Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik je vrij recent nog vunzig mannetje genoemd.
Waren genoeg mensen met een broekzak.quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
Ja, jij natuurlijk, want jij had als enige een tas.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een ingewikkeld schema denk ik.
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.quote:
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Waren genoeg mensen met een broekzak.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebtquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Wij dus..quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van sommigenvoonamelijk van mezelf
Dat ben ik nietquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebt
Slaap lekkerquote:
Ik moet een beetje huilen nu hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meerquote:
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Thx! Jij en de rest ook voor straksquote:
Waarom? Ik zeg bijna, hequote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen nu hoor
Doe maar niet, voel ik me nog een beetje speciaal.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Wat een lief aanbod, dank je!quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijk
Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? (muis scrollen, iets pakken?)quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |