Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Ik had zoiets in gedachten, dat zal hij vast leuk vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ideeën. Misschien heb jij nog suggesties?
Die is best leuk! Ik zal hem opslaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had zoiets in gedachten, dat zal hij vast leuk vinden.
[ afbeelding ]
Nicki Minajquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die is best leuk! Ik zal hem opslaan.
En dat terwijl hij kan vliegen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Kopsterk het volgende:
Van Beek is zo lachwekkend slecht in de lucht.
Ha, niet gekeken dus. Hij won vandaag in de lucht bijna alles van Pericaquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Kopsterk het volgende:
Van Beek is zo lachwekkend slecht in de lucht.
Locadia.quote:
wie?quote:
Hij heeft vandaag maar drie luchtduels gewonnen, Perica won er vier.quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ha, niet gekeken dus. Hij won vandaag in de lucht bijna alles van Perica
Van de?quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag maar drie luchtduels gewonnen.
Hij is vooral slecht in hoge ballen verdedigen in de eigen 16.quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ha, niet gekeken dus. Hij won vandaag in de lucht bijna alles van Perica
Squawka.comquote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga ik uitzoeken. Sidekick is niet zo volledig.
Hij won 75% van z'n luchtduels.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag maar drie luchtduels gewonnen, Perica won er vier.
Vincent gaat gekielhaald worden.quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Een wedstrijd van het Golvende Galjoen is leuker dan dat van Feyenoord.
En vergeet niet de aller-belangrijkste vraag: Who gives a fuck?quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zie ik, dus rest de vraag hoeveel van die duels er tegen Perica waren.
Maar nog belangrijker: Ben jij een mongool?quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vergeet niet de aller-belangrijkste vraag: Who gives a fuck?
Dit is een retorische vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker: Ben jij een mongool?
Maar nóg belangrijker: is darten een sport?quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nóg belangrijker: is darten een sport?
Iedereen weet het antwoord op die vraag al.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen door de lucht? Op de grond won Van Beek er nog een paar dacht ik. Maar mijn Feyenoord-bril zal vast meespelen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Perica won één duel van Van Beek, Van Beek won een duel van Perica.....
Laten we mensen die patat friet noemen nou niet serieus nemen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen door de lucht? Op de grond won Van Beek er nog een paar dacht ik. Maar mijn Feyenoord-bril zal vast meespelen.
Voorhoede Sjoekov-Bombarda-Ceesayquote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
Vroeger speelde Willem II gewoon champions liek.
Dit. Dat ie lekker bij hockey blijft, met z'n rebóúnd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Philip Kookke kan echt geen commentaar geven bij voetbal.
Maar het allerbelangrijkste: Is René mijn pa?quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nóg belangrijker: is darten een sport?
Door de lucht, inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen door de lucht? Op de grond won Van Beek er nog een paar dacht ik. Maar mijn Feyenoord-bril zal vast meespelen.
Ik weet nog dat jij zei dat een of andere user dacht dat Twente bij de traditionele top drie hoort.quote:
Patat inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we mensen die patat friet noemen nou niet serieus nemen.
en bij Sjek?quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond bij Jinek
Sjuul Paradijs
Tim en Tom Coronel
Marielle van Essen
Alexander Pechtold
Nog belangrijker dan dat: waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar het allerbelangrijkste: Is René mijn pa?
Jij onthoudt al mijn reacties.quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij zei dat een of andere user dacht dat Twente bij de traditionele top drie hoort.
Jawel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-2Dit gaat Twente sowieso niet meer winnen.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Als Twente wint, mag Schreuder dan blijven?
Het is een knotsgekke pot.quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga weg joh, het is al de 81ste minuut. Twente maakt nooit goals in de laatste minuten.
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Als Twente alsnog wint neemt johannes_vermeer een jaar lang een Ajax-UI
Dat gun ik hem van harte.quote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Twente alsnog wint neemt Cavaliers een Groningen-UI
3quote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
lucky Twente, toch nog een punt
quote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente wint, neemt GGMM een maand lang een VD Looi UI.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Twente alsnog wint neemt Cavaliers een Groningen-UI
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig was Mexicano zo verstandig om geen duur te bepalen voor deze weddenschap, dus ik draag hem hooguit een half uur.quote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volgens mij is er maar 1 zo laf als tommie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk houdt GGMM zijn woord en doet hij geen tompsv'tje
Dat was een vriendendienst van mijquote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig was Mexicano zo verstandig om geen duur te bepalen voor deze weddenschap, dus ik draag hem hooguit een half uur.
Wereldbeker dit dat.quote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Twente wereldkampioen wordt, zo juichen ze.
Oké een half uur, afgesprokenquote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig was Mexicano zo verstandig om geen duur te bepalen voor deze weddenschap, dus ik draag hem hooguit een half uur.
Maak maar een mooie voor me.quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké een half uur, afgesproken
Doe dan.
Dapper hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
Als Heracles niet wint neemt Johannes voor een week een Depay-UI.
Je bent veilig.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
Miko koffie, wat kan je zeggen over miko koffie.
Niet veel.
Die komt helemaal uit Groningen gereden om anderhalf uur zijn mond te houden.quote:
Krijg je een autistische toeval?quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
NOEM HEM GODVERDOMME VEE-JIE-NO-VIETSJ.
Geen VEI-NO-VIC
Een duel met Serero aangaan is altijd gevaarlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wallace heeft gevochten met Peter Bosz
quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat de man op mijn UI binnenkort zijn trainer ontslaat.
Sierd taferelen dit dat.quote:
Kan hij ook heel goed gitaar spelen?quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Die komt helemaal uit Groningen gereden om anderhalf uur zijn mond te houden.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Ajax met 0-4 van Vitesse verloor.
Het schijnt dat jij daar bij wasquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles > ajaxquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans heeft een ietwat vreemde lach.quote:
Zo schijnt Fred achter de schermen ook een hele leuke/grappige man te zijn, net als Mario Been.quote:
Je houdt niet van goed voetbal?quote:Op zondag 21 december 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk PSV-wedstrijden te ontwijken.
Ben je misschien over te halen om deze UI wat langer te gebruiken, ik vind je veel leuker zo.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Haha Groningen kan er helemaal niks van
Ik ben alleen over te halen voor een Miguel UI.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je misschien over te halen om deze UI wat langer te gebruiken, ik vind je veel leuker zo.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben alleen over te halen voor een Miguel UI.
0-3.quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vrijdag 16 januari 20.00
Ajax - FC Groningen
Topperquote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vrijdag 16 januari 20.00
Ajax - FC Groningen
January 17, 2015quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vrijdag 16 januari 20.00
Ajax - FC Groningen
2 wekenquote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Moeten we nu 4 weken naar darts kijken?
Bij deze, in zijn prachtige nieuwe Astana tenue.quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben alleen over te halen voor een Miguel UI.
Topshow.quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
January 17, 2015
20:45 Vitesse ? - ? PSV Eindhoven
January 18, 2015
14:30 Feyenoord ? - ? FC Twente
Zei hij "vijfde keer op rij na de winterstop in de achtervolging" ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Vijfde keer op rij in de achtervolging."
Volgens mij stond Ajax vorig jaar met de winterstop aan kop, maar goed.
Zijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zij hij "vijfde keer op rij na de winterstop in de achtervolging" ?
Zit je nou m'n quote aan te passen om een inhoudelijk antwoord uit de weg te gaan? Wat zielig zeg.quote:
Net zo storend als een commentator die met nog minstens 10 minuten te spelen en een stand van 2-1/1-2/1-1 al allerlei conclusies gaat lopen trekken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:43 schreef GGMM het volgende:
Zo teringirritant als de commentator bij een grote kans zegt "Daar is dan het doelpunt voor PSV" voordat de bal er in zit.
Davy is het hier mee eens.
Niet dat ik zeg dat deze commentator dat doet trouwens, want ik kijk niet.
iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:43 schreef GGMM het volgende:
Zo teringirritant als de commentator bij een grote kans zegt "Daar is dan het doelpunt voor PSV" voordat de bal er in zit.
Davy is het hier mee eens.
Niet dat ik zeg dat deze commentator dat doet trouwens, want ik kijk niet.
Vanaf vandaag zal dat wel wat sneller gaan idd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskant wordt met de dag grijzer.
Jonk countert niet. Die heeft vandaag weer de mini-klassieker gewonnen met Ajax A1.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
AZ kreeg training van drie ex-PSV'ers. Die zullen dus wel gaan counteren.
Hier in Den Helder ook niets, beetje hagel gehad wel eerder op de avond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef Tchock het volgende:
Hoe kan het dat er zo veel sneeuw ligt in Alkmaar en in Amsterdam valt geen vlokje
haten op maaskantquote:
In de jaren '30 speelden ze gewoon met een witte bal door. Er zijn wel wedstrijden waar spelers de bal tijdelijk kwijt waren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
oranje bal
wat kinderachtig godverdomme
Jonk heeft ook bij PSV gezeten, die zit nog vol met counterbacteriën.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonk countert niet. Die heeft vandaag weer de mini-klassieker gewonnen met Ajax A1.
Bazoer dus ook nog.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jonk heeft ook bij PSV gezeten, die zit nog vol met counterbacteriën.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de jaren '30 speelden ze gewoon met een witte bal door. Er zijn wel wedstrijden waar spelers de bal tijdelijk kwijt waren.
Ik heb wel gelezen dat de A1, met pure middelmaat als Sno, heer en meester was op Varkenoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonk countert niet. Die heeft vandaag weer de mini-klassieker gewonnen met Ajax A1.
Lol, dat stukje wat ze net bij de NOS lieten zien liep ie ook maar wat rond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
Serieus, let op hoe Karbo "verdedigt" bij de kans van Makaay op 4:35.
Het stond toen dus 1-0 en bij twee goals verschil zou hij cashen.
Wel meer spelers lijken heel erg hun best te doen om Feyenoord niet dwars te zitten. Vraag is natuurlijk of dat een teken van matchfixing is of een ongemotiveerde ploeg zonder talent. Misschien als je een wedstrijd van Dordt zo gaat bekijken, dat je dan ook wel "verdacht" gedrag kunt ontdekken. Maar ik weet het niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lol, dat stukje wat ze net bij de NOS lieten zien liep ie ook maar wat rond.
Voor Feyenoord begrippen al een hele prestatiequote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
''Feyenoord moet winnen om bovenin mee te blijven doen''
Ajax en PSV staan mijlenver boven de rest. Feyenoord is de best of de rest.
de hand van Schreuder is goed zichtbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk.
Twente met vijf verdedigers, ze durven zeg
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:02 schreef Pascalus het volgende:
ik voorspel een pingel voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |