SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie nog meer?quote:Op zondag 21 december 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lambiek zit vanavond bij Studio Voetbal.
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.quote:
Dat vind ik erg aardig van je.quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.
Stiekem ben je gewoon zelf benieuwd.quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.
Dat wordt een flopshow. Toch zal ik trouw blijven en de hele uitzending uitzitten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat is ook te gast.
Dat wordt een lijdensweg.
FC Swaggerboysquote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde dan ook voor PSV in de jeugd. Dat is je opleiding tot een klootzak.
Mitnot houdt ook niet van werkwoordspelling.quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Mitnot het volgende:
Mitnot houd niet van voetbal want er wordt geschopt, en je mag niet schoppen heb ik net geleerd
jonge juffrouw,s en moeilijke nerdsquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bontkraagjes, bling-bling.
Gelukkig heeft Ajax keffertjes, chihuahua's en sletten.
Echt niet, zal ook wel iets crimmineels zijnquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mitnot houdt ook niet van werkwoordspelling.
Hij is nu trainer hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, maar goed dat Stevens op tijd uit z'n doel kwam.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Vermecelli het volgende:
Engelaar is wel een prima versterking voor dit Twente
Irritant, doe weg.quote:
Nee, iedereen zegt altijd dat ik weg moet enzo en nou doe ik het gewoon eens niet!quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mist er een van drie meter voor een leeg doel.
twitter:fctwente twitterde op zondag 21-12-2014 om 17:52:19Grote kans op de 2-1, op aangeven van Engelaar schiet Mokhtar de bal rakelings naast. #twewil reageer retweet
Ik zal eens kijken of ik een gifje voor je kan regelen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:fctwente twitterde op zondag 21-12-2014 om 17:52:19Grote kans op de 2-1, op aangeven van Engelaar schiet Mokhtar de bal rakelings naast. #twewil reageer retweet
quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:fctwente twitterde op zondag 21-12-2014 om 17:52:19Grote kans op de 2-1, op aangeven van Engelaar schiet Mokhtar de bal rakelings naast. #twewil reageer retweet
Hahahahagshahahahaquote:
Picsquote:Op zondag 21 december 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
Haha iemand heeft servetjes meegenomen om als zakdoek te gebruiken
*Børvenquote:
*Børvenquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
Borven komt erin, dan wint Twente dus nog. Topspits.
Ze moeten Michel Jansen weer voor de groep zetten. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zingen ze nou? "Schaam je kapot" of "Alfred rot op" ?
Ook daar gewoon man van het seizoen.quote:
Ikquote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
Wie had voorafgaand aan de wedstrijd ook alweer voorspeld dat Twente punten zou verspelen?
Gevonden!quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
Wie had voorafgaand aan de wedstrijd ook alweer voorspeld dat Twente punten zou verspelen?
Ik was het zelf.quote:Op zondag 21 december 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
Twente gaat hier punten verspelen.
Hier hoorde u het als eerste.
Het was mijn ongeboren tweelingboer. Het was mijn hond. Ik deed alleen maar alsof voor de kick.quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ontkennen dat je iets doet en dan rood krijgen, altijd mooi.
In de Kuip wel hoor, als ze mad zijn op de scheidsrechterquote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een fluitconcerten. Dit soort concerten hoor je zelfs niet in de ArenA, de Kuip of in het Philipsstadion.q
Jij voorspelde voor het seizoen dat Willem II in degradatienood zou komen. Zat jij er even naast.quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een fluitconcerten. Dit soort concerten hoor je zelfs niet in de ArenA, de Kuip of in het Philipsstadion.q
Inderdaad, ja. Dit doet wel even pijn.quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij voorspelde voor het seizoen dat Willem II in degradatienood zou komen. Zat jij er even naast.
Ggmm had w2 als laatste, het orakel zat er weer naast.quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij voorspelde voor het seizoen dat Willem II in degradatienood zou komen. Zat jij er even naast.
Ik heb mijn voorspelling ingeleverd voordat Armenteros aangetrokken werd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ggmm had w2 als laatste, het orakel zat er weer naast.
Een echte liefhebber slash kenner weet dat een ploeg met Messaoud, Armenteros, Sahar en Ondaan nooit in degradatieproblemen kan komen. Teveel individuele kwaliteit.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ggmm had w2 als laatste, het orakel zat er weer naast.
Haha.quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
4 minuten.
Twente wordt weer eens geholpen.
Gelukkig scoren ze in geen 100 jaar.
Kenner.quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
4 minuten.
Legendarische reactie GGMMquote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
4 minuten.
Tering Jinxquote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
4 minuten.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente gaat 2015 ook met een nederlaag beginnen, jeetje zeg.
Zie je wat je nu doet? ZIE JE DAT STIJN?!!??!quote:
Niet zo lelijk over Nedersaksen hè?quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Dreassic het volgende:
Geef Twente maar aan Duitsland, ze zijn het gewoon al.
Ik zei het nogquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
Borven komt erin, dan wint Twente dus nog. Topspits.
Indrukwekkend! Echt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
*Armenteros.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Met Armenteiros 1-2.
Armenteiros eraf. 3-2.
Prutstrainer.
Net zoals de Robbenwissel.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Met Armenteiros 1-2.
Armenteiros eraf. 3-2.
Prutstrainer.
Daar horen ze ook thuis.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef remlof het volgende:
Nou ja, zo houdt Vites tenminste de 10e plek
Was leuker als het andersom was, 2-1 twente tegen 10 van willen 2quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel humor![]()
Echt een rol van betekenis zullen ze niet gaan spelen.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Haha, vijfde.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Breekfast het volgende:
Haha heerlijk die afgunst hier tegen Twente
Mwah, niemand geeft een fuck om Twente hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Breekfast het volgende:
Je ziet wat je wil zien.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Breekfast het volgende:
Er is nu Mart die commentaar doet bij de Cleveland Cavaliers.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar geen Europees voetbal volgend seizoen. Reken je rijk.
Welke wedstrijd dan? We beginnen pas over drie uur of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nu Mart die commentaar doet bij de Cleveland Cavaliers.
Je mist het.
Oh het is net afgelopen.
ERWIN VAN DE LOOIquote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nu Mart die commentaar doet bij de Cleveland Cavaliers.
Je mist het.
Oh het is net afgelopen.
Tegen Brooklyn. Mart vond het een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke wedstrijd dan? We beginnen pas over drie uur of zo.
Maar dat was logisch, die knul raakte geen pepernoot. Nu is hij natuurlijk wel de held van de dag, zag je dat lachje van hem?quote:
Oh, dat was drie keer niks. Enig lichtpuntje was Mike Miller. Hebben dringend behoefte aan een rim protector.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen Brooklyn. Mart vond het een mooie wedstrijd.
Hahaha madquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een moffengeluk. Zo denk je veilig te zitten in een kamer achter een kast en zo is het 3-2. Bah...
quote:
Iemand is mad.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een moffengeluk. Zo denk je veilig te zitten in een kamer achter een kast en zo is het 3-2. Bah...
Hou je zieke fantasieën voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Photoshop materiaal jongens
[ afbeelding ]
Jij bent er echt een kei in om grapjes te maken die werkelijk niemand grappig vindt.quote:
Mijn nasi is vandaag ook ietwat scherp uitgevallen. Zal eventueel met de sambal te maken hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Tering, ze hebben mijn Thaise eten focking heet gemaakt; ik had nog wel 'mild' aangevinkt
Dank je, Hannes.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Het Nederlandse voetbaljaar 2014
quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Hef die pleurisclub lekker op
oplichters
quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Dreassic het volgende:
Geef Twente maar aan Duitsland, ze zijn het gewoon al.
quote:
quote:
quote:
Dat soort gedachtes heb ik niet verwacht van jou ggmmquote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je zieke fantasieën voor je.
[..]
Jij bent er echt een kei in om grapjes te maken die werkelijk niemand grappig vindt.
Wat vond jij er overigens van?quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen Brooklyn. Mart vond het een mooie wedstrijd.
Het is wel lekker, maar ik zit hier hard te strugglen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nasi is vandaag ook ietwat scherp uitgevallen. Zal eventueel met de sambal te maken hebben.
Nee, jij bent de leukste thuis. Sinds dat jij mod af bent, zwerf je opeens het hele forum rond. En kom je ons opzoeken en vervelen. Blijf lekker bij het VBL gedeelte.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je zieke fantasieën voor je.
[..]
Jij bent er echt een kei in om grapjes te maken die werkelijk niemand grappig vindt.
Het gaat wel echt tussen PSV en Ajax dit jaar, die achterstand van de rest alquote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige positie voor een TITELKANDIDAAT.
Op 25 januari wordt het gat tussen p2 en p3 10 punten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het gaat wel echt tussen PSV en Ajax dit jaar, die achterstand van de rest al
Gaat tussen PSV en Ajax. Sowieso kutseizoen dusquote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige positie voor een TITELKANDIDAAT.
Jij had iets anders verwacht?quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat tussen PSV en Ajax. Sowieso kutseizoen dus
Die opa moet ook wat nu zijn levenswerk is afgenomenquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jij bent de leukste thuis. Sinds dat jij mod af bent, zwerf je opeens het hele forum rond. En kom je ons opzoeken en vervelen. Blijf lekker bij het VBL gedeelte.
Ik had meer op Feyenoord gehoopt eigenlijk. Verder doet PSV het beter dan verwacht eigenlijk. En ik had verwacht dat Twente dichterbij zou staan.quote:
En Vitesse.quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Feyenoord mee zou doen.
Ik ben echt tering dom.
Dacht ik ook hoorquote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En Vitesse.
WAT ZAT JIJ ERNAAST ZEG![]()
![]()
Een club met Sliske als trainer is bij voorbaat kansloos voor de titel.quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had meer op Feyenoord gehoopt eigenlijk. Verder doet PSV het beter dan verwacht eigenlijk. En ik had verwacht dat Twente dichterbij zou staan.
Hij doet het op zich niet zo slecht.quote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een club met Sliske als trainer is bij voorbaat kansloos voor de titel.
Staat alleen maar vijftien punten achter, not bad.quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij doet het op zich niet zo slecht.
12, Hansquote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat alleen maar vijftien punten achter, not bad.
Eén pot nat. Feit blijft dat hij al uitgeschakeld is voor de titelrace voordat deze überhaupt begonnen is.quote:
Nog niet helemaal natuurlijk. Of ze maken een enorm bizarre run of PSV en Ajax falen beiden hard. Of beide.quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eén pot nat. Feit blijft dat hij al uitgeschakeld is voor de titelrace voordat deze überhaupt begonnen is.
Alleen was het toen terechtquote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Tilburg voelt zich nu net zo beroerd als Rotterdam afgelopen woensdag
Feyenoord heeft met Koeman ook nooit meegedaan om de titel. Stonden een paar keer leuk dichtbij qua punten maar deden niet serieus mee. Vitesse vorig seizoen ook niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een club met Sliske als trainer is bij voorbaat kansloos voor de titel.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
4 minuten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Vrijdag,20.00 uur: Ajax - FC Groningen - Zaterdag,18.30 uur: PEC Zwolle - NAC Breda - 19.45 uur: ADO Den Haag - SC Cambuur - AZ - FC Dordrecht - 20.45 uur: Vitesse - PSV - Zondag,12.30 uur: Willem II - Go Ahead Eagles - 14.30 uur: Feyenoord - FC Twente - FC Utrecht - sc Heerenveen - 16.45 uur: Heracles Almelo - Excelsior - |
Paar leuke potjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Het wachten is bijna over.
Zwaar gefrustreerd om 20:45quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Het wachten is bijna over.
WII-GAE en Utrecht - Heerenveen zijn ook wel aardig.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De TOP3 en haar wedstrijden is wel leuk, ja. Denk dat ze uiteindelijk allemaal winnen.
Utrecht staat garant voor SPEKTAKEL en AANVALLEND VOETBAL.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WII-GAE en Utrecht - Heerenveen zijn ook wel aardig.
Zul je inderdaad nodig hebben voor het fluitconcert naderhand.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben al de hele week aan het oefenen op mijn vuurwerkfluit.
Weet je dit heel zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, morgen gaat groningen winnen
Dit soort statistieken zijn zo nutteloosquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker?
• Ajax verloor sinds 1999 niet haar eerste wedstrijd in het nieuwe jaar.
De Eredivisiequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet de enige die niet kan wachten.
Ik blijf bij mijn mening.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker?
• Ajax verloor sinds 1999 niet haar eerste wedstrijd in het nieuwe jaar.
• FC Groningen pakte slechts 8 punten uit 9 uitwedstrijden. Winst bij Twente en GAE (S1), gelijkspel bij Dordrecht en AZ.
• FC Groningen heeft sinds de maand Augustus slechts 11x gescoord in 13 wedstrijden.
• Ajax verloor niet meer sinds FC Groningen - Ajax (2-0)
• Laatste keer dat FC Groningen minstens 1 punt pakte bij Ajax is 2 september 2007.
• Ajax scoort bijna 3 doelpunten gemiddeld in haar thuiswedstrijden. FC Groningen 8 goals in 9 uitwedstrijden.
Ik zag dat Thomas in de spits wordt geposteerd bij PEC zaterdag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaLeukste competitie op aarde. Geheel objectief bekeken uiteraard.
Jup. Necid weg, nieuwe spits (Janssen) is er nog niet en vrij veel blessures en afwezigen. Ben wel benieuwd hoe hij het doet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dat Thomas in de spits wordt geposteerd bij PEC zaterdag?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk worden de FOX-analisten bij een vrijdagwedstrijd langs de lijn een keer bekogeld.
Ik heb liever El Ghazi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Riedewald; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna
Padt, Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet, Rusnak, Tibbling, Kieftenbeld, Chery, De Leeuw, Antonia
[ afbeelding ]
Wat een lelijke knul. Wat dat betreft past hij perfect in Grunn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst.
[ afbeelding ]
Hier een foto van Tibbling.
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op Kieftenbeldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een lelijke knul. Wat dat betreft past hij perfect in Grunn.
Wat een knappe jongenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst.
[ afbeelding ]
Hier een foto van Tibbling.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ook nog lekkerder dan het eruit ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tibbling klinkt eerder als een spannend nieuw visgerecht.
quote:
Ik ook niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan deze topper helaas niet kijken trouwens
De echte topper wordt morgen om 19:45 gespeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zo, vertel daar eens wat meer over.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV speelt ook deze speelronde he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De echte topper wordt morgen om 19:45 gespeeld.
ADO - SCC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |