met littlebrownie gaat het goedquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met littlebrownie gaat het goed
recent jarig geweest en het nieuwe jaar is in zicht
voor littlebrownie kan 2015 maar niet snel genoeg komen, ze heeft er zin in
Nice, wat schuift het?quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben de nieuwe pr manager van lb
quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben de nieuwe pr manager van lb
bietrnelomquote:
Kanoquote:
Modder eating?quote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
That's my name.
Moddereeting is my game.
Potato patattooequote:
Okay okay Mr Vice presidentquote:
Zo hoor ik het graag. Waar blijft mijn koffie?quote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Okay okay Mr Vice president
Die haalt Porkbeans wel.quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag. Waar blijft mijn koffie?
Verveel je je op werk?quote:
Jaquote:
quote:
Zwart of met suiker/melk ?quote:
Zwartquote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Zwart of met suiker/melk ?
Zo hoort hetquote:
Maar waar blijft 't?quote:
Door de koffiebonencrisis kon ik niet aan koffie komenquote:
Negatieve note voor je. Wees blij dat het hierbij blijft.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Door de koffiebonencrisis kon ik niet aan koffie komen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Negatieve note voor je. Wees blij dat het hierbij blijft.
Mooie tijd om een leven te zoeken en mij GC te laten moddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooie tijd om een leven te zoeken en mij GC te laten moddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ken ik jou ookweer vanquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
oooooooooooooooooquote:
Je naam komt me bekend voor, maar ik zou het zo niet wetenquote:
Ik hang veel rond in ONZ-SC en GRTDquote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je naam komt me bekend voor, maar ik zou het zo niet weten
ohaiquote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hang veel rond in ONZ-SC en GRTD
Had niets anders verwacht.quote:
Dan zal het wel GRTD zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hang veel rond in ONZ-SC en GRTD
quote:
Heb je je koffie al?quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had niets anders verwacht.
[..]
Dan zal het wel GRTD zijn
Wat een stel lueken plaetjens xdquote:
Ik leef nogquote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Ro-ald [ afbeelding ]
Iedereen is gestorven ?
Powergodquote:
Voor drie dagen in de week per maand prima.quote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niks mis mee als het goed verdient
Dat niet al een paar dagen hebbenquote:
Ja vanaf vrijdag al, maar huiswerkquote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat niet al een paar dagen hebben
tevens hoin
Ik ken je pijnquote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja vanaf vrijdag al, maar huiswerk.
Kusje eropquote:
Ditquote:
Doe maar op mijn huiswerkquote:
hier!quote:
Unfquote:
25quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Unf
tis dat ik het zag op facebook
hoe jong ben je nu?
niks mis mee.quote:
Ja weekendje weg en wil mn feestje in januari vieren, want nu is dat toch rot om te organiserenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
nog groot feest? of was daarvoor het weekendje weg?
ja, iedereen is nu met kerst bezig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja weekendje weg en wil mn feestje in januari vieren, want nu is dat toch rot om te organiseren
Kerstquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, iedereen is nu met kerst bezig.
mwa, dat valt best mee.quote:
nu 2 weken atv. en ik had er nog 13 over, maar die mocht ik niet opnemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vakantiedagen zijn opvolgend jaar alle vakantiedagen sparen voor de verhuizing
Huiswerk moet stervenquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar op mijn huiswerk
Een beetje liefde hebben ze wel verdiend
Toch niks leuks te zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
KPD toegang aanvragen duurt wel lang man.
ga je dan naaktpics postenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
Was bij mij rond binnen 5 minutenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
Het kwam gratis bij m'n crewrechten. Ik schrok.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was bij mij rond binnen 5 minuten
Het is toch niet te gleuvenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kwam gratis bij m'n crewrechten. Ik schrok.
Wat voor voordelen krijg je nog meer als krew ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kwam gratis bij m'n crewrechten. Ik schrok.
Gratis 1e klas vliegen, een diner met de koningin en na 10 jaar dienst word je geridderd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat voor voordelen krijg je nog meer als krew ?
Wel eerst 450 dokken ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gratis 1e klas vliegen, een diner met de koningin en na 10 jaar dienst word je geridderd.
Arme Danny..quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of een equivalent in Douwe Egberts zegels.
alluz goet?quote:
Ah, heb je ook het filelied gezongenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja hoor , lekker in de file gestaan
met u ?
Lekker hoor , volvreten ftwquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, heb je ook het filelied gezongen
Met mij gaat het prima
Morgen alvast pre-bunkeren bij familie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker hoor , volvreten ftw
Het filelied ?
Automaat ja . hoefde niks uit te voerenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je automaat dan? anders is een file gewoon zwaar aids
Toe maar weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Automaat ja . hoefde niks uit te voeren
Wat een leuk liedje btw
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toe maar weer
En in wat voor bolide beweeg jij je voort?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze pauperbak ,
u ?
Ik zou het niet weten beste kerel , ik verdiep me daar niet inquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Fucking bazenbak dat
Wat voor blokje ligt er in?
[ afbeelding ]
In dit witte bommetje beweeg ik mij voort![]()
Hmm, ik vind het toch prettiger om zelf de benzine te roerenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten beste kerel , ik verdiep me daar niet in
Zullen we ruilen ? al weet ik niet of ik in de jouwe pas
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het toch prettiger om zelf de benzine te roeren
En ik denk ook dat mijn wegenbelasting een stuk lager ligt
Vervoer je soms lijken in die autoquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar kan je best eens gelijk in hebbenKomt ook een lucht uit de mijne man man man
Kratjes bier en dan van Maastricht noar Gruningen riedenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vervoer je soms lijken in die auto
Eigenlijk hedde ik hem een nare dood gewenstquote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij leeft
[ afbeelding ]
Tjaquote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk hedde ik hem een nare dood gewenst
Hoezo die PI dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef Stratman het volgende:
http://axed.nl/dakloze-ma(...)hij-ermee-gaat-doen/
Prachtig dit...
Dacht dat ie in Ernhem woonde.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja
Hij zit nog op een datingsite soms blijkbaar.
Verder beetje kluizenaarsbestaan in Enschede.
Willy overleden aan kanker, zoals we al wisten.
Hij heeft ook nog een broer, blijkbaar
vgm enschedequote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat ie in Ernhem woonde.
Ik ga morgen naar een vis restaurantquote:Op woensdag 24 december 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bietje de reserve duutser uuthangen
Welke ?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een vis restaurant
neem me maar mee xdquote:Op woensdag 24 december 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
In maasmechelen weet nie precies hoe die heet eigenlijk hahahah
Die idioot is wel geniaal!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dan ook het idee om 13:30 's middags een kerstborrel te organiseren.![]()
bElgie, 15 min van mijn nlse locatie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben helemaal vergeten waar Maasmechelen ligt
Belgiequote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
bElgie, 15 min van mijn nlse locatie.. Wel fijn kei dicht bik bij duitsland en belgie
Heu, Bitrlenon.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoi dronken, ik ben Bitterlemon.
Keidichtbij. Keimooi. Keigaaf. Keikei.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
bElgie, 15 min van mijn nlse locatie.. Wel fijn kei dicht bik bij duitsland en belgie
Keikel.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Keidichtbij. Keimooi. Keigaaf. Keikei.
Ik ben best wakker.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor dronken mensen is dat heel verstandig
Redbull met cognac gedronkenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet niet wat 't is, maar heb behoorlijk wat energie.
Nee bierquote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Redbull met cognac gedronken
Ik ook van jouquote:
Jij ookquote:
Jij ook GGMM! Ga je nog wat leuks doen, met familie of zo?quote:
Ja, morgen naar m'n moeder met m'n broertjes, cadeaus en eten en overmorgen naar m'n pa, hetzelfde alleen dan zonder cadeausquote:Op woensdag 24 december 2014 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij ook GGMM! Ga je nog wat leuks doen, met familie of zo?
Morgen komen mijn ouders en schoonouders eten. Tijd geleden dat die bij elkaar zijn geweest, ben benieuwd hoe het gaatquote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, morgen naar m'n moeder met m'n broertjes, cadeaus en eten en overmorgen naar m'n pa, hetzelfde alleen dan zonder cadeaus
Jij ook?
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Morgen komen mijn ouders en schoonouders eten. Tijd geleden dat die bij elkaar zijn geweest, ben benieuwd hoe het gaat. Zijn niet echt mensen die bij elkaar passen. We gaan het beleven. Geen cadeaus, alhoewel we stiekem toch wat kleins voor ze hebben gekocht. Ach, zal wel gezellig worden.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..], ze zullen zich vast wel inhouden omdat het kerst is. Hoogstens wat ongemakkelijk.
Veel plezier.
Dus je neemt voor de eerste keer drugs, op kerstavond, in je kamer, in je eentje, zonder iemand er bij die nuchter is?quote:
Ikrquote:Op woensdag 24 december 2014 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je neemt voor de eerste keer drugs, op kerstavond, in je kamer, in je eentje, zonder iemand er bij die nuchter is?
Klinkt als een geweldig idee.
Ja, je moeder, 18mg is drie keer een pilquote:
ohquote:Op woensdag 24 december 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, je moeder, 18mg is drie keer een pildan ben je ondertussen al dood.
Neuh, maar het is wel dom voor de eerste keer. Maar dat was deze actie sowieso al.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, je moeder, 18mg is drie keer een pildan ben je ondertussen al dood.
Jep.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel dom voor de eerste keer. Maar dat was deze actie sowieso al.
Mwah, laatste keer dat ik checkte was X gewoon tussen de 6 en 8mg ofzo? Maar dat is ook wel weer even terug.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel dom voor de eerste keer. Maar dat was deze actie sowieso al.
2cb is niet Xquote:Op woensdag 24 december 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, laatste keer dat ik checkte was X gewoon tussen de 6 en 8mg ofzo? Maar dat is ook wel weer even terug.
Ja maar. "wordt verkocht als" enzuks.En ik vond dat al heftigquote:
Broeder, proost.quote:
Dat zou fucking nice zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha. Hij moet ff een live tripreport openen
Jah zondagquote:Op woensdag 24 december 2014 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je ging toch rond deze tijd naar Bali?
Noesquote:Op woensdag 24 december 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Straks komt z'n moeder z'n slaapkamer in gelopen en blijft 'ie er in.
Watttquote:Op woensdag 24 december 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
Dit is zo onverantwoord maar wel nice
Haha je zoon is aan het trippen helemaal wausquote:Op woensdag 24 december 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Nick's moeder trouwens.
Check z'n kamer.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha je zoon is aan het trippen helemaal waus
Van Nick & Simon?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga hem zo openenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is echt een puur orgasme in je mond.
Verantwoord dit wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan het die jongen niet aandoenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou echt kapot gaan. Aan het einde van december nog even het topic van het jaar maken.
Aardige kerel wel, maar qua sound komt het not even closequote:
Dat je ons nummer hebt bedoel ikquote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want lekker drugs doen op je kamer is normaal
Ik weet, maar ik moet al giechelen van het idee.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan het die jongen niet aandoenik ben zo mild.
Goede combinatie van dingen.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo bijzonder aan B&J vinden.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben All you need is love aan het kijken
Als chicks een bepaald ding lekker vinden moet je juist zoiets voor ze kopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Verdomme.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben All you need is love aan het kijken
Is best grappig spulquote:Op woensdag 24 december 2014 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
En wat is 2C-B? Klinkt als IS meuk.
Jongen, ik ben een waakhond jeweetsquote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je ons nummer hebt bedoel ik
Ik heb er geen spijt van overigens.
B&J en Häagen Dazs maken gewoon lekker ijs. Niet bijzonder, het geneest geen lepra. Maar lekker is het wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Hertog ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
B&J en Häagen Dazs maken gewoon lekker ijs. Niet bijzonder, het geneest geen lepra. Maar lekker is het wel.
Leuke UI!quote:
quote:Wat is 2cb? 2cb komt voor als pil en poeder. Soms wordt het verkocht als XTC, maar dat is het niet. 2cb is een psychedelische drug. Afhankelijk van de dosis ga je licht of zwaar trippen. Een lage dosering kan qua effecten op XTC lijken. Vroeger werd 2cb in de smartshop verkocht. Dat is nu verboden. De sterkte van 2cb-pillen wisselt. Een pil bevat meestal tussen 4 en 8 mg 2cb. Poeders zijn vaak heel sterk. Laat 2cb testen om de sterkte te bepalen.
Hoe wordt 2cb gebruikt? Over het algemeen gebruiken mensen 2cb-pillen. Die 2cb-pillen worden geslikt. 2cb in poedervorm wordt soms gesnoven. Dat is pijnlijk voor de neus. Gebruikers ervaren meer vervelende lichamelijke effecten als ze 2cb snuiven dan als ze 2cb slikken. Het slikken van 2cb geeft ongeveer binnen een uur effect. Als je een volle maag hebt, kan het langer duren voordat je effect merkt. De effecten duren ongeveer 4 tot 6 uur. De effecten nemen geleidelijk af. Gebruikers ervaren weinig of geen dip na gebruik.
Ahhhh. Enige wat ik ooit heb gehad is salviaquote:
Ik ben er net achter gekomen dat ik dit voor niets eet. Oh kut mijn arm.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
B&J en Häagen Dazs maken gewoon lekker ijs. Niet bijzonder, het geneest geen lepra. Maar lekker is het wel.
Zijn meestal redelijk smaakloos die ijslolly's.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb wel voor jullie een ijslolly dames
kan er wel wat aardbeisaus opsmeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn meestal redelijk smaakloos die ijslolly's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |