SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie nog meer?quote:Op zondag 21 december 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lambiek zit vanavond bij Studio Voetbal.
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.quote:
Dat vind ik erg aardig van je.quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.
Stiekem ben je gewoon zelf benieuwd.quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden gisteren slechts 2 namen genoemd tijdens de samenvattingen. Speciaal voor jou zoek ik 't op.
Dat wordt een flopshow. Toch zal ik trouw blijven en de hele uitzending uitzitten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat is ook te gast.
Dat wordt een lijdensweg.
FC Swaggerboysquote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde dan ook voor PSV in de jeugd. Dat is je opleiding tot een klootzak.
Mitnot houdt ook niet van werkwoordspelling.quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Mitnot het volgende:
Mitnot houd niet van voetbal want er wordt geschopt, en je mag niet schoppen heb ik net geleerd
jonge juffrouw,s en moeilijke nerdsquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bontkraagjes, bling-bling.
Gelukkig heeft Ajax keffertjes, chihuahua's en sletten.
Echt niet, zal ook wel iets crimmineels zijnquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mitnot houdt ook niet van werkwoordspelling.
Hij is nu trainer hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, maar goed dat Stevens op tijd uit z'n doel kwam.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Vermecelli het volgende:
Engelaar is wel een prima versterking voor dit Twente
Irritant, doe weg.quote:
Nee, iedereen zegt altijd dat ik weg moet enzo en nou doe ik het gewoon eens niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |