ik zag net een topic dat het pas de 25e kerst is. je zit me gewoon te foppenquote:Op zondag 21 december 2014 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook. Is het niet fantastisch?
Zag je door de bomen het bos niet meer?quote:Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh.. ik heb vanochtend in het bos mijn hoofd gestoten, vlak boven mijn wenkbrauw, aan een taken stiekem doet het best wel pijn
/blont
Ja! Ze is zelfs weer eens zwanger van eh... Nou dat weet ze zelf niet.quote:
Ja zo ietsquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zag je door de bomen het bos niet meer?
wat is ut ook een sletjequote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ze is zelfs weer eens zwanger van eh... Nou dat weet ze zelf niet.
Ah, het ligt niet aan mij blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan mij blijkbaar.
Ben een keer bijna met mijn rijcap achter een tak blijven hangen tijdens een buitenrit, ging net goed.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo ietsIk moest zeer regelmatig langs enorme blubbelpoelen op smalle randjes lopen en toen lette ik meer op waar ik mijn voeten neer zette dan op wat er voor me was
quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben een keer bijna met mijn rijcap achter een tak blijven hangen tijdens een buitenrit, ging net goed.
Nee, wel een garmin afgetroggeld.quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef SuperFood het volgende:
heeft ze nou bestek gejat? en zo ja linkjes
een garmin is volgens mij niet het enige wat ze in fhf heeft afgetroggeldquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, wel een garmin afgetroggeld.
Enfin, FOK!-klassiekers met dank aan FHF.![]()
Je kunt nou eenmaal niet de hele rit in volle galop doen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat is nog best link ook!
Kwam vandaag een paard in volle galop langszo tof om te zien! Meestal sukkelstappen ze maar wat..
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is ook heel moeilijk, goed dat je gegaan bent?
Bij lange na niet het enige volgens mijquote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
een garmin is volgens mij niet het enige wat ze in fhf heeft afgetroggeld
Nee klopt, maar dat is een beetje het codewoord geworden voor DJMO.quote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
een garmin is volgens mij niet het enige wat ze in fhf heeft afgetroggeld
ik dacht laat ik het maar niet schrijven maar ok +1 voor je postquote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij lange na niet het enige volgens mij
Maarja weer een voorbeeld dat iedere gek zich mag voortplanten
haha nee, maar ik zie ze echt nooit in volle galop eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet de hele rit in volle galop doen.
Nou, het zal voor je vader iig belangrijk zijn dat je geweest bent jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Ookal is het de vraag hoeveel hij zelf meekrijgt van het bezoek
maar wel fijn voor mijn ouders en onszelf dat we even langs zijn geweest
Vond het wel mooi in dit topic passen waar mensen juist 100x nadenken voordat (of juist helemaal niet) aan kinderen beginnenquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik dacht laat ik het maar niet schrijven maar ok +1 voor je post
had deze niet meegekregen maar sterkte gewenst.quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben net terug uit het ziekenhuis.
Geen nieuws behalve wat ik in het vorige topic vertelde, heb ik nu met eigen ogen gezien.
Maar wat is mijn vader zorgzaam over zijn kleine broertjedat maakt me dan wel weer aan het janken.
Ik groet ook altijd iedereen die ik tegenkom, zeker als ik aan het galopperen ben.quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nee, maar ik zie ze echt nooit in volle galop eigenlijkMaar hier kon het ff mooi: breed en redelijk egaal zandpad, beetje berg op.. De ruiter keek heel blij
en hij groette me ook nog in het voorbij gaan
![]()
Ik stond met Sam keurig ver in de berm, doe ik altijd als er paardjes langs komen, je weet maar nooit hoe ze op honden reageren. Zijn ze me vaak wel dankbaar voor geloof ik
Ja, ik ben als de dood dat er een hoef verkeerd neer komt zeg maar..quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik groet ook altijd iedereen die ik tegenkom, zeker als ik aan het galopperen ben.
Fin is totaal niet onder de indruk van honden, ook niet als ze blaffend naar hem toe rennen, maar veel paarden kunnen hier wel erg van schrikken.
FHF / Hulp gevraagd ...quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is een beetje het codewoord geworden voor DJMO.![]()
En ook al die partnerwisselingen in FHF. Ingrid met de ex van DJMO en vanelle weer met Ingrid of weet ik veel. En dan boze omstanders omdat een geschonken dekbedovertrek ongevraagd meeverhuisde naar een nieuw adres.
Got to love 'em.
Ja er zijn hier ook van die gecombineerde paden, niet heel handig. Of dat er mountainbikeroutes lopen door een van de weinige hondenlosloopgebieden..quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Sommige mountainbikers zijn een beetje aso. Ben er al eens uitgescholden door eentje omdat ik 'zijn' pad verruïneerde. Was een gecombineerd mountainbike-/ruiterpad.
Haha! Nostalgie!quote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
FHF / Hulp gevraagd ...
tja. djmo
Ik had echt nog nooit van die DJMO gehoord.quote:
ik zit nog in de ontkenningsfase. sorryquote:Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van die DJMO gehoord.
Voor een net geregistreerde weet je wel veel uit het verleden.
Wat was je vorige usernaam ook alweer?
oh my..quote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
FHF / Hulp gevraagd ...
tja. djmo
Nope, ik heb New Girl nooit gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij was het Isa die mij die ooit tipte..![]()
Vond er niets aan verder btw. Kwam niet door de eerste afl heen..![]()
Wellicht werd een bachernaal hem te veel.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Udo Jurgens is overleden
Een hartinfarct tijdens een wandeling....
Een van de grootste singer/songwriters van de twintigste eeuw.
Ja bizar he.. is echt waar dus..quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope, ik heb New Girl nooit gezien.
Searching for Sugar Man was bijzonder en ik heb de hele tijd gekeken alsof ik naar een in scene gezette docu zat te kijken, een film. Maar nu ben ik confuus, want het was allemaal waar?
Dat geeft toch nietquote:Op zondag 21 december 2014 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh lieve sarabi, ik draaf even door je berichten over je oom heen. Sorry.
Veel sterkte.
Heel gek, maar ik als muziekliefhebber had toch echt nog nooit van hem gehoord tot vandaagquote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Udo Jurgens is overleden
Een hartinfarct tijdens een wandeling....
Een van de grootste singer/songwriters van de twintigste eeuw.
Ik kende hem welquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel gek, maar ik als muziekliefhebber had toch echt nog nooit van hem gehoord tot vandaagMaar gezien het soort muziek wat hij maakte snap ik wel hoe dat komt
Ja, hoewel er wel kritiek was op de docu achteraf. Of de maker niet beter had kunnen helpen en de situatie had uitgebuit voor dramatisch effect o.i.d.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Searching for Sugar Man was bijzonder en ik heb de hele tijd gekeken alsof ik naar een in scene gezette docu zat te kijken, een film. Maar nu ben ik confuus, want het was allemaal waar?
Yep.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las het. Slechts een jaar na het winnen van allerlei awards.quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, hoewel er wel kritiek was op de docu achteraf. Of de maker niet beter had kunnen helpen o.i.d.
De maker heeft trouwens zelfmoord gepleegd, meen ik. Niet per se gerelateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |