Ga je daar ook wat mee doenquote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gevoelens, hoe ik dingen zie enzo. Wat ze voor me betekend etc.
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gevoelens, hoe ik dingen zie enzo. Wat ze voor me betekend etc.
Ik dacht, ik laat 'm gaan. Doe jij het nietquote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.
Doe ik sowieso in het Engelsquote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat iig zonder spelfouten hebt weten te doen.
Ik ga het haar laten lezen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je daar ook wat mee doen?
Lijkt me wel zwaar irritant, zo om elkaar heen draaien. Hak dan een keer de knoop door.
Ah okéquote:
Ik wil wel kijken hoe je 't gebruikt. En het filmen. En het online zetten en je uitlachen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
Maar krokodil dus. Wie wil met me gebruiken? Loka? Samzz?
En Yv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_%28drug%29
Nee, ben ik nog niet klaar voor :$quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
In de hoop dat ze zegt 'ja laten we er maar voor gaan samen'?quote:
Dank uquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
Shitgevoelens.
Klinkt als een kut-excuus.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ws nog langer wachten tot die Engelse komt![]()
Ze heeft zich een beetje laten gaan met kerstcadeaus en verjaardagscadeaus kopen en is blut
Je sokken terugsturen en een bootkaartje opsturenquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze heeft zich een beetje laten gaan met kerstcadeaus en verjaardagscadeaus kopen en is blut
Jij leeft ook niet op het randje, pfffquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Krokodil is wel echt next level hoor, ik wacht er nog even mee.
Klinkt als een Nigeria-scam.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, zodat ze in ieder geval weet wat ik voel.quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de hoop dat ze zegt 'ja laten we er maar voor gaan samen'?
[..]
Dank u
Ah jammer, je leek me wel een geschikte kandidaat om samen met mij in een hoek te kwijlenquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog niet klaar voor :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |