Ik heb een keer mijn teennagel laten inknippen en 'm er volledig af laten trekken
![]()
. Leuk man, ingegroeide teennagels. Maar een opluchting dat 't kreng eraf was, kon eindelijk weer leuke schoenen aan.
Ik zat van ellende de eerste 2 dagen met mijn poot omhoog, maar mocht de volgende dag al verband verwisselen. Dat was een crime, ik had vetgaasjes erop gekregen na de ingreep en zelfs dat plakte aan de wond vast. Met m'n voet in het water weken en heeeeel voorzichtig (met mijn tanden op elkaar) het gaasje eraf halen. Maar het plakte nog altijd minder dan zonder gaasjes, dus we hebben m'n teen weer vers opnieuw verbonden met vetgaasjes ertussen
Ik mocht overigens wel gewoon douchen, dan spoelde het lekker schoon en na het douchen gewoon een vers verbandje erop. Na 3 dagen verband mochten er gewone pleisters op. Niet te strak natuulek want dan plakt de meuk weer pijnlijk vast.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef Mauro het volgende:Ga naar de apotheek!
Daar hebben ze speciaal daarvoor een hele mooie en goede oplossing.
Toen ik mijn onderbeen in het gips heb gehad moest ik namelijk ook wel eens onder de douche.
Ik heb toen bij de apotheek een rubber hoes gehaald die netjes over mijn gipsen poot heen ging en ook waterdicht afsloot.
Die had ik ook toen mijn linkerbeen van lies tot enkel in het gips zat, ideaal
![]()
. Maar voor een verwijderde teennagel is dit wel wat overbodig hoor
![]()
. Goed spoelen onder de douche kon bij mij geen kwaad, als je het maar niet te lang nat houd.