Show us the resultsquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Frozen gekeken, dat was heel leuk
'Let it gooooo'
Oh ja, de enquete geeft al aan dat ik bijna overal in de minderheid ben*snif*
Iemand heeft alle religies aangeklikt * Isabeau kijkt met een scheef oog naar SuperFoodquote:
Omdat je zielig en ziekjes bent vergeef ik het je.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen hoor. Ik zit hier met heel veel pijn terwijl ik liever ga liggen. Maar ook dat doet pijn
Vinger in je keel stekenquote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dank. Waarom is er nou geen anorexia thread op FOK. Ik wil graag overgeven, maar weet niet hoe. Of is dit niet smakelijk om te delen? Nou ja, zout in water oplossen of zo?
Frozenquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:
'Let it gooooo'
sinaasappelsap wekt het bij mij wel eens op.. of lauwe melk,quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dank. Waarom is er nou geen anorexia thread op FOK. Ik wil graag overgeven, maar weet niet hoe. Of is dit niet smakelijk om te delen? Nou ja, zout in water oplossen of zo?
JE hebt de enquete gewoon verkeerd opgebouwd dusquote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand heeft alle religies aangeklikt * Isabeau kijkt met een scheef oog naar SuperFood
Geweldig hequote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:
'Let it gooooo'
Lukt me nietquote:
Ik kan dat ook niet neequote:Op zondag 21 december 2014 20:43 schreef Isabeau het volgende:
ok, zoeken op internet op 'intentionally vomiting' brengt me alleen maar op pagina's die roepen 'go to your doctor!! seek help for your boulimia!!'
[..]
Lukt me nietNooit gedaan
Fijn hoor dat het wel langzaam een beetje beter gaat. En is niet niks voor je pa hèquote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben net terug uit het ziekenhuis.
Geen nieuws behalve wat ik in het vorige topic vertelde, heb ik nu met eigen ogen gezien.
Maar wat is mijn vader zorgzaam over zijn kleine broertjedat maakt me dan wel weer aan het janken.
Ik voel me alsof ik bijzonder copieus heb gegeten. Al uren lang. Maar dat heb ik dus niet. Iets vormt gas.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan dat ook niet nee![]()
Heb je zo'n last van misselijkheid dan?
Ik kan me ook bar weinig overgeefmomenten herinneren in mijn leven. Eén keer als tiener in bed en ik voelde me toen zoooo ziek en hing met mijn lange haren in het braakselquote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt een- fobie. Liever een week misselijk dan
. De laatste keer dat ik
deed was toen ik net gesteriliseerd was, wat was ik dáár naar van.
En de keer daarvoor was 15 jaar eerder ofzo.
Oh bah! Koffie drinken en eens goed naar de wc?? Heel gek misschien, maar een glaasje sterke drank? Wij drinken nu een whisky om het eten wat sneller weg te werken. Geen idee of het biologisch gezien zo werkt, maar het voelt altijd wel of het werkt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik bijzonder copieus heb gegeten. Al uren lang. Maar dat heb ik dus niet. Iets vormt gas.
Nope en is echt zo'n grote stoere vent.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn hoor dat het wel langzaam een beetje beter gaat. En is niet niks voor je pa hè![]()
ssssshquote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef borisz het volgende:
Zeg Isa hoe zit het echter met de interne validiteit van het onderzoek?
Dit brengt familie vaak dichter bij elkaar. Hoe naar de gelegenheid ook is. Nu moet hij er nog door komen!quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Nope en is echt zo'n grote stoere vent.
En ik heb met mijn ouders nog nooit echt iets erg meegemaakt dus kende deze kant van hem niet.
Maar aan de ene kant wel mooi om te zien hoe ze het met zijn allen (ze hebben ook nog een zus) doen.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Isabeau, heb je rauwe gember? Daar wat van wegkauwen. Is juist anti-emeticum maar helpt tegen misselijkheid.
ieuwww!quote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben een expert op het gebied van alles watvoorkomt.
Die ene keer van 15 jaar geleden was toen ik veel te veel rösti had gegeten. Hele gootsteen vol met halfverteerde rösti die niet weg te spoelen viel. Nachtmerries krijg ik ervan.Ik heb nooit meer rösti gegeten.
Heb je geen rennie in huis oid? Voor als de gember niet helpt..quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ieuwww!Ik begrijp dat je nooit weer rosti hebt gehad. En ik wil ook helemaal niet braken, ik wil van dat vreselijk nare gevoel af, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik heb overigens sinds woensdag een oorontsteking. Dit is compleet ongerelateerd
quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je geen rennie in huis oid? Voor als de gember niet helpt..
Sinds ik samenwoon met iemand met overactief maagzuur ken ik het wonder dat rennie heetquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop er opHet is in ieder geval niet lekker
quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
Heb je kalktabletten in huis Isa? Dat is qua ingredienten hetzelfde als rennie...
Ja, kook dingen! Dus ik had wel whiskey en verse gember. Hoor. Nouquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa heeft gewoon helemaal niets in huis![]()
* Sunnythesun ziet een leeg huis voor zich..
* Sunnythesun ziet Isa voor zich, in een lege kamer zittend op de grond met een fles whisky naast zich en een stukje gember in de hand..quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kook dingen! Dus ik had wel whiskey en verse gember. Hoor. Nou
+ 2 PC's voor WoWquote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
* Sunnythesun ziet Isa voor zich, in een lege kamer zittend op de grond met een fles whisky naast zich en een stukje gember in de hand..
Oh maar dan is het al een stuk beter!quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel een klein beetje een triest beeld. Er is ook een pc. Zoals je ziet.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh maar dan is het al een stuk beter!
Hmm nee niet echt.. denk dat je alles wat ik kan tippen al wel gezien hebt..quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo weer op de bank liggen. Nog netflix aanraders?
quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Of had je Searching for Sugarman nog niet gezien? Die is wel erg tof
oh god. Moet ik dat zien als: wat blij dat ik alleen maar heftige buikpijn heb of gedeelde smart is halve smart?quote:
Zo eentje is het wel, al is het ook een hoopvol verhaal.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh god. Moet ik dat zien als: wat blij dat ik alleen maar heftige buikpijn heb of gedeelde smart is halve smart?
Nee, die ga ik maar niet kijken. Andere keer, niet nu. Anders zit ik de hele docu te huilen.
Penis museumquote:
Dat is ook heel moeilijk, goed dat je gegaan bent?quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben net terug uit het ziekenhuis.
Geen nieuws behalve wat ik in het vorige topic vertelde, heb ik nu met eigen ogen gezien.
Maar wat is mijn vader zorgzaam over zijn kleine broertjedat maakt me dan wel weer aan het janken.
Echt een hilarische docu. Vooral vanwege de man die graag bij leven zijn lid wil doneren aan het museum.quote:
Hoop dat het helpt!! Sugarman én de gember dusquote:Op zondag 21 december 2014 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Searching for Sugarman it is. De gembersmaak wordt nu wel heel sterk. Fijne avond allemaal
Zoek ff wat weerstandquote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
ieuwww!Ik begrijp dat je nooit weer rosti hebt gehad. En ik wil ook helemaal niet braken, ik wil van dat vreselijk nare gevoel af, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik heb overigens sinds woensdag een oorontsteking. Dit is compleet ongerelateerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 21-12-2014 21:59:38 ]
margarinequote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Voor de mensen die gisteren online waren: het taartje was n succes.
Tenminste, de tweede, want in de margarine die in de eerste zat bleek toch melk te zitten, dus ik heb vanmorgen nog een poging gewaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zullen we een gezelliger onderwerp kiezen?
Professioneel gifmenger.
Kokosvet en olijfolie.quote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
margarine
je kunt ehm... indiase 'geklaarde' boter gebruiken daar zit praktisch geen melksuiker meer in.
Kartonnetje weggewerkt, tweede taartje was niet brokkelig. En imgur doet t niet goed mobiel...quote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef SuperFood het volgende:
pics van de brokkeltaart. en hoe beviel het cartonnetje heeft je moeder er nog wat van gezegd
ah. kan ook! maar bedoelde ghee. denk dat dat prima gaat in taarten.quote:
New Girlquote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo weer op de bank liggen. Nog netflix aanraders?
kut is het al kerstquote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug uit de kerk. Heb echt gelachen, zo stil mogelijk natuurlijk. Het ging helemaal mis met het kerstspel, de dirigent van het orkest ging een paar keer de mist in, hoorde af en toe een valse trompet en het koor waar mn moeder in zit hoorde je helemaal niet omdat ze achter het orkest stonden.
Tis echt iets dorpigs
Volgens mij is dat ook niet zozeer de lactose, maar weer moeilijk anders. Want geitenmelk kan weer wel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah. kan ook! maar bedoelde ghee. denk dat dat prima gaat in taarten.
indiase mensen zijn vaak lactose intolerant (itt de meeste blankjes). dus je moeder zou er ook wel tegen moeten kunnen. nootachtige smaak.
Ja gezellig, krijg ik DJMO die het bestek komt stelen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Dude, zet je aanbod qua vakantiehuis even op FHF
Nee joh! Woensdag avond is pas kerstavondquote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
kut is het al kerst
ow wacht dan heb ik morgen vrij
djmo... bestaat die nogquote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja gezellig, krijg ik DJMO die het bestek komt stelen.
damn.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh! Woensdag avond is pas kerstavond
Volgens mij was het Isa die mij die ooit tipte..quote:
Blijft?quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat blijft maar werpen. en ze heeft bestek gejat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |