Dat zou ik dan ook maar gaan doen...quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben zeker van plan om weer terug te gaan.
Geen idee.quote:Op zondag 21 december 2014 11:34 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Waarom geen amoxiciline kuur? Die werkt tegen bijna alle ontstekingen
Ik gebruik nu Fucidin.quote:Op zondag 21 december 2014 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Antibioticakuur in pilvorm inderdaad. Heb je nu Bactrobanzalf ?
Als je nadat je het pus weg hebt geveegd in een sodabadje gaat of jodium
erop doet, zou dat wel moeten werken.
Of de ontsteking doorprikken, uitknijpen ( pijnlijk ) en dan in een soda badje
en daarna jodium er op doen. Maar let wel op, geen sokken en schoenen aan.
Bacteriën gedijen goed op warme vochtige plekken, dus een teenslipper aan voor als je binnen bent.
Vraag je huisarts eens dan om Bactroban hydrofiele zalf. Dat is een Antibioticumzalf ( Mupirocine )quote:
Je weet dat je teen reageert op een infectie als het ontstoken is?quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het is opgezwollen, hard, er komt al drie maand pus, etter en zooi uit en het gaat maar niet dicht.
Helse steen (AgNO3) kan je ook wel bij de drogist krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend
Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend
Weet ik veel. Ik heb nu een hele bult naast mijn nagel, lekker rood en opgezwollen. Er komt ook continu vocht/pus en bloed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.
Maar heb je daar ook wildvlees dan?
Ik zal ook te overwegen om iets dergelijks voor te stellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
Je loopt al drie maanden met een ontsteking en je huisarts stuurt je weg met de tip 'helse steen' te gaan zoeken?
Tijd voor een nieuwe huisarts, als je t mij vraagt.
Huisarts heeft de wond die aan het wild vlees aangestipt. Verder niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Mord_Sith het volgende:
Dat wildvlees moet je ook aanstippen he?
quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Thezappa het volgende:
ben ik de enige die een foto wil zien
Hier zat ik ook aan te denken. Bij mij zelfs slechts een reepje nagel eraf, toen was het verholpen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Ingegroeide teennagel? Nagel eraf, klaar.
Vertel je moeh dat inmiddels gebleken is dat dat niet helpt en eerder het herstel belemmert doordat je de huid verweekt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:46 schreef Geerd het volgende:
Soda jonguh en heet water 2x per dag heeft je moeh dat niet geleerd ??
Het mowt wel eerst ontsmetten natuurlijk anders groeit het dicht en blijft er pus uitkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel je moeh dat inmiddels gebleken is dat dat niet helpt en eerder het herstel belemmert doordat je de huid verweekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef T42 het volgende:
heb 1 week onstoken teen en hoppa! heb ook gewoon gezegd knip maar stuk weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze foto's zijn met bloed dus wees gewaarschuwd!Ik heb vroeger ook altijd ontstoken tenen gehad door ingegroeide nagels. Ook met hopen wildvlees, pus en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan drie kanten van beide grote tenen zijn stukken nagel tot in het nagelbed weggehaald, sindsdien nooit meer problemen
Mokkel met stuntstok
Heb je nu een nagelloze teen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef _Loki het volgende:
Ik had hetzelfde, ook een ingegroeide teennagel door een vroeg begin van een kalknagel. Heel veel gedoe mee gehad, maar toen ik antibioticapillen kreeg, was het binnen een week weg. Helaas waren ze vergeten de nagel te fixen dus die groeide net zo hard weer in5 jaar later issie er helemaal afgehaald operatief.
Yup toen het net gebeurd was, was ie echt helemaal nagelloos maar hij is niet chemisch behandeld dus 't groeit wel terug. Hij is eind september eraf gehaald en nu is er zo'n 3 mm teruggegroeid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je nu een nagelloze teen dan?
En is er nu een risico dat de nieuwe nagel weer gaat ingroeien of ben je er echt vanaf?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef _Loki het volgende:
[..]
Yup toen het net gebeurd was, was ie echt helemaal nagelloos maar hij is niet chemisch behandeld dus 't groeit wel terug. Hij is eind september eraf gehaald en nu is er zo'n 3 mm teruggegroeid.
Dat risico is er wel, maar het is een heel stuk minder omdat nu de schimmel van de kalknagel helemaal weg is. De nieuwe is schoon, niet verdikt en groeit recht, dus dat lijkt goed te gaan!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En is er nu een risico dat de nieuwe nagel weer gaat ingroeien of ben je er echt vanaf?
Ik kreeg de tip van een pedicure om een klein stukje watten onder het hoekje te stoppen, dat licht t puntje iets op en zo groeit de nagel minder snel in. En ik kreeg de tip om de ingroeiende nagels niet kort te houden, dat help hier ook prima.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat risico is er wel, maar het is een heel stuk minder omdat nu de schimmel van de kalknagel helemaal weg is. De nieuwe is schoon, niet verdikt en groeit recht, dus dat lijkt goed te gaan!
Als het iets pijnlijk wordt moet ik ook wat vaseline op de nagelranden doen zodat die soepel blijft, dat gaat het ingroeien ook weer tegen.
Ah dat kan ik zeker gebruiken, dank je!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip van een pedicure om een klein stukje watten onder het hoekje te stoppen, dat licht t puntje iets op en zo groeit de nagel minder snel in. En ik kreeg de tip om de ingroeiende nagels niet kort te houden, dat help hier ook prima.
Bij mij is hetzelfde gedaan, echter door de huisarts. Stukje nagel weggehaald inderdaad, maar blijkbaar niet ver genoeg of niet genoeg van dat spulletje om het nagelbed mee te doden, want mijn nagel is weer volledig en ingegroeid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die huisarts van je is echt slecht. Laat je doorverwijzen naar de polikliniek van het ziekenhuis. Daar verhelpen ze dit met gemak. Het nagelbed wordt gedeeltelijk gedood, daardoor wordt je nagel enkele millimeters smaller en kan daardoor nooit meer opnieuw ingroeien.
Hoe krijg ik zo'n verwijzing? Kan ik dat ook vragen bij de pedicure (waar ik morgen heen moet) of moet dat bij de huisarts huisarts?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die huisarts van je is echt slecht. Laat je doorverwijzen naar de polikliniek van het ziekenhuis. Daar verhelpen ze dit met gemak. Het nagelbed wordt gedeeltelijk gedood, daardoor wordt je nagel enkele millimeters smaller en kan daardoor nooit meer opnieuw ingroeien.
Huisarts, ik denk niet dat een pedicure het kan/mag op die manier. Het is belangrijk dat je het verwijzingstraject juist doorloopt, voor de verzekering.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo'n verwijzing? Kan ik dat ook vragen bij de pedicure (waar ik morgen heen moet) of moet dat bij de huisarts huisarts?
Oei, dan hoop ik maar dat ze dat wil doen. Die huisartsen waar ik bij loop zijn niet zulke lieverdjes, en geloven niet dat je ook pijn kan hebben als je het niet uitschreeuwt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Huisarts, ik denk niet dat een pedicure het kan/mag op die manier. Het is belangrijk dat je het verwijzingstraject juist doorloopt, voor de verzekering.
Uhm, een doorverwijziging eisen kan ook?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oei, dan hoop ik maar dat ze dat wil doen. Die huisartsen waar ik bij loop zijn niet zulke lieverdjes, en geloven niet dat je ook pijn kan hebben als je het niet uitschreeuwt.
Beetje mentaliteit van "ik heb een diploma dus ik weet het ook" en " ik heb geen zin om hier moeite in te steken"
Same here. Bij mij heeft de huisarts het gewoon gedaan. Heb het in totaal 6 keer gehad. 3 keer aan elke grote teen. 2 keer is het dus niet 100% geluktquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:57 schreef fespo het volgende:
kolere wat een slechte huisarts.
die van mij heeft het geloof ik 3 keer gefixed in de laatste 10 jaar.
verdoving
verticaal knippen
na 2x een stofje erop dat het niet meer gaat groeien.
nu heb ik dus een vrij korte nagel maar dat vind ik niet erg, die pijn was gruwlijk.
Weet niet of het hier al ergens gepost is; maar heb je al in een badje met sodawater gezeten?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:09 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb weer eens een update.
Ben naar de arts gegaan die mijn medicatie beheerst (geen huisarts) en een verwijzing naar het ziekenhuis gevraagd.
Heb ik gelukkig gekregen.
Heb over paar weken een afspraak.
Ik ben ook weer eens naar de pedicure geweest, en die heeft weer een groot stuk nagel wat aan het ingroeien was uit de rand van mijn teen gehaald.
Lekker pijnlijk allemaal.
Ze heeft nog met waterstofperoxide erop gedruppeld, dat ging bruisen en dan zit er dus nog pus in.
Heb dus ook nog steeds een ontsteking, ook nu het al dicht zat.
Nu is er weer een klein wondje aan het bloeden, want dat was gekomen door het stuk nagel dat ze eruit haalde.
Hoop dat dit wondje niet zo lang open blijft.
Oh en de pus kreeg ze er niet uit, ze denkt dat er omgekapseld pus in de verdikking zit.
Dus daar moet ook iets aan gedaan worden.
Doet allemaal erg zeer.
quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Hi.
Ik heb nu al zo'n drie maanden een vervelend probleem. Een ontstoken teen.
Het begon toen ik dom genoeg een stukje nagel eraf trok dat los zat, je weet wel, zo'n hoekje. De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het is opgezwollen, hard, er komt al drie maand pus, etter en zooi uit en het gaat maar niet dicht.
Het doet enorm veel zeer, op slechte dagen doet het zelfs zeer als ik de teen buig, en soms glanst het ook.
Eerder bonkte het ook, dat doet het al niet meer.
Ik ben al naar de huisarts geweest en die gaf mij een antibiotica zalf en het advies om elke dag mijn voet in de soda te zetten.
Dit doe ik alweer een maand en het helpt niks.
De huisarts zou een stick bestellen waarmee ze het wilde vlees van mijn teen weg zou schroeien, ze zou contact opnemen als die stick er was.
Niks gehoord van haar alleen een kaart dat ze binnenkort geen huisarts meer is.
Ik ben zeker van plan om weer terug te gaan.
Heeft iemand tips over hoe ik mijn teen moet behandelen.
Ik haal nu steeds het vieze pus, etter en zooi weg met een papieren zakdoek, is dat goed?
En wat moet ik er verder mee?
bedankt verderquote:Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Weet niet of het hier al ergens gepost is; maar heb je al in een badje met sodawater gezeten?
Sterkte ermee!!
Goedzo!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Ik had een afspraak met 2 assistente chirurgen. Ze waren nog knap ookMag ik mijn lelijke tenen aan laten zien
Teen laten zien, en er is besloten dat er een wigincisie wordt gemaakt. Dus stuk nagel eraf, zo'n reepje.
Dan tijdje op krukken lopen om het goed te laten genezen en dan terug komen voor controle.
Gelukkig komt er mooi weer aan
Volgende week maandag heb ik die afspraak.
Laat je je andere teen toch ook even zien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Ik had een afspraak met 2 assistente chirurgen. Ze waren nog knap ookMag ik mijn lelijke tenen aan laten zien
Teen laten zien, en er is besloten dat er een wigincisie wordt gemaakt. Dus stuk nagel eraf, zo'n reepje.
Dan tijdje op krukken lopen om het goed te laten genezen en dan terug komen voor controle.
Mooi dat het gaat gebeuren, achteraf denk je bij jezelf waarom je niet eerder gegaan bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Als je daarin zou willen zitten; moet je wel met je geopereerde teen omhoog hoor ..... een halve meter vooruit dus ... rooie vlag eraan en een zwaailicht.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef summer2bird het volgende:
Is een rolstoel handig voor de tijd dat ik er nog niet echt op kan lopen? Ik wandel veel met mensen, en heb geen zin om veel thuis te zitten.
Ah ik snap het al, krukken it isquote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Als je daarin zou willen zitten; moet je wel met je geopereerde teen omhoog hoor ..... een halve meter vooruit dus ... rooie vlag eraan en een zwaailicht.
Ja, maar niet steeds lopen en staan hoor .... dan komt er veel te veel druk op en dat is pijnlijk .....quote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, krukken it is
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar niet steeds lopen en staan hoor .... dan komt er veel te veel druk op en dat is pijnlijk .....
Een hekje onder je dekbed aan het voeteneind is ook wel handig ....
Om het dekbed aan het voeteneind een beetje omhoog te houden, zodat je niet er tegenaan komt als je je wil omdraaien.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef MagnumPI het volgende:
Ik neem aan dat je je huisarts hier nog op gaat aanspreken (en daarna eventueel vervolgstappen gaat ondernemen)?
Ah zo. En hoe zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Om het dekbed aan het voeteneind een beetje omhoog te houden, zodat je niet er tegenaan komt als je je wil omdraaien.
Ehm ... aan een handig iemand vragen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah zo. En hoe zou ik dat moeten doen?
Als je met krukken loopt dan stroomt het bloed nog altijd richting voet. Normaal zul je daar geen last van hebben, maar als je een wond hebt dan kan het daardoor meer pijnlijk worden. Als je de eerste week echt graag wil wandelen is een rolstoel dan toch wel handig, want ik denk niet dat je dat met krukken redt. Je voet moet rust hebben voor een goede wondgenezing.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, krukken it is
Misschien vragen of de arts die het nu wèl aan gaat pakken je huisarts 'informeert' hoe hij/zij dit bij een volgende patient moet aanpakken?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee.
Ik durf eerlijk gezegd niet.
Of een redelijke kartonnen doos nemen en aan één kant open knippen/ snijden. Jaren geleden gebruikt bij een scheurtje in mijn enkelband. Goedkoop en werkt ook net zo goed!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah zo. En hoe zou ik dat moeten doen?
dekbed gewoon niet instoppen is geen optie?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... aan een handig iemand vragen?
-- edit -- het heet een "dekenboog".
Misschien te leen bij de zorgwinkel?
Zou wel kunnen, maar hoe minder gewicht erop rust, hoe minder pijn, hoe beter , zeker in het begin ...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
dekbed gewoon niet instoppen is geen optie?
Bikkelien!quote:Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Mord_Sith het volgende:
Ikheb die ingreep al drie keer gehad. Niet instoppen werkte prima voor mij. Tuuk, deed wel pijn, maar vlak na de ingreep doet alles pijn. Pootje lekker hoog en gaan.
Hehehe, tis even afzien maar daarna ben je er mooi vanaf!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Huisarts had moeten verdoven en de nagel eraf knippen. Wild vlees knippen ze er dan ook af.
Alleen de prik steekt je bijna dood. De rest voel je mooi niet
Hèhè, eindelijk schot in de zaak!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Dankje!
Vanmorgen geweest.
Kan niet helaas. Heb geen fiets/ auto/ brommer dus doe alles met het ov. volgens de wet moet het binnen 15 min rijden zijn. Laat je dan net mijn stad uit zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:32 schreef Vlindur het volgende:
Godsamme wat een koekwausen van huisartsen heb je![]()
Ik heb nu 2 keer een nagel ingegroeid gehad en mn huisartsen doen dat zonder morren zelf. Dat je pedicure er een stuk nagel uitvist joh!
Ik wens je alle succes met de ingreep en ik hoop dat het je alles meevalt en dat je het niet nog een keer overkomt. Je nagels net wat langer laten groeien en vooral recht afknippen zou al schelen.
En kun je geen huisarts buiten je dorp/stad vinden? Ik zou echt niet bij je huidige willen blijven.
Sterkte!
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk schot in de zaak!
Tip; vraag om verdovende zalf alvorens ze de prik zetten, het scheelt iets![]()
Kusje voor Summer
Sterkte! Laat even weten hoe het is afgelopen. Komt allemaal goed, schatjequote:Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef summer2bird het volgende:
Lorazepam, ibuprofen in de mik, en ga nu naar het ziekenhuis.
Sterkte popquote:Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef summer2bird het volgende:
Lorazepam, ibuprofen in de mik, en ga nu naar het ziekenhuis.
Gestopt met lezen, fapje gemachtquote:Op maandag 13 april 2015 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Okiedokie, gebeurd.
Ik wordt geholpen door 3 vrouwen waarvan 2 chirurg en een wondverzorgende.
Hele aardige dames.
Ik moest op een tafel liggen, ze hielden mij aan de praat terwijl er drie spuiten in mijn teen werden gezet.
Deed wel zeer maar niet de ergste pijn die er is.
Toen was mijn teen formaat watermeloen, en kon het volgende feest beginnen.
Ze gingen eerst met een stokje eronder en toen knipte ze hem in. Daarna trokken dat stuk eruit en behandelden ze het met een of ander spul zodat het niet meer terug groeide.
Toen inpakken tot formaat voetbal en ik kon naar huis.
Ging goed dus.
De arts moet met zijn/haar auto binnen een redelijke termijn bij jou kunnen zijn voor spoed huisbezoek. Hoe jij naar de praktijk komt is volgens mij niet relevant.quote:Op zondag 12 april 2015 12:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan niet helaas. Heb geen fiets/ auto/ brommer dus doe alles met het ov. volgens de wet moet het binnen 15 min rijden zijn. Laat je dan net mijn stad uit zijn.![]()
Rustig aan doen en voor je het weet ben je weer op de beenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik gebruik nu nog gewoon een rolstoel om op plekken te komen
Krukken heb ik echt geen coordinatie voor, ben al een paar keer ermee gevallen![]()
Wordt wel lekker sterk in mijn armen
Verband mocht er vandaag af, gedaan en toen moest ik onder de douche spoelen, daarna zo'n vette pleister erop die niet plakt.
Doet nu wel zeer als ik 'm probeer te buigen enzo.
Gisteren deed het geen zeer eigenlijk.
Op je fietsvraagquote:Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
De arts moet met zijn/haar auto binnen een redelijke termijn bij jou kunnen zijn voor spoed huisbezoek. Hoe jij naar de praktijk komt is volgens mij niet relevant.
Ik vond het nogal interessant en cool hoe ze mijn hele nagel eraf knipte en ik echt niets voelde. Echt heel fascinerend.quote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef Buurpoes het volgende:
Je hebt gewoon mee zitten kijken!Bikkel!!
Voor nu: beterschap!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Respect voor jou, je hebt het toch maar mooi gedaan
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rustig aan doen en voor je het weet ben je weer op de been
Ow .... als ik dit lees voel ik de pijn van mijn ontstoken teen weer ....quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik vond het nogal interessant en cool hoe ze mijn hele nagel eraf knipte en ik echt niets voelde. Echt heel fascinerend.
Een beetje offtopic maar dit onderwerp roept herinneringen bij mij opquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vervelend zeg!! Ook eens gehad, wat een pijn deed dat.
Hoe gaat ie nu?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik gebruik nu nog gewoon een rolstoel om op plekken te komen
Krukken heb ik echt geen coordinatie voor, ben al een paar keer ermee gevallen![]()
Wordt wel lekker sterk in mijn armen
Verband mocht er vandaag af, gedaan en toen moest ik onder de douche spoelen, daarna zo'n vette pleister erop die niet plakt.
Doet nu wel zeer als ik 'm probeer te buigen enzo.
Gisteren deed het geen zeer eigenlijk.
Oef, dat duurde lang voordat er ingegrepen werd door je huisarts!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Een beetje offtopic maar dit onderwerp roept herinneringen bij mij op:
LIF / Een aan de andere kant ingegroeide teennagel?
LIF / Teennagel erafgehaald
Nou, het gaat nu wel goed eigenlijkquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 10:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, het gaat nu wel goed eigenlijk
Loop er weer vrolijk op rond, wel met open schoenen en sokken aan, maar verder gaat alles goed.
De wond droogt mooi in, gebruik ook geen pleisters meer.
De pijn valt mij ook echt 100% mee, heb na de ingreep geen napijn of wat dan ook gehad.
Jeu. Fijn!quote:Op zondag 19 april 2015 10:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Loop er weer vrolijk op rond, wel met open schoenen en sokken aan, maar verder gaat alles goed.
De pijn valt mij ook echt 100% mee, heb na de ingreep geen napijn of wat dan ook gehad.
quote:Op zondag 19 april 2015 10:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Te vroeg gejuigd dus![]()
Er blijft wondvocht uit de wond komen, en er komt steeds een keihard stukje vel aan de bovenkant van de hele reep omhoog groeien.
Is niet ontstoken, maar het droogt gewoon niet in.
Hou het wel onbedekt. Desnoods loop ik met sandalen + sokken.
Heb je al gebeld met de behandelend arts?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Er blijft wondvocht uit de wond komen, en er komt steeds een keihard stukje vel aan de bovenkant van de hele reep omhoog groeien.
Ik ben er in totaal zeven keer aan geopereerd, spoot er altijd Dutimon op als de wond niet wilde indrogen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef summer2bird het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |