dat mag niet van Godquote:Op maandag 22 december 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat die postbode van je dan eens wat meer van dingen achterover drukken...
van Petrus mag hetquote:Op maandag 22 december 2014 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch niet getrouwd met de postbode... Mag dat wel van God?
Hijlenlikkers zijn het...quote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje schijnhijlen daarboven ... over normen en waarden gesproken
quote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgverzoek ingediend.![]()
Ze is best nog wel hot.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Royals verblijven in Argentinië.
Gezien die enorm foute kleuren hoop ik dat de junta ze weet te vinden...
hoef ik toch niet eens over na te denkenquote:
Ha! Wat een boel, leuk!quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
En je tweet nooit 1100 in bijna 5 jaarquote:Op maandag 22 december 2014 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
hoef ik toch niet eens over na te denken
Wat gaat niet lukken? Genoeg afvallen zodat je erin past?quote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Soury het volgende:
Deze gekocht maar dat gaat niet lukken voor de kerst. [ afbeelding ]
Spreken we toch een keertje later afquote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Soury het volgende:
De emigratie papieren voor deze katoey zijn nog niet in orde?quote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Soury het volgende:
fok nieuws, onderhoud... Danny en Danny en Danny maar 40+ niet gezien... Mag jij maken Ksteinerquote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
Is er ook een #FOK!-iets waar je heen kan tweeten?
Bij voorkeur een #40+ ding.
Je slaat door...quote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
Is er ook een #FOK!-iets waar je heen kan tweeten?
Bij voorkeur een #40+ ding.
Wil je mij ook volgen?quote:Op maandag 22 december 2014 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
hoef ik toch niet eens over na te denken
5 weken levertijd. Er zitten al 4 op, Wie weet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat gaat niet lukken? Genoeg afvallen zodat je erin past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |