abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147795770
Hi.
Ik heb nu al zo'n drie maanden een vervelend probleem. Een ontstoken teen.
Het begon toen ik dom genoeg een stukje nagel eraf trok dat los zat, je weet wel, zo'n hoekje. De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het is opgezwollen, hard, er komt al drie maand pus, etter en zooi uit en het gaat maar niet dicht.
Het doet enorm veel zeer, op slechte dagen doet het zelfs zeer als ik de teen buig, en soms glanst het ook.
Eerder bonkte het ook, dat doet het al niet meer.

Ik ben al naar de huisarts geweest en die gaf mij een antibiotica zalf en het advies om elke dag mijn voet in de soda te zetten.

Dit doe ik alweer een maand en het helpt niks.
De huisarts zou een stick bestellen waarmee ze het wilde vlees van mijn teen weg zou schroeien, ze zou contact opnemen als die stick er was.
Niks gehoord van haar alleen een kaart dat ze binnenkort geen huisarts meer is.

Ik ben zeker van plan om weer terug te gaan.

Heeft iemand tips over hoe ik mijn teen moet behandelen.
Ik haal nu steeds het vieze pus, etter en zooi weg met een papieren zakdoek, is dat goed?
En wat moet ik er verder mee?
Twiddel
pi_147795836
Pics?
pi_147795891
Waarom geen amoxiciline kuur? Die werkt tegen bijna alle ontstekingen
pi_147796047
Antibioticakuur in pilvorm inderdaad. Heb je nu Bactrobanzalf ?

Als je nadat je het pus weg hebt geveegd in een sodabadje gaat of jodium
erop doet, zou dat wel moeten werken.

Of de ontsteking doorprikken, uitknijpen ( pijnlijk ) en dan in een soda badje
en daarna jodium er op doen. Maar let wel op, geen sokken en schoenen aan.
Bacteriën gedijen goed op warme vochtige plekken, dus een teenslipper aan voor als je binnen bent.
  zondag 21 december 2014 @ 11:46:06 #5
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147796161
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Dat zou ik dan ook maar gaan doen...

Verder is het van belang dat je zo weinig mogelijk je teen bedekt...
Soda zou toch echt moeten helpen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147796194
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:34 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Waarom geen amoxiciline kuur? Die werkt tegen bijna alle ontstekingen
Geen idee.
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Antibioticakuur in pilvorm inderdaad. Heb je nu Bactrobanzalf ?

Als je nadat je het pus weg hebt geveegd in een sodabadje gaat of jodium
erop doet, zou dat wel moeten werken.

Of de ontsteking doorprikken, uitknijpen ( pijnlijk ) en dan in een soda badje
en daarna jodium er op doen. Maar let wel op, geen sokken en schoenen aan.
Bacteriën gedijen goed op warme vochtige plekken, dus een teenslipper aan voor als je binnen bent.
Ik gebruik nu Fucidin.
Twiddel
pi_147796217
Ik heb dit ool van tijd tot tijd.

Zelf gebruik ik altijd een steriel naald om de zooi eruit te halen en daarna twee keer per dag een echt heet voetenbadje met zeezout.

Tot nu toe heeft dat altijd geholpen.

Oh en als je nog een keer zo'n los hoekje hebt, niet eraf trekken maar gewoon vastplakken met een stukje leukoplast totdat het is uitgegroeid (klinkt raar maar voorkomt een hoop ellende).

Succes ^O^
pi_147796377
quote:
99s.gif Op zondag 21 december 2014 11:47 schreef summer2bird het volgende:

Ik gebruik nu Fucidin.
Vraag je huisarts eens dan om Bactroban hydrofiele zalf. Dat is een Antibioticumzalf ( Mupirocine )
Actieve bestrijding tegen dergelijke bacteriën. En anders, als dat ook niet (meer) werkt. vragen naar een clindamycine lotion of kuur. Deze antibioticum is wel een heftige maar wel zeer effectief.
pi_147796536
quote:
De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het is opgezwollen, hard, er komt al drie maand pus, etter en zooi uit en het gaat maar niet dicht.
Je weet dat je teen reageert op een infectie als het ontstoken is?
En niet omdat je het open gemaakt hebt.
pi_147878779
Goed, ik ga zo maar weer eens naar de huisarts.
Benieuwd wat ze zegt :)
Twiddel
pi_147879547
Beetje baden in biotex toch
pi_147880722
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend :')
Twiddel
pi_147888050
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend :')
Helse steen (AgNO3) kan je ook wel bij de drogist krijgen.
pi_147888078
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.
Maar heb je daar ook wildvlees dan?
Mokkel met stuntstok
pi_147891187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:47 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.
Maar heb je daar ook wildvlees dan?
Weet ik veel. Ik heb nu een hele bult naast mijn nagel, lekker rood en opgezwollen. Er komt ook continu vocht/pus en bloed uit.
Twiddel
pi_147891331
Je loopt al drie maanden met een ontsteking en je huisarts stuurt je weg met de tip 'helse steen' te gaan zoeken?

Tijd voor een nieuwe huisarts, als je t mij vraagt.
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:13:03 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_147891465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
Je loopt al drie maanden met een ontsteking en je huisarts stuurt je weg met de tip 'helse steen' te gaan zoeken?

Tijd voor een nieuwe huisarts, als je t mij vraagt.
Ik zal ook te overwegen om iets dergelijks voor te stellen.
(Un)masking for the greater good.
pi_148566722
Goed, even een update:
Het was vorige week aangestipt met zilvernitraatstick. Toen werd het helemaal blauw en vies maar dat hoorde. Een dag of 3 kwam er geen pus meer uit maar toen viel het blauwe korstje eraf en nu is het nog vrolijk aan het door etteren :')
Er zitten nu ook kleine gaatjes in de wond, die een halve centimeter diep zijn.
De wond wil maar niet dicht gaan. Er zit een enorme rode bult op, dat blijkbaar wild vlees is, is pijnlijk. Elke dag komt er een stipje wit/geel pus uit.
Maandag weer bellen met de HA.

Van HA wisselen kan ook niet, want ik zit nogal gebonden aan deze door omstandigheden.
Twiddel
pi_148566871
Dat wildvlees moet je ook aanstippen he?
Mokkel met stuntstok
pi_148567028
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Mord_Sith het volgende:
Dat wildvlees moet je ook aanstippen he?
Huisarts heeft de wond die aan het wild vlees aangestipt. Verder niet.
Twiddel
  zondag 11 januari 2015 @ 14:50:38 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_148567093
Ingegroeide teennagel? Nagel eraf, klaar.
pi_148609226
ben ik de enige die een foto wil zien
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 12 januari 2015 @ 16:47:57 #23
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_148609340
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 11:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pics?
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Thezappa het volgende:
ben ik de enige die een foto wil zien
Nee.
pi_148611663
Ik ga geen pics laten zien, mijn tenen zijn niet moeders mooiste zeker nu niet :P

Maar morgen heb ik weer een afspraak met de HA, ben benieuwd.
Twiddel
pi_148620824
Wat gek dat fucidinzalf niet echt geholpen heeft. Wanneer ik wel eens voelde dat mijn teennagel in ging groeien deed ik dat erop en werkte dat toch wel effectief. Ook bij andere plekjes werkt het goed.

Ben benieuwd wat je huisarts zegt morgen! Sterkte.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 00:04:31 #26
365231 Fera
Fire & Blood
pi_148628514
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Ingegroeide teennagel? Nagel eraf, klaar.
Hier zat ik ook aan te denken. Bij mij zelfs slechts een reepje nagel eraf, toen was het verholpen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_148646834
Dé tip: betadine druppels kopen en erop doen. Bij mij helpt dat ALTIJD en is de teen na een paar dagen weer genezen.
pi_148646873
Soda jonguh en heet water 2x per dag heeft je moeh dat niet geleerd ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_148648330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:46 schreef Geerd het volgende:
Soda jonguh en heet water 2x per dag heeft je moeh dat niet geleerd ??
Vertel je moeh dat inmiddels gebleken is dat dat niet helpt en eerder het herstel belemmert doordat je de huid verweekt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148650613
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vertel je moeh dat inmiddels gebleken is dat dat niet helpt en eerder het herstel belemmert doordat je de huid verweekt.
Het mowt wel eerst ontsmetten natuurlijk anders groeit het dicht en blijft er pus uitkomen
Ik zwaai naar dieren.
pi_148651520
Als niks werkt, zou ik eens Goudsbloemzalf proberen, spulletje joh ^O^
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:04:40 #32
53151 T42
Pinball Wizard
pi_148660143
heb 1 week onstoken teen en hoppa! heb ook gewoon gezegd knip maar stuk weg

deze foto's zijn met bloed dus wees gewaarschuwd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148678601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef T42 het volgende:
heb 1 week onstoken teen en hoppa! heb ook gewoon gezegd knip maar stuk weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

deze foto's zijn met bloed dus wees gewaarschuwd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vroeger ook altijd ontstoken tenen gehad door ingegroeide nagels. Ook met hopen wildvlees, pus en alles.
Aan drie kanten van beide grote tenen zijn stukken nagel tot in het nagelbed weggehaald, sindsdien nooit meer problemen _O_
Mokkel met stuntstok
pi_149067015
Even een update: Ben naar huisarts geweest, die had het aangestipt met zilvernitraat, 2 weken later niks veranderd, terug gegaan en het zag er toch prima uit en mocht niet meer terug komen.
Zit nog een dikke bult op en komt veel pus, bloed en zooi uit.

Net, anderhalve week later, naar de pedicure geweest, die zei dat mijn teennagels te groot zijn voor het voetbed en heeft er uit de ontstoken teen, uit de wond, een heel stuk nagel uit gehaald dat ingroeide. :X
Het was echt heel diep en ze schrok ervan.
Deed beetje zeer maar het is er nu helemaal uit en het voelt nu al beter :)
Een enorme druk is eraf :)

Moet nog deze week elke dag 5 min in de soda, en desinfecterende peisters. Maar verder niks geks.
Twiddel
pi_149135149
Ik had hetzelfde, ook een ingegroeide teennagel door een vroeg begin van een kalknagel. Heel veel gedoe mee gehad, maar toen ik antibioticapillen kreeg, was het binnen een week weg. Helaas waren ze vergeten de nagel te fixen dus die groeide net zo hard weer in :') 5 jaar later issie er helemaal afgehaald operatief.
pi_149148132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef _Loki het volgende:
Ik had hetzelfde, ook een ingegroeide teennagel door een vroeg begin van een kalknagel. Heel veel gedoe mee gehad, maar toen ik antibioticapillen kreeg, was het binnen een week weg. Helaas waren ze vergeten de nagel te fixen dus die groeide net zo hard weer in :') 5 jaar later issie er helemaal afgehaald operatief.
Heb je nu een nagelloze teen dan?
Professioneel gifmenger.
pi_149148194
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Heb je nu een nagelloze teen dan?
Yup toen het net gebeurd was, was ie echt helemaal nagelloos maar hij is niet chemisch behandeld dus 't groeit wel terug. Hij is eind september eraf gehaald en nu is er zo'n 3 mm teruggegroeid.
pi_149148347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef _Loki het volgende:

[..]

Yup toen het net gebeurd was, was ie echt helemaal nagelloos maar hij is niet chemisch behandeld dus 't groeit wel terug. Hij is eind september eraf gehaald en nu is er zo'n 3 mm teruggegroeid.
En is er nu een risico dat de nieuwe nagel weer gaat ingroeien of ben je er echt vanaf?
Professioneel gifmenger.
pi_149148482
Ik heb dat ook gehad, ik heb 3 keer per dag mijn voet in warm water met soda gezet. Dan weekt het pus (iew) er uit en het soda ontsmet het. Na het voetbadderen deed ik jodiumzalf (Betadine) op het ontstoken stukje en plakte ik er een stevige pleister om.
pi_149149333
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En is er nu een risico dat de nieuwe nagel weer gaat ingroeien of ben je er echt vanaf?
Dat risico is er wel, maar het is een heel stuk minder omdat nu de schimmel van de kalknagel helemaal weg is. De nieuwe is schoon, niet verdikt en groeit recht, dus dat lijkt goed te gaan!
Als het iets pijnlijk wordt moet ik ook wat vaseline op de nagelranden doen zodat die soepel blijft, dat gaat het ingroeien ook weer tegen.
pi_149149518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef _Loki het volgende:

[..]

Dat risico is er wel, maar het is een heel stuk minder omdat nu de schimmel van de kalknagel helemaal weg is. De nieuwe is schoon, niet verdikt en groeit recht, dus dat lijkt goed te gaan!
Als het iets pijnlijk wordt moet ik ook wat vaseline op de nagelranden doen zodat die soepel blijft, dat gaat het ingroeien ook weer tegen.
Ik kreeg de tip van een pedicure om een klein stukje watten onder het hoekje te stoppen, dat licht t puntje iets op en zo groeit de nagel minder snel in. En ik kreeg de tip om de ingroeiende nagels niet kort te houden, dat help hier ook prima.
Professioneel gifmenger.
pi_149149550
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik kreeg de tip van een pedicure om een klein stukje watten onder het hoekje te stoppen, dat licht t puntje iets op en zo groeit de nagel minder snel in. En ik kreeg de tip om de ingroeiende nagels niet kort te houden, dat help hier ook prima.
Ah dat kan ik zeker gebruiken, dank je!
pi_149728641
Hai
Ik heb nog steeds een bult erop :')
Het wondje is eindelijk dicht, dus dat is fijn, maar de bult wilt maar niet weg.
Ik was laatst weer bij de pedicure en die deed wat spul erop wat zou bruisen als er nog pus in zou zitten.
Moest dus maar weer eens langs de huisarts.
Huisartsen waren (beiden :') ) weer eens op vakantie dus kon bij de assistente terecht.
Die keek 1 minuut naar de teen, porde een beetje en vertelde mij dat het wel goed kwam en ik niet meer terug hoefde te komen en het een maand aan mocht kijken.
Net een gesprek gehad met een andere arts, die over mijn medicatie gaat, en heb haar het eens gevraagd. Nu heeft zij weer een brief geschreven naar de HA dat er waarschijnlijk wel pus onder zit en ze beter moeten kijken. (die arts had ook ff gekeken)
Maar goed :'), ik hak die teen er onderhand zelf wel af :')
Twiddel
pi_151038703
Had een week na de vorige update weer een afspraak met de huisarts.
Vertelde mijn verhaal, dat ik er al meer dan een half jaar mee loop en dat er niks aan gedaan wordt.
Ze vraagt wat ik dan wil, dat ze echt geen wonderdokter Is.
Toen stelde ze voor dat ik maar mij op mijn teen moest aanpassen, want "dit gaat niet over en de pijn valt ook wel mee hoor! "
Ik verging zowat toen ze er lekker in kneep maar ik uit pijn haast nooit.
Dus.
Oh en er zou geen pus in zitten en anders trekt de andere dokter de nagel er wel vanaf.

Anyhow. Ben er weg gegaan en wilde een afspraak maken met een andere huisarts, buiten het terrein. Had gehoord dat er ondertussen enorm veel mensen met klachten over de huisartsen van het terrein waren.
Ik overal in de stad bellen, alles zit vol. In een praktijk kreeg ik ook te horen dat mijn stad vol zit qua praktijken.

Ja fuck.

Dus ik lekker stug doorlopen, en nu heb ik morgen een afspraak bij de pedicure, misschien kan die nog een stukje weghalen.
Probleem blijft dat de pedicure ik daar elke 6 weken dan weer heen moet omdat het dan alweer ingroeit.

Aan de andere teen groeit het inmiddels ook lekker in ;(
Post zo foto's. Iig wees gewaarschuwd voor lelijke tenen.
Twiddel
pi_151038790
Twiddel
pi_151039017
Aai ingegroeid ofniet?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151039024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:39 schreef Geerd het volgende:
Aai ingegroeid ofniet?
Jups ;(
Twiddel
  Donald Duck held woensdag 25 maart 2015 @ 23:02:34 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151040097
Die huisarts van je is echt slecht. Laat je doorverwijzen naar de polikliniek van het ziekenhuis. Daar verhelpen ze dit met gemak. Het nagelbed wordt gedeeltelijk gedood, daardoor wordt je nagel enkele millimeters smaller en kan daardoor nooit meer opnieuw ingroeien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151040197
Wel geil vrouwelijke fok teentjes :9~
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:17:20 #50
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151040634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die huisarts van je is echt slecht. Laat je doorverwijzen naar de polikliniek van het ziekenhuis. Daar verhelpen ze dit met gemak. Het nagelbed wordt gedeeltelijk gedood, daardoor wordt je nagel enkele millimeters smaller en kan daardoor nooit meer opnieuw ingroeien.
Bij mij is hetzelfde gedaan, echter door de huisarts. Stukje nagel weggehaald inderdaad, maar blijkbaar niet ver genoeg of niet genoeg van dat spulletje om het nagelbed mee te doden, want mijn nagel is weer volledig en ingegroeid. ;(
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_151040710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe krijg ik zo'n verwijzing? Kan ik dat ook vragen bij de pedicure (waar ik morgen heen moet) of moet dat bij de huisarts huisarts?
Twiddel
  Donald Duck held woensdag 25 maart 2015 @ 23:24:52 #52
46149 __Saviour__
pi_151040923
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe krijg ik zo'n verwijzing? Kan ik dat ook vragen bij de pedicure (waar ik morgen heen moet) of moet dat bij de huisarts huisarts?
Huisarts, ik denk niet dat een pedicure het kan/mag op die manier. Het is belangrijk dat je het verwijzingstraject juist doorloopt, voor de verzekering.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_151041801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Huisarts, ik denk niet dat een pedicure het kan/mag op die manier. Het is belangrijk dat je het verwijzingstraject juist doorloopt, voor de verzekering.
Oei, dan hoop ik maar dat ze dat wil doen. Die huisartsen waar ik bij loop zijn niet zulke lieverdjes, en geloven niet dat je ook pijn kan hebben als je het niet uitschreeuwt.
Beetje mentaliteit van "ik heb een diploma dus ik weet het ook" en " ik heb geen zin om hier moeite in te steken"
Twiddel
pi_151042027
kolere wat een slechte huisarts.
die van mij heeft het geloof ik 3 keer gefixed in de laatste 10 jaar.

verdoving
verticaal knippen
na 2x een stofje erop dat het niet meer gaat groeien.
nu heb ik dus een vrij korte nagel maar dat vind ik niet erg, die pijn was gruwlijk.
  donderdag 26 maart 2015 @ 00:02:50 #55
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_151042205
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oei, dan hoop ik maar dat ze dat wil doen. Die huisartsen waar ik bij loop zijn niet zulke lieverdjes, en geloven niet dat je ook pijn kan hebben als je het niet uitschreeuwt.
Beetje mentaliteit van "ik heb een diploma dus ik weet het ook" en " ik heb geen zin om hier moeite in te steken"
Uhm, een doorverwijziging eisen kan ook?

Dit is gewoon fucked up. Tijd voor maatregelen die je huisarts niet gaat nemen.
pi_151047406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef fespo het volgende:
kolere wat een slechte huisarts.
die van mij heeft het geloof ik 3 keer gefixed in de laatste 10 jaar.

verdoving
verticaal knippen
na 2x een stofje erop dat het niet meer gaat groeien.
nu heb ik dus een vrij korte nagel maar dat vind ik niet erg, die pijn was gruwlijk.
Same here. Bij mij heeft de huisarts het gewoon gedaan. Heb het in totaal 6 keer gehad. 3 keer aan elke grote teen. 2 keer is het dus niet 100% gelukt ;) Heb nu wel smalle nagels maar al jaren geen last meer van ingegroeide teennagels.
  Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 20:54:23 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151105874
Laten ze jou serieus daar zolang mee lopen?! :?
Belachelijk en gevaarlijk.
pi_151288206
Ik heb weer eens een update.
Ben naar de arts gegaan die mijn medicatie beheerst (geen huisarts) en een verwijzing naar het ziekenhuis gevraagd.
Heb ik gelukkig gekregen.
Heb over paar weken een afspraak.

Ik ben ook weer eens naar de pedicure geweest, en die heeft weer een groot stuk nagel wat aan het ingroeien was uit de rand van mijn teen gehaald.
Lekker pijnlijk allemaal.
Ze heeft nog met waterstofperoxide erop gedruppeld, dat ging bruisen en dan zit er dus nog pus in.
Heb dus ook nog steeds een ontsteking, ook nu het al dicht zat. -O-
Nu is er weer een klein wondje aan het bloeden, want dat was gekomen door het stuk nagel dat ze eruit haalde.

Hoop dat dit wondje niet zo lang open blijft.
Oh en de pus kreeg ze er niet uit, ze denkt dat er omgekapseld pus in de verdikking zit.

Dus daar moet ook iets aan gedaan worden.
Doet allemaal erg zeer.
Twiddel
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 14:46:23 #59
197773 crew  maily
pi_151295080
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:09 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb weer eens een update.
Ben naar de arts gegaan die mijn medicatie beheerst (geen huisarts) en een verwijzing naar het ziekenhuis gevraagd.
Heb ik gelukkig gekregen.
Heb over paar weken een afspraak.

Ik ben ook weer eens naar de pedicure geweest, en die heeft weer een groot stuk nagel wat aan het ingroeien was uit de rand van mijn teen gehaald.
Lekker pijnlijk allemaal.
Ze heeft nog met waterstofperoxide erop gedruppeld, dat ging bruisen en dan zit er dus nog pus in.
Heb dus ook nog steeds een ontsteking, ook nu het al dicht zat. -O-
Nu is er weer een klein wondje aan het bloeden, want dat was gekomen door het stuk nagel dat ze eruit haalde.

Hoop dat dit wondje niet zo lang open blijft.
Oh en de pus kreeg ze er niet uit, ze denkt dat er omgekapseld pus in de verdikking zit.

Dus daar moet ook iets aan gedaan worden.
Doet allemaal erg zeer.
Weet niet of het hier al ergens gepost is; maar heb je al in een badje met sodawater gezeten?

Sterkte ermee!!
pi_151295297
quote:
Hi.
Ik heb nu al zo'n drie maanden een vervelend probleem. Een ontstoken teen.
Het begon toen ik dom genoeg een stukje nagel eraf trok dat los zat, je weet wel, zo'n hoekje. De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het doet enorm veel zeer, op slechte dagen doet het zelfs zeer als ik de teen buig, en soms glanst het ook.
Eerder bonkte het ook, dat doet het al niet meer.

Ik ben al naar de huisarts geweest en die gaf mij een antibiotica zalf en het advies om elke dag mijn voet in de soda te zetten.

Dit doe ik alweer een maand en het helpt niks.
De huisarts zou een stick bestellen waarmee ze het wilde vlees van mijn teen weg zou schroeien, ze zou contact opnemen als die stick er was.
Niks gehoord van haar alleen een kaart dat ze binnenkort geen huisarts meer is.

Heeft iemand tips over hoe ik mijn teen moet behandelen.
Ik haal nu steeds het vieze pus, etter en zooi weg met een papieren zakdoek, is dat goed?
En wat moet ik er verder mee?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef maily het volgende:

[..]

Weet niet of het hier al ergens gepost is; maar heb je al in een badje met sodawater gezeten?

Sterkte ermee!!
bedankt verder
Twiddel
pi_151319552
Ten eerste veel sterkte!!!
Alles is al voorgesteld en gedaan om jou van die ontsteking af te helpen.
Het enige wat ik je kan adviseren is om een dikke vette klacht in te dienen, als het mogelijk is samen met die anderen waar je over schreef die ook ontevreden zijn over deze arts.

http://www.rijksoverheid.(...)-heeft-een-arts.html

https://www.google.nl/sea(...)63.594.12.12.0.msedr...0...1ac.1.34.heirloom-hp..0.17.672.TLWO-RTPLTo
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:05:37 #63
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_151321166
Vervelend zeg!! Ook eens gehad, wat een pijn deed dat. :X
  Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 10:17:24 #64
197773 crew  maily
pi_151321443
Nu al 'n half jaar last van dus ..... ik zou zeker een klacht indienen!
Nogmaals sterkte!
pi_151357713
Dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis.
Ze vroegen of ze meteen maar de OK klaar moesten maken maar ik wil liever nog even een afspraak met de arts die het klusje gaat doen, even kijken wat mijn opties zijn.
En hoe ik mij erop moet voorbereiden.
Bijvoorbeeld heb ik krukken nodig? Moet ik gaas en verband inslaan? Hoe kan ik mij voorbereiden op de prik die het gaat verdoven? Ect.
Twiddel
pi_151441566
Succes en sterkte voor vandaag.
pi_151444957
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Ik had een afspraak met 2 assistente chirurgen. Ze waren nog knap ook :@ Mag ik mijn lelijke tenen aan laten zien :')

Teen laten zien, en er is besloten dat er een wigincisie wordt gemaakt. Dus stuk nagel eraf, zo'n reepje.
Dan tijdje op krukken lopen om het goed te laten genezen en dan terug komen voor controle.
Gelukkig komt er mooi weer aan :D

Volgende week maandag heb ik die afspraak.
Twiddel
  Spellchecker dinsdag 7 april 2015 @ 12:29:41 #68
197773 crew  maily
pi_151445440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Ik had een afspraak met 2 assistente chirurgen. Ze waren nog knap ook :@ Mag ik mijn lelijke tenen aan laten zien :')

Teen laten zien, en er is besloten dat er een wigincisie wordt gemaakt. Dus stuk nagel eraf, zo'n reepje.
Dan tijdje op krukken lopen om het goed te laten genezen en dan terug komen voor controle.

Goedzo!!
Ooit ook zo'n operatie gehad, en nou komt dat reepje steeds naast het litteken teruggegroeid .... dat moet ik ook korthouden dus.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:45:50 #69
202348 Susi
Temple of Love
pi_151450796
Ik hoop dat dit helpt om er geen problemen meer van te hebben !

Zou zo'n operatie ook nodig zijn geweest als dit adequaat was opgepakt door de HA?
(wss retorische vraag)
pi_151451044
quote:
Dankje!
Vanmorgen geweest.

Laat je je andere teen toch ook even zien?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:54:29 #71
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_151451091
Ik neem aan dat je je huisarts hier nog op gaat aanspreken (en daarna eventueel vervolgstappen gaat ondernemen)?
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
  Donald Duck held dinsdag 7 april 2015 @ 17:40:51 #72
46149 __Saviour__
pi_151454436
quote:
Dankje!
Vanmorgen geweest.

Mooi dat het gaat gebeuren, achteraf denk je bij jezelf waarom je niet eerder gegaan bent.
Het zal ook allemaal reuze mee gaan vallen. De prikken zijn wat onprettig, maar daarna voel je echt niks meer. Als de verdoving is uitgewerkt thuis voel je wel wat, maar niks om je druk over te maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_151457500
Fijn dat het nu grondig wordt aangepakt Summer ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151483748
Is een rolstoel handig voor de tijd dat ik er nog niet echt op kan lopen? Ik wandel veel met mensen, en heb geen zin om veel thuis te zitten. :@
Twiddel
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 15:30:51 #75
197773 crew  maily
pi_151484701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef summer2bird het volgende:
Is een rolstoel handig voor de tijd dat ik er nog niet echt op kan lopen? Ik wandel veel met mensen, en heb geen zin om veel thuis te zitten. :@
Als je daarin zou willen zitten; moet je wel met je geopereerde teen omhoog hoor ..... een halve meter vooruit dus ... rooie vlag eraan en een zwaailicht. :D
pi_151484742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Als je daarin zou willen zitten; moet je wel met je geopereerde teen omhoog hoor ..... een halve meter vooruit dus ... rooie vlag eraan en een zwaailicht. :D
Ah ik snap het al, krukken it is :D
Twiddel
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 15:33:16 #77
197773 crew  maily
pi_151484782
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja, maar niet steeds lopen en staan hoor .... dan komt er veel te veel druk op en dat is pijnlijk .....
Een hekje onder je dekbed aan het voeteneind is ook wel handig ....
pi_151484804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef maily het volgende:

[..]

Ja, maar niet steeds lopen en staan hoor .... dan komt er veel te veel druk op en dat is pijnlijk .....
Een hekje onder je dekbed aan het voeteneind is ook wel handig ....
Wat bedoel je? :? :D
Twiddel
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 15:36:44 #79
197773 crew  maily
pi_151484900
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wat bedoel je? :? :D
Om het dekbed aan het voeteneind een beetje omhoog te houden, zodat je niet er tegenaan komt als je je wil omdraaien.
pi_151484921
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef MagnumPI het volgende:
Ik neem aan dat je je huisarts hier nog op gaat aanspreken (en daarna eventueel vervolgstappen gaat ondernemen)?
Nee.
Ik durf eerlijk gezegd niet.
Twiddel
pi_151484936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef maily het volgende:

[..]

Om het dekbed aan het voeteneind een beetje omhoog te houden, zodat je niet er tegenaan komt als je je wil omdraaien.
Ah zo. En hoe zou ik dat moeten doen? :?
Twiddel
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 15:38:23 #82
197773 crew  maily
pi_151484953
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ehm ... aan een handig iemand vragen? :D

-- edit -- het heet een "dekenboog".
Misschien te leen bij de zorgwinkel?
pi_151491127
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als je met krukken loopt dan stroomt het bloed nog altijd richting voet. Normaal zul je daar geen last van hebben, maar als je een wond hebt dan kan het daardoor meer pijnlijk worden. Als je de eerste week echt graag wil wandelen is een rolstoel dan toch wel handig, want ik denk niet dat je dat met krukken redt. Je voet moet rust hebben voor een goede wondgenezing.

En een dekenboog of iets dergelijks is inderdaad handig om het gewicht van de deken van je voet te halen.

Ik ben zelf net geopereerd (wond in mijn zij) en ik sleep een heel arsenaal kussentjes en dekenrolletjes mee om lekker te liggen op bank of bed. _O-
pi_151492184
quote:

[..]

Nee.
Ik durf eerlijk gezegd niet.
Misschien vragen of de arts die het nu wèl aan gaat pakken je huisarts 'informeert' hoe hij/zij dit bij een volgende patient moet aanpakken?
Professioneel gifmenger.
  woensdag 8 april 2015 @ 19:43:13 #85
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151492400
quote:

[..]

Of een redelijke kartonnen doos nemen en aan één kant open knippen/ snijden. Jaren geleden gebruikt bij een scheurtje in mijn enkelband. Goedkoop en werkt ook net zo goed!
  woensdag 8 april 2015 @ 19:47:48 #86
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_151492585
Huisarts had moeten verdoven en de nagel eraf knippen. Wild vlees knippen ze er dan ook af.

Alleen de prik steekt je bijna dood. De rest voel je mooi niet :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_151492818
Succes maandag!
pi_151496321
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef maily het volgende:

[..]

Ehm ... aan een handig iemand vragen? :D

-- edit -- het heet een "dekenboog".
Misschien te leen bij de zorgwinkel?
dekbed gewoon niet instoppen is geen optie? :@
Mokkel met stuntstok
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 21:16:09 #89
197773 crew  maily
pi_151496372
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

dekbed gewoon niet instoppen is geen optie? :@
Zou wel kunnen, maar hoe minder gewicht erop rust, hoe minder pijn, hoe beter , zeker in het begin ... :)
pi_151496628
Ikheb die ingreep al drie keer gehad. Niet instoppen werkte prima voor mij. Tuuk, deed wel pijn, maar vlak na de ingreep doet alles pijn. Pootje lekker hoog en gaan.
Mokkel met stuntstok
  Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 22:19:32 #91
197773 crew  maily
pi_151499241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Mord_Sith het volgende:
Ikheb die ingreep al drie keer gehad. Niet instoppen werkte prima voor mij. Tuuk, deed wel pijn, maar vlak na de ingreep doet alles pijn. Pootje lekker hoog en gaan.
Bikkelien! :D
  woensdag 8 april 2015 @ 22:32:08 #92
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151499905
Godsamme wat een koekwausen van huisartsen heb je :o
Ik heb nu 2 keer een nagel ingegroeid gehad en mn huisartsen doen dat zonder morren zelf. Dat je pedicure er een stuk nagel uitvist joh!

Ik wens je alle succes met de ingreep en ik hoop dat het je alles meevalt en dat je het niet nog een keer overkomt. Je nagels net wat langer laten groeien en vooral recht afknippen zou al schelen.

En kun je geen huisarts buiten je dorp/stad vinden? Ik zou echt niet bij je huidige willen blijven.
Sterkte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151503845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Huisarts had moeten verdoven en de nagel eraf knippen. Wild vlees knippen ze er dan ook af.

Alleen de prik steekt je bijna dood. De rest voel je mooi niet :)
Hehehe, tis even afzien maar daarna ben je er mooi vanaf!
pi_151507696
quote:
Dankje!
Vanmorgen geweest.

Hèhè, eindelijk schot in de zaak!
Tip; vraag om verdovende zalf alvorens ze de prik zetten, het scheelt iets :)

Kusje voor Summer :*
pi_151605517
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:32 schreef Vlindur het volgende:
Godsamme wat een koekwausen van huisartsen heb je :o
Ik heb nu 2 keer een nagel ingegroeid gehad en mn huisartsen doen dat zonder morren zelf. Dat je pedicure er een stuk nagel uitvist joh!

Ik wens je alle succes met de ingreep en ik hoop dat het je alles meevalt en dat je het niet nog een keer overkomt. Je nagels net wat langer laten groeien en vooral recht afknippen zou al schelen.

En kun je geen huisarts buiten je dorp/stad vinden? Ik zou echt niet bij je huidige willen blijven.
Sterkte!
Kan niet helaas. Heb geen fiets/ auto/ brommer dus doe alles met het ov. volgens de wet moet het binnen 15 min rijden zijn. Laat je dan net mijn stad uit zijn. ;(
'
En bedankt. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hèhè, eindelijk schot in de zaak!
Tip; vraag om verdovende zalf alvorens ze de prik zetten, het scheelt iets :)

Kusje voor Summer :*
Ik zal het proberen te onthouden :) :*
Twiddel
pi_151605734
Goed onthouden hoor, het scheelt altijd iets ;) :*
pi_151638022
Lorazepam, ibuprofen in de mik, en ga nu naar het ziekenhuis.
:')
Twiddel
pi_151638207
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef summer2bird het volgende:
Sterkte! Laat even weten hoe het is afgelopen. Komt allemaal goed, schatje :* .
pi_151638864
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef summer2bird het volgende:
Sterkte pop :*
pi_151642947
Okiedokie, gebeurd.
Ik wordt geholpen door 3 vrouwen waarvan 2 chirurg en een wondverzorgende.
Hele aardige dames.
Ik moest op een tafel liggen, ze hielden mij aan de praat terwijl er drie spuiten in mijn teen werden gezet.
Deed wel zeer maar niet de ergste pijn die er is.
Toen was mijn teen formaat watermeloen, en kon het volgende feest beginnen.
Ze gingen eerst met een stokje eronder en toen knipte ze hem in. Daarna trokken dat stuk eruit en behandelden ze het met een of ander spul zodat het niet meer terug groeide.
Toen inpakken tot formaat voetbal en ik kon naar huis.
Ging goed dus.
Twiddel
pi_151643013
Je hebt gewoon mee zitten kijken! :o Bikkel!!
Voor nu: beterschap!
Professioneel gifmenger.
pi_151643682
Beterschap! En niet teveel op de been nu he? Je gaat het al snel teveel belasten en dan komt de pijn terug.
Hebben ze iets van pijnstilling afgesproken met je?
pi_151644815
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Okiedokie, gebeurd.
Ik wordt geholpen door 3 vrouwen waarvan 2 chirurg en een wondverzorgende.
Hele aardige dames.
Ik moest op een tafel liggen, ze hielden mij aan de praat terwijl er drie spuiten in mijn teen werden gezet.
Deed wel zeer maar niet de ergste pijn die er is.
Toen was mijn teen formaat watermeloen, en kon het volgende feest beginnen.
Ze gingen eerst met een stokje eronder en toen knipte ze hem in. Daarna trokken dat stuk eruit en behandelden ze het met een of ander spul zodat het niet meer terug groeide.
Toen inpakken tot formaat voetbal en ik kon naar huis.
Ging goed dus.
Gestopt met lezen, fapje gemacht :9
Ik zwaai naar dieren.
pi_151644912
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gestopt met lezen, fapje gemacht :9
_O-
Professioneel gifmenger.
pi_151649053
Go Summer! *O*

Succes met je herstel.
pi_151663686
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2015 12:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Kan niet helaas. Heb geen fiets/ auto/ brommer dus doe alles met het ov. volgens de wet moet het binnen 15 min rijden zijn. Laat je dan net mijn stad uit zijn. ;(
De arts moet met zijn/haar auto binnen een redelijke termijn bij jou kunnen zijn voor spoed huisbezoek. Hoe jij naar de praktijk komt is volgens mij niet relevant.

[ Bericht 7% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 13-04-2015 23:00:42 ]
pi_151672568
Ik gebruik nu nog gewoon een rolstoel om op plekken te komen :@
Krukken heb ik echt geen coordinatie voor, ben al een paar keer ermee gevallen :')
Wordt wel lekker sterk in mijn armen :D

Verband mocht er vandaag af, gedaan en toen moest ik onder de douche spoelen, daarna zo'n vette pleister erop die niet plakt.

Doet nu wel zeer als ik 'm probeer te buigen enzo.
Gisteren deed het geen zeer eigenlijk.
Twiddel
pi_151672639
Respect voor jou, je hebt het toch maar mooi gedaan :*
pi_151672699
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef summer2bird het volgende:
Krukken heb ik echt geen coordinatie voor, ben al een paar keer ermee gevallen :')

Verband mocht er vandaag af, gedaan en toen moest ik onder de douche spoelen, daarna zo'n vette pleister erop die niet plakt.

Rustig aan doen en voor je het weet ben je weer op de been ^O^
pi_151672703
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

De arts moet met zijn/haar auto binnen een redelijke termijn bij jou kunnen zijn voor spoed huisbezoek. Hoe jij naar de praktijk komt is volgens mij niet relevant.
Op je fietsvraag ;) : Hou niet van fietsen, doe alles lopend en met de bus. En mijn oude fiets is in verwaarloosde staat :P
Twiddel
pi_151672724
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef Buurpoes het volgende:
Je hebt gewoon mee zitten kijken! :o Bikkel!!
Voor nu: beterschap!
Ik vond het nogal interessant en cool hoe ze mijn hele nagel eraf knipte en ik echt niets voelde. Echt heel fascinerend.
Twiddel
pi_151672731
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Respect voor jou, je hebt het toch maar mooi gedaan :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Rustig aan doen en voor je het weet ben je weer op de been ^O^
Dankjewel :)
Twiddel
  Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 13:12:02 #113
197773 crew  maily
pi_151676319
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik vond het nogal interessant en cool hoe ze mijn hele nagel eraf knipte en ik echt niets voelde. Echt heel fascinerend.
Ow .... als ik dit lees voel ik de pijn van mijn ontstoken teen weer ....
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:00:09 #114
157031 roosjeroosje1988
pi_151688382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vervelend zeg!! Ook eens gehad, wat een pijn deed dat. :X
Een beetje offtopic maar dit onderwerp roept herinneringen bij mij op :+ :
LIF / Een aan de andere kant ingegroeide teennagel?
LIF / Teennagel erafgehaald
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:01:21 #115
157031 roosjeroosje1988
pi_151688435
Maar iig veel sterkte ermee en maar hopen dat je er snel vanaf bent! Ik weet nog hoe pijn het deed... :X
pi_151691307
2007 toen waren we nog jong
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 18 april 2015 @ 20:12:16 #117
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151807516
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef summer2bird het volgende:

Hoe gaat ie nu?
pi_151808289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Een beetje offtopic maar dit onderwerp roept herinneringen bij mij op :+ :
LIF / Een aan de andere kant ingegroeide teennagel?
LIF / Teennagel erafgehaald
Oef, dat duurde lang voordat er ingegrepen werd door je huisarts! :X
Professioneel gifmenger.
pi_151818861
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe gaat ie nu?
Nou, het gaat nu wel goed eigenlijk :)
Loop er weer vrolijk op rond, wel met open schoenen en sokken aan, maar verder gaat alles goed.
De wond droogt mooi in, gebruik ook geen pleisters meer.
De pijn valt mij ook echt 100% mee, heb na de ingreep geen napijn of wat dan ook gehad.
*O*
Twiddel
  Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 11:54:30 #120
197773 crew  maily
pi_151820245
quote:
99s.gif Op zondag 19 april 2015 10:16 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Loop er weer vrolijk op rond, wel met open schoenen en sokken aan, maar verder gaat alles goed.
De pijn valt mij ook echt 100% mee, heb na de ingreep geen napijn of wat dan ook gehad.
*O*
^O^
  zondag 19 april 2015 @ 13:51:57 #121
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151823011
quote:

[..]

*O*
Jeu. Fijn! *O*
pi_151832229
quote:

[..]

*O*
*O* Wat fijn!!
pi_152259061
Te vroeg gejuigd dus :')
Er blijft wondvocht uit de wond komen, en er komt steeds een keihard stukje vel aan de bovenkant van de hele reep omhoog groeien.
Is niet ontstoken, maar het droogt gewoon niet in.
Hou het wel onbedekt. Desnoods loop ik met sandalen + sokken.
Twiddel
pi_152261228
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Er blijft wondvocht uit de wond komen, en er komt steeds een keihard stukje vel aan de bovenkant van de hele reep omhoog groeien.
-O-
Kun je die behandelend arts nog bellen voor advies/ extra controle?
Professioneel gifmenger.
pi_152262466
Pfff kak
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:58:29 #126
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152263554
quote:
Heb je al gebeld met de behandelend arts?
pi_152263961
quote:
Ik ben er in totaal zeven keer aan geopereerd, spoot er altijd Dutimon op als de wond niet wilde indrogen.
  Spellchecker maandag 4 mei 2015 @ 18:45:14 #128
197773 crew  maily
pi_152270667
Dat harde velletje heb ik ook; maar dat is gewoon een reepje nagel dat naast het litteken groeit .... wel heel irritant als het te lang wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')