Maar vinden jullie het niet vervelend dat jullie zulke domme spelers hebben? Bedoel dit niet als trol ofzo hoor, maar echt serieus; ik zou het echt niet kunnen pruimen als wij een linksback als Willems hadden.
Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende: Maar vinden jullie het niet vervelend dat jullie zulke domme spelers hebben? Bedoel dit niet als trol ofzo hoor, maar echt serieus; ik zou het echt niet kunnen pruimen als wij een linksback als Willems hadden.
Nee de spelers van Ajax en Feyenoord staan bekend om hun intelligentie..
Daarnaast beetje rare aanname van je. Zat net toevallig dit stukje te lezen
Ga dus maar weer ergens anders trollen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Brenet zegt niks vreemds, Chelsea en Barcelona zijn een droom voor hem. Hij zegt zelf ook dat je je dromen na moet streven. En dat als je je bij PSV in de basis weet te spelen, dat die dromen dichterbij komen.
Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef tja77 het volgende: Brenet zegt niks vreemds, Chelsea en Barcelona zijn een droom voor hem. Hij zegt zelf ook dat je je dromen na moet streven. En dat als je je bij PSV in de basis weet te spelen, dat die dromen dichterbij komen.
Hij brengt het alsof het voor hém dichterbij komt, terwijl -laten we eerlijk zijn- hij al blij mag zijn met een basisplek bij een gemiddelde Eredivisionist.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij brengt het alsof het voor hém dichterbij komt, terwijl -laten we eerlijk zijn- hij al blij mag zijn met een basisplek bij een gemiddelde Eredivisionist.
In dat hele stukje staan 2 quotes (die tussen " " staan). En als je eerlijk bent, zit hij nu ook dichter bij Chelsea en Barcelona dan 5 jaar terug. Hij droomt ervan, laat dat joch toch. Iedereen weet, en waarschijnlijk hij zelf ook, dat hij daar nooit zal gaan spelen.
Wat een negatief gedoe, Brenet gaat komende zomer vast voor een miljoen of 15 naar de top van Europa
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
In dat hele stukje staan 2 quotes (die tussen " " staan). En als je eerlijk bent, zit hij nu ook dichter bij Chelsea en Barcelona dan 5 jaar terug. Hij droomt ervan, laat dat joch toch. Iedereen weet, en waarschijnlijk hij zelf ook, dat hij daar nooit zal gaan spelen.
Tja..
Willems is de grootste idioot die er loopt, die man weet niet eens wanneer je voor moet geven, hij doet maar wat. Net als zijn trucjes, hij probeert de bal dan onder controle te krijgen.
Een journalist vroeg afgelopen weekend aan Depay wat er zou gebeuren als er een club zou komen met een flinke zak geld om hem over te nemen. Depay zei dat hij niet kon zeggen wat er dan zou gebeuren.
Mijns insziens zou het vanuit PSV-perspectief zeer onverstandig zijn om Depay en Wijnaldum op korte termijn te verkopen, mits het überhaupt het plan is om hen te transfereren. Ik denk dat deze jongens met PSV een kans moeten krijgen in de Champions League, zij kunnen het verschil maken voor hun ploeg. Met Guardado erbij heb je een ervaren rot die ondertussen kan sturen.
Ben ik de enige die van mening is dat ze Depay en Wijnaldum niet moeten laten gaan, voor welk astronomisch bedrag dan ook? Retentie van deze spelers lijkt mij essentieel. Sportief belang > financieel belang?
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is. Je moet veel studeren om weinig te weten.
Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Perunage het volgende: Een journalist vroeg afgelopen weekend aan Depay wat er zou gebeuren als er een club zou komen met een flinke zak geld om hem over te nemen. Depay zei dat hij niet kon zeggen wat er dan zou gebeuren.
Mijns insziens zou het vanuit PSV-perspectief zeer onverstandig zijn om Depay en Wijnaldum op korte termijn te verkopen, mits het überhaupt het plan is om hen te transfereren. Ik denk dat deze jongens met PSV een kans moeten krijgen in de Champions League, zij kunnen het verschil maken voor hun ploeg. Met Guardado erbij heb je een ervaren rot die ondertussen kan sturen.
Ben ik de enige die van mening is dat ze Depay en Wijnaldum niet moeten laten gaan, voor welk astronomisch bedrag dan ook? Retentie van deze spelers lijkt mij essentieel. Sportief belang > financieel belang?
Als er iemand komt die 30 mio meebrengt kan ik me niet voorstellen dat ze dat weigeren. Zijn beiden in de zomer toch weg. Zou erg jammer zijn, maar zulke bedragen kunnen niet geweigerd worden. Al heeft PSV naar eigen zeggen afgelopen zomer een bid van 20 mio geweigerd.
Ik kan me nog herinneren dat blind er 3 jaar geleden uit werd gelopen door een speler van VVV, jongen werd voor eigen publiek uitgejoeld en verhuurd aan Groningen. 3 jaar later is hij controlerende middenvelder bij united.
Zelfde geldt voor pelle, werd voor eigen publiek in az uitgelachen, eigenlijk door iedereen. Ook niet gek gezien zn stats destijds. Is uitgegroeid tot absolute vedette bij Feyenoord, basisspeler van southhampton en bovendien international.
Denk ik dat brenet de back van real Madrid wordt?nee, maar hoe een koe een haas vangt weet niemand en als er 1 iemand is die ten alle tijde moet blijven geloven in een dergelijk doel is het brenet zelf natuurlijk.
Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Perunage het volgende: Een journalist vroeg afgelopen weekend aan Depay wat er zou gebeuren als er een club zou komen met een flinke zak geld om hem over te nemen. Depay zei dat hij niet kon zeggen wat er dan zou gebeuren.
Van de zomer zijn ze weg. Niet zo relevant wat PSV wil.
In de winter niet. In de zomer onhoudbaar.
Kampioen + Depay + Wijnaldum = 75 miljoen Dan zou 1 fatsoenlijke verdidiger toch wel lukken?
Kampioen + Depay + Wijnaldum = 75 miljoen Dan zou 1 fatsoenlijke verdidiger toch wel lukken?
"Prioriteit ligt niet bij de defensie. Als we er 5 tegen krijgen, dan moeten we zorgen dat we er 6 kunnen maken." - Marcel Brands
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Er zal op veel meer plekken versterkt moeten worden. Best mogelijk dat je vijf basisspelers kwijtraakt
Depay Wijnaldum Willems Guardado Rekik
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)