, foto verschijnt niet. Wat doe ik fout? :?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:43:30 #102
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148754887
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:40 schreef DavidTwente het volgende:
Ik kom er niet uit. Ik kopieer de link, foto verschijnt niet. Wat doe ik fout? :?
pi_148754990
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:20:00 #104
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148757953
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welke?
Wat groter:



Maar vind een dergelijke fout hier een stuk erger dan bij een wegenbouwer die snel wat letters op een bord moet plakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 16-01-2015 20:25:01 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 17 januari 2015 @ 13:04:59 #105
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_148773357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wat groter:

[ afbeelding ]

Maar vind een dergelijke fout hier een stuk erger dan bij een wegenbouwer die snel wat letters op een bord moet plakken.
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..
pi_148776089
quote:
Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..
Persoon. }:|
pi_148816559
Ik heb geen plaatje, maar de weerman van RTL4 zei net "de winter is op z'n retour". Hij bedoelde dat de winter terug komt.
pi_148817085
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou toch verwachten dat er iemand is die dit controleert. En wel meer dan één iemand overigens..
Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 18 januari 2015 @ 21:16:41 #109
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_148820581
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..
Goed werk. ^O^
  zondag 18 januari 2015 @ 21:21:17 #110
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_148820842
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje bij een drukkerij gewerkt. Elke keer als ik een dergelijke fout zag, heb ik die verbeterd. Of als het fout was aangeleverd door de opdrachtgever even bellen/mailen met de vraag "weet je zeker dat het <fout> moet zijn, en niet <goed>?". Ik heb daar best wel wat werk aan gehad, om eerlijk te zijn..
Ja dat kost inderdaad veel tijd. Maar da's wel de meerwaarde die je als bedrijf biedt, kan het alleen maar toejuichen.
Lack of common cents
pi_148821057
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat kost inderdaad veel tijd. Maar da's wel de meerwaarde die je als bedrijf biedt, kan het alleen maar toejuichen.
Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148822262
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Mond-op-mond, dat is wel heel intiem zeg. :+
pi_148822581
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:54 schreef Accursius het volgende:
Mond-op-mond, dat is wel heel intiem zeg. :+
:*
foutje :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148828039
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Wel mooi dat je het vriendelijk vraagt en niet geërgerd. En slim dat je het vraagt en niet zelf verbetert. Dat heeft meerdere bewustwordingen tot gevolg.
Overigens moet ik nu denken aan een Loesje: "Streef onbekommert naar het ideale" Het heeft me wel een tijdje gekost voor ik de neiging tot verbeteren kwijt was. :@ :+
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_148829690
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:34 schreef Kees22 het volgende:
Wel mooi dat je het vriendelijk vraagt en niet geërgerd. En slim dat je het vraagt en niet zelf verbetert.
Oh, ik erger me wel een beetje aan overduidelijke fouten, maar ik blijf te allen tijde vriendelijk (binnen redelijke grenzen natuurlijk, maar die grenzen heb ik nooit over hoeven gaan) tegenover de opdrachtgever. Hij is immers de persoon die mij betaalt. Daarom had ik ook geen probleem gehad met het drukken van fouten. Het is immers zijn geld.
En het vriendelijk vragen naar of iets écht zo (fout dus) gedrukt moet worden, is meer om mezelf in te dekken dan om fouten eruit te halen. Ook hier geldt: het is zijn geld, maar als ik een fout maak, is het mijn geld. Een (potentiële) klant geërgerd met zijn fouten om de oren slaan, is als commercieel bedrijf wel het allerdomste dat je kunt doen.
En naast dit hele verhaal vind ik het ook gewoon prettig dat er geen fouten in officieel drukwerk zitten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 januari 2015 @ 10:52:16 #116
22592 crew  Ole
pi_148833357
quote:
UGG laarzen, -75% korting, Alleen vandaag !!!!
Dat is nog eens korting!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_148833467
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat is nog eens korting!
Leuk ook om te zien waar de fout is en wie hem maakt. Echt top.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 januari 2015 @ 11:05:39 #118
22592 crew  Ole
pi_148833718
Last van Blue Monday ? Was een Facebookbericht

UGG laarzen, -75% korting, Alleen vandaag !!!! http://x.co/6DCOb

Officiële UGG®-site | Laarzen, pantoffels & schoenen | Pas op voor nep 'UGGs'
Bekijk nu de nieuwe & classic UGG®-stijlen! Echte UGG-laarzen en -pantoffels met gratis verzending & retourneren. Pas op voor nep 'UGGs'
UGGAUSTRALIA.NL
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_148836677
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, iedereen was er ook altijd blij mee, en dat werkt ook door bij eventuele volgende orders en mond-op-mondreclame.
Kijk, als de opdrachtgever iets fout gedrukt wil hebben, prima, niet mijn probleem. Zodra ik een 'akkoord' heb, kunnen ze in ieder geval niet achteraf bij mij gaan zeuren dat het fout gedrukt is. Als ze het dan tóch goed gedrukt willen hebben, dan geldt weer het normale tarief.
Mijn moeder heeft lang geleden een keer een schrijffout over het hoofd gezien bij de opdracht voor een clubstempel. Ze zag de fout direct toen ze hem ophaalde. Er werd gesteld dat ze het zelf zo opgegeven had. Ze wees erop, dat het overduidelijk een vergissing was, waarop geattendeerd had moeten worden. Het werd dus gratis hersteld.

Meteen op fouten attenderen scheelt een boel ongerief voor alle partijen. Nu dit voorval me invalt, blijk Ik dus nog steeds te weten welk dat bedrijf was/is. Zal ze er nu natuurlijk niet op afrekenen, maar indertijd was het iets om rekening mee te houden.
pi_148847136
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:49 schreef Teslynd het volgende:
Mijn moeder heeft lang geleden een keer een schrijffout over het hoofd gezien bij de opdracht voor een clubstempel. Ze zag de fout direct toen ze hem ophaalde. Er werd gesteld dat ze het zelf zo opgegeven had. Ze wees erop, dat het overduidelijk een vergissing was, waarop geattendeerd had moeten worden. Het werd dus gratis hersteld.

Meteen op fouten attenderen scheelt een boel ongerief voor alle partijen. Nu dit voorval me invalt, blijk Ik dus nog steeds te weten welk dat bedrijf was/is. Zal ze er nu natuurlijk niet op afrekenen, maar indertijd was het iets om rekening mee te houden.
Ik ben het er niet mee eens dat iets een overduidelijke vergissing kan zijn. Het kan namelijk ook een expres gemaakte taalfout zijn, om welke reden dan ook. Klant is koning, dus als hij "wij verkope u ouwe vietsen" gedrukt wil hebben: prima!
Daarom: even vragen, liefst schriftelijk of via mail, dan heb je altijd bewijs van wie de eigenlijke fout gemaakt heeft.

Maar goed, terug naar de taalfouten :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')