Ga je daar ook wat mee doenquote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gevoelens, hoe ik dingen zie enzo. Wat ze voor me betekend etc.
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gevoelens, hoe ik dingen zie enzo. Wat ze voor me betekend etc.
Ik dacht, ik laat 'm gaan. Doe jij het nietquote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.
Doe ik sowieso in het Engelsquote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.
Ik ga het haar laten lezen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je daar ook wat mee doen?
Lijkt me wel zwaar irritant, zo om elkaar heen draaien. Hak dan een keer de knoop door.
Ah okéquote:
Ik wil wel kijken hoe je 't gebruikt. En het filmen. En het online zetten en je uitlachen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
Maar krokodil dus. Wie wil met me gebruiken? Loka? Samzz?
En Yv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_%28drug%29
Nee, ben ik nog niet klaar voor :$quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
In de hoop dat ze zegt 'ja laten we er maar voor gaan samen'?quote:
Dank uquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
Klinkt als een kut-excuus.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ws nog langer wachten tot die Engelse komt![]()
Ze heeft zich een beetje laten gaan met kerstcadeaus en verjaardagscadeaus kopen en is blut
Je sokken terugsturen en een bootkaartje opsturenquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze heeft zich een beetje laten gaan met kerstcadeaus en verjaardagscadeaus kopen en is blut
Jij leeft ook niet op het randje, pfffquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Krokodil is wel echt next level hoor, ik wacht er nog even mee.
Klinkt als een Nigeria-scam.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, zodat ze in ieder geval weet wat ik voel.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de hoop dat ze zegt 'ja laten we er maar voor gaan samen'?
[..]
Dank u
Ah jammer, je leek me wel een geschikte kandidaat om samen met mij in een hoek te kwijlenquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog niet klaar voor :$
Waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zodat ze in ieder geval weet wat ik voel.
Ik weet niet of ik er voor wil gaan namelijk.
Ditquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken hoe je 't gebruikt. En het filmen. En het online zetten en je uitlachen.
Ik heb wel zin in een Spaanse zoete wijnquote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Even een aflevering Weeds kijken dan maar.
Ben je ondertussen niet al veel te lang aan het twijfelen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als complicatedquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Spaanse zoete man
Ik heb hier een Franse staanquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Spaanse zoete wijn
In een hoek kwijlen kan ook met andere dingen hoor, dan wil ik het best met je doenquote:Op zondag 21 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer, je leek me wel een geschikte kandidaat om samen met mij in een hoek te kwijlen
Haha, er ligt hier al een cadeautje op haar te wachtenquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je sokken terugsturen en een bootkaartje opsturen
Nah, dat lijkt me sterkquote:
Ik zat in het paddo/truffel topic te lezen. Kom ik kei veel posts van jou tegen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een hoek kwijlen kan ook met andere dingen hoor, dan wil ik het best met je doen
quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Spaanse die was wel goed nat, bohh.
Ik zie wel, als ze het wéér verschuift dan hoeft het niet meer uiteraard..quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je ondertussen niet al veel te lang aan het twijfelen?
Heb je haar al wel eens ontmoet?quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wel, als ze het wéér verschuift dan hoeft het niet meer uiteraard..
Hahaha, ja vast.quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Spaanse zoete wijn
Ik was kwekerquote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat in het paddo/truffel topic te lezen. Kom ik kei veel posts van jou tegen.Wist helemaal niet dat jij daar zo mee bezig was.
Pfff, je maakt het jezelf ook nooit eens makkelijk he?quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, alleen 6 jaar contact via facebook..
Denk je. Dat weet je dus niet. Als dat alles is... Waarom zou je geen gok wagen voor de ultieme liefde?quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment niet kan bieden wat ze nodig heeft denk ik.
Meldt zich. Paddo's staan nog op het lijstje van 'te proberen drugs'quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was kweker
Wel zin om het weer eens te doen, maar moet even geschikt gezelschap vinden
énige drug lijkt me dat.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
Kweken lijkt me allemaal veel te ingewikkeld. Mijn moestuintje was ook niets.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was kweker
Wel zin om het weer eens te doen, maar moet even geschikt gezelschap vinden
Sja, sorry dat ik het zeg. Maar als je iemand graag wilt zien/ontmoeten dan doe je dat. Engeland-Nederland kost de wereld echt nietquote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wel, als ze het wéér verschuift dan hoeft het niet meer uiteraard..
Omdat er een kindje in het spel is ook.quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je. Dat weet je dus niet. Als dat alles is... Waarom zou je geen gok wagen voor de ultieme liefde?
Oh, dan zou ik heel hard wegrennen. Maar goed, wie ben ik.quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er een kindje in het spel is ook.
Aan wie zou je die sturen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaart is een goede voor mij.
Lastig inderdaad. Hoe lang daten jullie al?quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We daten niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Hoe lang daten jullie al?
Veel plezierquote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kweken lijkt me allemaal veel te ingewikkeld. Mijn moestuintje was ook niets.We hebben twee doosjes Hollandia besteld.
Dit ja. Sowieso denk je daar dan aan voordat je verder allemaal troep koopt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, sorry dat ik het zeg. Maar als je iemand graag wilt zien/ontmoeten dan doe je dat. Engeland-Nederland kost de wereld echt niet. Ik vloog voor 40 euro retour.
Ja, daar kwamen we na het bestellen achter.quote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel plezier
Zou wel met de helft beginnen met Hollandia, sterke truffels zijn dat.
Op een heel doosje was ik vorig oud en nieuw zo van de wereld dat ik 12 uur heb gemist.
Dat maakt het ingewikkeld,maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom? Als je iemand echt leuk vind accepteer je zoiets lijkt mequote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik heel hard wegrennen. Maar goed, wie ben ik.
Een kind moet je niet alleen accepteren, voor een kind moet je klaar zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef yats het volgende:
Waarom? Als je iemand echt leuk vind accepteer je zoiets lijkt me
Nou, allereerst heb ik een schijthekel aan kinderen, daarnaast is het een enorme commitment en daar moet je maar net zin, tijd en geld voor hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakt het ingewikkeld,maar niet onmogelijk.
[..]
Waarom? Als je iemand echt leuk vind accepteer je zoiets lijkt me
Helemaal als het een kind van een ander met een ander betreft. Want over het algemeen zit je altijd nog met de ex. Die moet je ook maar in je leven willen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een kind moet je niet alleen accepteren, voor een kind moet je klaar zijn.
Niet langer dan een week of twee. En gedroogde truffels zijn net steentjes zo hard.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar kwamen we na het bestellen achter.Gaan inderdaad de helft doen. Zouden we dat andere doosje kunnen bewaren?
En jij weet alles van steentjes.quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet langer dan een week of twee. En gedroogde truffels zijn net steentjes zo hard.
Dus ik zou proberen het aan iemand anders weg te doen als je er niet aan toe komt dat tweede doosje open te maken.
Echt? Ik niet... Ik geef mannen die een kind hebben al niet eens het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Ik zou het kunnen, als ik de juiste vrouw tref. Maar als ik nu een kind zou krijgen zou ik heel hard huilen. Heel hardDan is er iets fout gegaan.
Nou anders ik wel. Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Ik zou het kunnen, als ik de juiste vrouw tref. Maar als ik nu een kind zou krijgen zou ik heel hard huilen. Heel hardDan is er iets fout gegaan.
Tja,daar heb je een punt.Wellicht denk ik er makkelijk over omdat ik nooit in die situatie gezeten heb.quote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Idem hier, al wil ik net als Samzz helemaal geen kinderen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Ja, maar dat komt omdat ik niets tegen kinderen heb. Zou ze zelf ook wel willen als alles samenvalt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik niet... Ik geef mannen die een kind hebben al niet eens het voordeel van de twijfel.
Je mag best wel aanbellen hoor. Is niet erg.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dinsdag een rustig dagje, dus voor het geval dat, dan heb ik het vast gezegd zodat je er op je best uit kan zien natuurlijk.
Misschien niet erg, maar wel eng natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag best wel aanbellen hoor. Is niet erg.
Knap van je. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar dat komt omdat ik echt niks met kinderen heb.quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik niets tegen kinderen heb. Zou ze zelf ook wel willen als alles samenvalt.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat als je al zo lang twijfelt zoals Roy nu doet, dat een teken is dat je er niet klaar voor bent.
A.s. Zaterdag zijn mijn ouders weg, dus geen probleem joh. Kunnen we lekker met de honden wandelen door het bos.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien niet erg, maar wel eng natuurlijk.
Niks kan je voorbereiden op een kind hoor. Alles is anders dan je zult denken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Los van de hele situatie van Roy, rationeel gezien is er geen enkele reden waarom een kind een verrijking is van je leven. Het kost je tijd, geld en het vraagt om een andere inrichting van je leven. Het maakt niet uit hoe lang je daar over nadenkt, daar kom je niet uit. Als je 'ja' kunt zeggen op de vraag of je dat er voor over hebt, ben je er misschien klaar voor. Al weet je pas waar je ja tegen hebt gezegd als zo'n mormel er is, en dan is het al te laat.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat als je al zo lang twijfelt zoals Roy nu doet, dat een teken is dat je er niet klaar voor bent.
Dat is nog bijna een week weg! En heb dan al plannen ook helaas.quote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
A.s. Zaterdag zijn mijn ouders weg, dus geen probleem joh. Kunnen we lekker met de honden wandelen door het bos.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Hele kleine kindjes vind ik meestal maar vervelend
Vanaf een jaar of 4 vind ik ze weer best wel leuk
Ik denk inderdaad dat ik niet klaar ben om een kind op te voeden nu. En die krijg je er toch bij he.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind alleenstaande papa's wel wat hebben eigenlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik niet... Ik geef mannen die een kind hebben al niet eens het voordeel van de twijfel.
Ach, je hebt er iets mee of juist niet. Geen probleem toch? Al blijven kutkinderen kutkinderen. Taak aan ouders om dat gespuis in het gareel te houden.quote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knap van je. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar dat komt omdat ik echt niks met kinderen heb.
Dat ja. Maar rammelende eierstokken zitten wel in de familie, dus ik vrees daar ooit wel het slachtoffer van te wordenquote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of ik een kind wil, soms denk ik van wel, soms denk ik van niet. Het is geen levenslange droom, maar ook niet meer mijn grootste nachtmerrie.
En het gaat je nog geld kosten, ookquote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik niet klaar ben om een kind op te voeden nu. En die krijg je er toch bij he.
Tuurlijk, maar je moet er wel voor willen zijn. Er voor willen gaan. En het niet alleen accepteren dat het bij je vriendin hoort. Want zodra jij voor die relatie gaat, hoort dat kind ook een beetje bij jou.quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks kan je voorbereiden op een kind hoor. Alles is anders dan je zult denken.
Als je je daar van bewust bent, dan ben je al een zoveel betere (stief)ouder als de mensen die denken dat ze dat wel 'even' kunnen doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik niet klaar ben om een kind op te voeden nu. En die krijg je er toch bij he.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is nog bijna een week weg! En heb dan al plannen ook helaas.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet er wel voor willen zijn. Er voor willen gaan. En het niet alleen accepteren dat het bij je vriendin hoort. Want zodra jij voor die relatie gaat, hoort dat kind ook een beetje bij jou.
Dat is dan ook mijn grootste struikelblok nu.quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het gaat je nog geld kosten, ook. Wat een situatie.
Ik ook. Tot ik hoor dat ze een kind hebben, dan bedank ik meteen voor de eer dat ze mij gekozen hebben (is nu drie keer gebeurd dat ik alleenstaande papa's heb gedate).quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind alleenstaande papa's wel wat hebben eigenlijk.Mits het kind een beetje jong is. Een puber zou ik echt helemaal niks mee kunnen (wat logisch is gezien mijn leeftijd).
Ik hoop het nooit mee te makenquote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van de hele situatie van Roy, rationeel gezien is er geen enkele reden waarom een kind een verrijking is van je leven. Het kost je tijd, geld en het vraagt om een andere inrichting van je leven. Het maakt niet uit hoe lang je daar over nadenkt, daar kom je niet uit. Als je 'ja' kunt zeggen op de vraag of je dat er voor over hebt, ben je er misschien klaar voor. Al weet je pas waar je ja tegen hebt gezegd als zo'n mormel er is, en dan is het al te laat.
Het is een package-deal.quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flessenquote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topcombi dat. Jammer dat ik nooit rum heb
quote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je daar van bewust bent, dan ben je al een zoveel betere (stief)ouder als de mensen die denken dat ze dat wel 'even' kunnen doen.
Nou ja, op zich hoef jij die ook niet te bieden, het is jouw kind niet. Mams en paps zijn voor de financiën van het kind verantwoordelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn grootste struikelblok nu.
Ik heb geen vastigheid te bieden.
Wanneer rum-meet?quote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flessenkreeg er een heleboel laatst voor m'n verjaardag
Nee, niet meteen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit mee te maken
[..]
Het is een package-deal.
Als het kind er niet wat geweest, had je dan "ja" gezegd?
oh, hoezo dat niet dan?quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet meteen.
Omdat ik mezelf gewoon niet echt als relatiemateriaal zie.
Dat is dan dom van jequote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet meteen.
Ik heb straks nachtmerries. Ik weet het zekerquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou anders ik wel. Moet er niet aan denken.
Paps is een deadbeat.quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich hoef jij die ook niet te bieden, het is jouw kind niet. Mams en paps zijn voor de financiën van het kind verantwoordelijk.
Die gedachte moet je van af. Dat is onzin.quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet meteen.
Omdat ik een lastig persoon kan zijn om mee te huizen.quote:
Herkenbaar,zeker omdat 'vastigheid' ontbreekt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet meteen.
Dan nog. Maar goed, doet er ook niet toe verderquote:
Ik zou dan gelijk twijfels hebben over die vrouw, dat ze kennelijk op zulke mannen valt.quote:
Jij bent zo'n tough girl, jij bent nergens bang voor.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien niet erg, maar wel eng natuurlijk.
Dat slaat helemaal nergens op. Misschien wilde de man in kwestie wel helemaal geen kind.quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou dan gelijk twijfels hebben over die vrouw, dat ze kennelijk op zulke mannen valt.
Wat als twi nu een alleenstaande vader was, moeder van het kind is overleden?quote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hoewel ik dus ooit wel een kind wil, zou ik dan weer niet iemand anders kind op willen voeden.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo'n tough girl, jij bent nergens bang voor.
Dat is echt een kutvraag. Serieus.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat als twi nu een alleenstaande vader was, moeder van het kind is overleden?
Ik zeg ook niet dat het ergens op slaat, ik weet verder niks van de situatie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Misschien wilde de man in kwestie wel helemaal geen kind.
Waarom oordeel je dan over de vrouw?quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het ergens op slaat, ik weet verder niks van de situatie.
Niet echt hequote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pfff, je maakt het jezelf ook nooit eens makkelijk he?
Lol waarom dat..?quote:
Ik zeg dat het mijn gevoel is, toch?quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom oordeel je dan over de vrouw?
Ik bedoel het niet kut. Heb contact gehad met een vrouw via een datingsite die dus alleenstaande moeder was door zoiets noodlottigs.quote:
Mjah, maar als ze hier ook nog het 1 en ander wilt doen, en ze zou in een hotel overnachten.. We zien wel..quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, sorry dat ik het zeg. Maar als je iemand graag wilt zien/ontmoeten dan doe je dat. Engeland-Nederland kost de wereld echt niet. Ik vloog voor 40 euro retour.
Hoe moet je daar ooit op antwoorden? Op het moment dat ze elkaar ontmoetten was er geen kind, hoe moet je je dan voorstellen hoe het zou gaan als het wel zo was?quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol waarom dat..?
Al snap ik Myr ook wel. Maar aan de andere kant vind ik niet dat je zo kan oordelen als je niet in die situatie staat. Ik dacht ook namelijk dat ik dat nooit zou kunnen.
Precies, dat weet je gewoon niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet je daar ooit op antwoorden? Op het moment dat ze elkaar ontmoetten was er geen kind, hoe moet je je dan voorstellen hoe het zou gaan als het wel zo was?
Snap ik. Ik vind het gewoon een kutvraag.quote:Op zondag 21 december 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet kut. Heb contact gehad met een vrouw via een datingsite die dus alleenstaande moeder was door zoiets noodlottigs.
Bovendien, wat een dis als ze mij niet wil als ik een kind heb! Dan dump ik 'r gelijk! Onruststoker die je bent, dogvergomme!quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet je daar ooit op antwoorden? Op het moment dat ze elkaar ontmoetten was er geen kind, hoe moet je je dan voorstellen hoe het zou gaan als het wel zo was?
Als ik dat geweten had toen we aan het daten waren had dat een reden geweest om het af te kappen. Dan had ik mezelf niet verliefd op hem laten worden vanaf het begin.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat als twi nu een alleenstaande vader was, moeder van het kind is overleden?
Dumpen!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had toen we aan het daten waren had dat een reden geweest om het af te kappen. Dan had ik mezelf niet verliefd op hem laten worden vanaf het begin.
Daarvoor zou het nu te laat zijn, dus als die nu met een kind aankomt dan zou ik hem hooguit in elkaar slaan omdat die zo'n geheim had.
Komt ie er nog best goed mee weg.quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had toen we aan het daten waren had dat een reden geweest om het af te kappen. Dan had ik mezelf niet verliefd op hem laten worden vanaf het begin.
Daarvoor zou het nu te laat zijn, dus als die nu met een kind aankomt dan zou ik hem hooguit in elkaar slaan omdat die zo'n geheim had.
Hehequote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het een moeilijke vraag, geen kut vraag. Maar je kan toch altijd proberen om je in te leven?quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pre-kinderen. Een tribute van jouw fotoquote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Twi, laat al je kinderen maar zien.
Ik heb maar 1 kind en die zit naast me op de bank.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Twi, laat al je kinderen maar zien.
Is ze al zindelijk?quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kind en die zit naast me op de bank.
klinkt als wanhoop.quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, alleen 6 jaar contact via facebook..
Twi is te hetero daarvoor.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pre-kinderen. Een tribute van jouw foto
Is dat niet juist de bedoeling?quote:Op zondag 21 december 2014 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Een nadeel van thee met rum, het drinkt net zo snel weg als thee
Ok, ik cancel die Wetransfer naar jou...quote:Op zondag 21 december 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi is te hetero daarvoor.
Nee, als er een man dat zou doen, zou hij ten eerste geen foto van mij hebben want die bestaan niet, en ten tweede zou het dan iemand zijn als die creepy Iraniër ofzo met zijn poppen.
Echt? Koffie met rum of drank vind ik ranzig. Vraag me af hoe thee met rum smaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Een nadeel van thee met rum, het drinkt net zo snel weg als thee
Ik ben je overdreven geslijm/geflirt bij iedereen beetje zat aan het worden.quote:Op zondag 21 december 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, ik cancel die Wetransfer naar jou...
Ik probeer je jaloers te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben je overdreven geslijm/geflirt bij iedereen beetje zat aan het worden.
Nu pas?quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben je overdreven geslijm/geflirt bij iedereen beetje zat aan het worden.
Ik vind het een kutvraag.quote:Op zondag 21 december 2014 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat maakt het een moeilijke vraag, geen kut vraag. Maar je kan toch altijd proberen om je in te leven?
koffie moet je dan ook whisky in doen, geen rumquote:Op zondag 21 december 2014 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Koffie met rum of drank vind ik ranzig. Vraag me af hoe thee met rum smaakt.
Hij moest denk ik eerst nog zijn hoeren-kaart verzenden/schrijven voordat die realisatie doorzettequote:
Ow je gooit het weer op jouw mening? As usual.quote:
Ja, ik zeg toch meteen dat het een kutvraag isquote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ow je gooit het weer op jouw mening? As usual.
Jaloezie is voor mindere mensen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik probeer je jaloers te maken.
Nou, dan ben ik een minder mensquote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is voor mindere mensen.
You're the center of our worldquote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch meteen dat het een kutvraag is. Dat houdt dus in dat IK het een kutvraag vind. Als in vervelend, lastig, moeilijk te beantwoorden. Maar wat jij wilt, het draait weer om mij hoor.
Ook vies. Heb het eens gehad. Irish coffee.quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie moet je dan ook whisky in doen, geen rum
waar hou je dan wel van?quote:Op zondag 21 december 2014 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook vies. Heb het eens gehad. Irish coffee.
Pls, alsof jij nooit jaloers bent.quote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is voor mindere mensen.
Aeque schijnt te denken dat ik dat denk, ja.quote:
Dat dus, al drink ik eigenlijk geen koffie. Whisky puurquote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie moet je dan ook whisky in doen, geen rum
Je mist weinigquote:
1/4 cola, 3/4 stroh rum?quote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gooi het bij cola en ik drink het als ranja.
Ok, 1. je laat in je post nergens blijken dat je dat vindt. Uit jouw woorden zou ik eerder opmaken dat het een feit is. 2.Ik zeg nergens dat het om jou draait. Dat is iets wat jij daaruit opmaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch meteen dat het een kutvraag is. Dat houdt dus in dat IK het een kutvraag vind. Als in vervelend, lastig, moeilijk te beantwoorden. Maar wat jij wilt, het draait weer om mij hoor.
Ik denk dat er geen enkel drinken bestaat dat ik zo vies vind als colaquote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gooi het bij cola en ik drink het als ranja.
Hoihoiquote:
Gelukkig was ik al eerder boos op je geworden daarom. Maar nu houd ik weer van je hoor.quote:
Prima weg te werkenquote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, al drink ik eigenlijk geen koffie. Whisky puur
Hm dat hele wel of niet kind gebeuren is toch juist persoonlijk?quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok, 1. je laat in je post nergens blijken dat je dat vindt. Uit jouw woorden zou ik eerder opmaken dat het een feit is. 2.Ik zeg nergens dat het om jou draait. Dat is iets wat jij daaruit opmaakt.
Je weet toch dat ik jaloezie heb gekend bij 1 persoon?quote:Op zondag 21 december 2014 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls, alsof jij nooit jaloers bent.
Blijkbaar was de stad toch om 5uur dicht. Morgen weer een poging.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en net gewoon heel direct gevraagd of ze nou wel of niet van plan is te komen, of een no-show gaat zijn.. Maar ze zegt dat ze zeker weten wel wil..
Cola met kersenlikeurquote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkel drinken bestaat dat ik zo vies vind als cola
Het is goed, aequequote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok, 1. je laat in je post nergens blijken dat je dat vindt. Uit jouw woorden zou ik eerder opmaken dat het een feit is. 2.Ik zeg nergens dat het om jou draait. Dat is iets wat jij daaruit opmaakt.
Het is ook een kutvraag, dat geldt voor 99%quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ieder zijn mening hequote:Op zondag 21 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aeque schijnt te denken dat ik dat denk, ja.
Ik heb het er gisteren nog over gehad. Ik ben letterlijk op mijn vingers getiktquote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig was ik al eerder boos op je geworden daarom. Maar nu houd ik weer van je hoor.
maak concreet en spreek een datum af. straks ben je weer jaren verder. niet flauw bedoeld.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en net gewoon heel direct gevraagd of ze nou wel of niet van plan is te komen, of een no-show gaat zijn.. Maar ze zegt dat ze zeker weten wel wil..
Puur het feit dat jij dit denkt, bewijst wel een beetje het punt wat ik eigenlijk niet eens maakte.quote:Op zondag 21 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aeque schijnt te denken dat ik dat denk, ja.
Hard hoop ik?quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het er gisteren nog over gehad. Ik ben letterlijk op mijn vingers getikt
Ik drink het eigenlijk nooit, behalve met drank.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkel drinken bestaat dat ik zo vies vind als cola
Heequote:
Je hebt al meermaals duidelijk gemaakt dat je vindt dat ik mezelf het middelpunt acht of zo. Dus zo raar is dat niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Puur het feit dat jij dit denkt, bewijst wel een beetje het punt wat ik eigenlijk niet eens maakte.
Doe nou eens lief. Kerst enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Puur het feit dat jij dit denkt, bewijst wel een beetje het punt wat ik eigenlijk niet eens maakte.
Balk is ook goed.quote:
Nee,waarmee interesseert me verder niet.quote:
Oh please, dat soort opmerkingen zorgen ervoor dat m'n nekharen overeind gaan staanquote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe nou eens lief. Kerst enzo.
Ik vind het sowieso ook dom. Ik ben namelijk het middelpunt. Alles draait om mij.quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt al meermaals duidelijk gemaakt dat je vindt dat ik mezelf het middelpunt acht of zo. Dus zo raar is dat niet.
Ja, zou je niet denken als je het hier zo leest.quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
straf hem. naar jou luistert ie wel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan zou ze ook een datum moeten noemen waarop ze zou kunnen. Vind ikquote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit ging over de vraag zelf. Niet het onderwerp.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat hele wel of niet kind gebeuren is toch juist persoonlijk?
quote:
Geil.quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het er gisteren nog over gehad. Ik ben letterlijk op mijn vingers getikt
O dus we halen nu oude koeien uit de sloot?quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt al meermaals duidelijk gemaakt dat je vindt dat ik mezelf het middelpunt acht of zo. Dus zo raar is dat niet.
Terecht, wel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde wat anders antwoorden op myra's post maar ik ben een beetje bang voor twi
Ja, jij bent een echte planeet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso ook dom. Ik ben namelijk het middelpunt. Alles draait om mij.
Jij jezelf als middelpunt zien?quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke dan lees je lekker over mijn post heen mevrouw kijk-mijn-mening. Sjongejonge.quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh please, dat soort opmerkingen zorgen ervoor dat m'n nekharen overeind gaan staan.
Teringquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit ging over de vraag zelf. Niet het onderwerp.
[..]
[..]
Geil.
[..]
O dus we halen nu oude koeien uit de sloot?
Nee dan zou hij een zon zijn.quote:
Ja, die 'doe eens lief'-posts, het is hier geen kinderspeelplaats.quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke dan lees je lekker over mijn post heen mevrouw kijk-mijn-mening. Sjongejonge.
Net ook gezegd dat ze dan maandag met een weekend moet komen in Februari dan, ook omdat ik via een vriendin korting kan regelen bij een hotel in de buurt enzo.. Dus dan moeten we wel een datum hebben om de boel te reserveren..quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ze ook een datum moeten noemen waarop ze zou kunnen. Vind ik
Ik ben inderdaad stukken minder eng. Als in, totaal niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he. Ik was tijdens het eten toen ook blij dat jij naast me zat.
Hoe merk je zoiets?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Koettie het volgende:
Oké ik ben echt erg. Ik denk dat ik m'n eisprong heb.
Heb je je vriend al besprongen? Samen met je vriend?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Koettie het volgende:
Nu ik je ken niet meer inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad stukken minder eng. Als in, totaal niet.
Lol what de fuck, waar moet ik mijzelf uitlullen? Dat ik jou zie als iemand die maar al te graag in het middelpunt staat? Nee hoor, dat is inderdaad mijn mening. Ik vind het alleen grappig dat ik dat in de posts hierboven totaal nergens zeg en jij het er toch uithaalt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Houd maar op, je lult jezelf er niet uit.
BAM! Goede aanpak, dit.quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net ook gezegd dat ze dan maandag met een weekend moet komen in Februari dan, ook omdat ik via een vriendin korting kan regelen bij een hotel in de buurt enzo.. Dus dan moeten we wel een datum hebben om de boel te reserveren..
Eens.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die 'doe eens lief'-posts, het is hier geen kinderspeelplaats.
TMIquote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Koettie het volgende:
Wat is daar erg aan? Dat hebben mannen toch continu?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Koettie het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Dat hebben mannen toch continu?
Omdat je die mening vaak hebt geventileerd, is het geen rare conclusie van mij dat je dat er indirect mee bedoelt. Maar wat ik zeg, het is goed zo. Ik heb geen zin meer in jou.quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
W
[..]
Lol what de fuck, waar moet ik mijzelf uitlullen? Dat ik jou zie als iemand die maar al te graag in het middelpunt staat? Nee hoor, dat is inderdaad mijn mening. Ik vind het alleen grappig dat ik dat in de posts hierboven totaal nergens zeg en jij het er toch uithaalt.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iemand hoorde janken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die 'doe eens lief'-posts, het is hier geen kinderspeelplaats.
Ofwel het is iets wat jij concludeert en ik dus niet gezegd heb. Bedankt voor deze bevestiging.quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je die mening vaak hebt geventileerd, is het geen rare conclusie van mij dat je dat er indirect mee bedoelt. Maar wat ik zeg, het is goed zo. Ik heb geen zin meer in jou.
Jupiter.quote:
Allicht. Ik zorg voor leven op die korst van jou.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
En jij mijn vurige broederster.
Strak planquote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net ook gezegd dat ze dan maandag met een weekend moet komen in Februari dan, ook omdat ik via een vriendin korting kan regelen bij een hotel in de buurt enzo.. Dus dan moeten we wel een datum hebben om de boel te reserveren..
Heeft ze ook geen werk dan? Ik bedoel, zij moet toch ook dagen vrij nemen/verlof indienen. Je zou denken dan dat zij ook geen concreet dingen vastlegt zodat jij eventueel ook kan zorgen dat je die dagen iets minder rare tijden hoeft te werken zodat jullie wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee.quote:
En, hoe zijn haar naaktpics?quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens wil ik nog even melden dat Inolvi er schattig uit zag toen ze gothic was.
Zou haar een aai over de bol geven.
Dat is onze eierwekker yats. Die gaat wat vaker af.quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Even een wijntje inschenken om die MI weg te drinkenquote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jupiter.
[..]
Allicht. Ik zorg voor leven op die korst van jou.
...that sounded wrong.
[..]
Strak plan
Ik weet niet, ik kan me goed voorstellen dat niet iedere vrouw zich comfortabel voelt om bij een vreemde in huis slapen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nee.
een hotel? seriously, wat? gewoon bij je thuis over 2 weken, het nieuwe jaar inluiden.
zo vaag zie ik er geen ontmoeting uit voort komen eigenlijk.
En dat krijg je daarvan? Dan heb ik de mijne ook.quote:
Een nekschot.quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog een goede tip tegen pijn in je nek?
Die heeft ze nog niet gestuurd.quote:
Ok, zal ik wel weer vreemd zijn. Story of my lifequote:
quote:
Klopt. Maar die hoef je niet te troosten door doe eens lief te zeggen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iemand hoorde janken.
Smooth, ze zitten al wel in de pijplijn?quote:
Sorryquote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even een wijntje inschenken om die MI weg te drinken
Haha ja. Weet niet merk het meteen altijd. Opeens zijn mensen drie keer zo aantrekkelijk. Maar er Is nu een vriend en hij Was altijd al sexy maar nu...quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat krijg je daarvan? Dan heb ik de mijne ook.
Stond vandaag onbewust naar de schilder te staren zonder dat ik het doorhad.
Te staren nog wel?quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Shit hoe weet je dat ik kloon ben?quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
He yats, je hoeft niet overal op in te haken als het om de meisjes die je leuk vindt gaat.
Brilletje nodig, twi?quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
He yats, je hoeft niet overal op in te haken als het om de meisjes die je leuk vindt gaat.
Eh,whut?quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat niet de hele tijd naar me staren als we thee gaan drinken he?quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ze spreken elkaar al 6(!) jaar. dan ga je op de bank liggen en zij in je bed. scheelt geld wat ze blijkbaar niet heeft.quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me goed voorstellen dat niet iedere vrouw zich comfortabel voelt om bij een vreemde in huis slapen.
Hihi je zei pijplijnquote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth, ze zitten al wel in de pijplijn?
Ja, oké... Dat is waar.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ze spreken elkaar al 6(!) jaar. dan ga je op de bank liggen en zij in je bed. scheelt geld wat ze blijkbaar niet heeft.
waar een wil is, is een weg. maar volgens mij is de wil er niet. nogmaals, 6(!) jaar.
Ik zal mij proberen in te houdenquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet de hele tijd naar me staren als we thee gaan drinken he?
Werd je er ook een tikkeltje opgewonden door?quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth, ze zitten al wel in de pijplijn?
Wat een deceptie moet het zijn geweest toen je me uiteindelijk ontmoettequote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was bang voor je.
Nachten niet geslapen voor die meet.
Het niveau in de SC daalt hard als je grapjes moet gaan uitleggen. RIPquote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Denk er nog een keertje over na!
Integendeelquote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een deceptie moet het zijn geweest toen je me uiteindelijk ontmoette.
Misschien moest ze even aan je wennen, of zijn het de kerstdagen...quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Pff die kitechick die ik les gaf, maar nooit meer tijd had enz en geen auto meer heeft en waar ik het maar dood had laten bloeden omdat toch nooit ergens iets van kwam voegt me opeens toe op FB
Whut
Dit dus, ze moet kijken wanneer ze zelf wel of niet werkt, ik heb geen idee hoe verlof aanvragen in de UK werkt etc voor dit soort dingen...quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heeft ze ook geen werk dan? Ik bedoel, zij moet toch ook dagen vrij nemen/verlof indienen. Je zou denken dan dat zij ook geen concreet dingen vastlegt zodat jij eventueel ook kan zorgen dat je die dagen iets minder rare tijden hoeft te werken zodat jullie wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen.
Ze heeft aandacht nodig en ze denkt dat jij haar die gaat geven. Dan flirt ze wat met je en gaat naar iemand anders die haar aandacht geeft. Trap er niet in.quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Pff die kitechick die ik les gaf, maar nooit meer tijd had enz en geen auto meer heeft en waar ik het maar dood had laten bloeden omdat toch nooit ergens iets van kwam voegt me opeens toe op FB
Whut
De meeste mensen hechten daar gewoon niet zoveel waarde aan.quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Whut
Misschien heeft ze pas net FB? Of kwam ze je tegen bij vriendsuggesties.quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Whut
... of ze heeft net een eisprong.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Misschien moest ze even aan je wennen, of zijn het de kerstdagen...
Ik heb werkelijk echt geen ideequote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien moest ze even aan je wennen, of zijn het de kerstdagen...
Nee, want ik zit bij m'n ouders thuis, zij zit met werk en geld.quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nee.
een hotel? seriously, wat? gewoon bij je thuis over 2 weken, het nieuwe jaar inluiden.
zo vaag zie ik er geen ontmoeting uit voort komen eigenlijk.
neuk m dan. je hebt toch niet voor niets die open relatie?quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha ja. Weet niet merk het meteen altijd. Opeens zijn mensen drie keer zo aantrekkelijk. Maar er Is nu een vriend en hij Was altijd al sexy maar nu...help
Ik wil iedereen doen op mijn fb hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De meeste mensen hechten daar gewoon niet zoveel waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |