Wat is er niet duidelijk dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Sebasser het volgende:
Wat staat er?
het valt echt niet te lezen.
Oke maar waarom groeit ie niet meer dan? En waarom raakt de andere kant dan zo bol?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Je nagel groeit maar een kant op, naar het topje van je teen...
Er zit een smurf in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke maar waarom groeit ie niet meer dan? En waarom raakt de andere kant dan zo bol?
Dankjewel. Ik denk dat ik dat spul dan maar neem want een stuk van m'n nagel laten wegsnijden lijkt me niet zo prettig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Gnusmas het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad.
1x heeft de dokter een stuk van m'n teennagel weggesneden, zodat het weer goed zou groeien.
Dat was dus niet het geval en had binnen de kortste keren weer problemen.
Heb toen bij een drogisterij het volgende gehaald GEHWOL nagelweker.
Dit werkte uitstekend en binnen 1,5 week was ik van het hele gebeuren af.
Succes ermee.
Ik heb geen idee of dat het is? Ik heb het idee van niet eigenlijk. Ik stel me daar toch iets anders bij voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Parajeweet het volgende:
schimmelnagel?
heb je de laatste dagen mischien in strakke geslten sandaaltjes gelopen ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De nagel van de grote teen van m'n linkervoet groet niet meer sinds ik hem voor het laatst geknipt heb. Gistermorgen en vanmorgen werd ik wakker met hele erge pijn aan m'n teen. Ik kon echt niet normaal op m'n voet staan. (Ik had dat gevoel al weer eens eerder maar niet zo erg.) Ik dacht eerst dat ie ingegroeid was aan de voorkant maar dat is niet het geval. Voor de achterkant van m'n nagel, dus voor waar de nagel begint, is het erg hoog geworden (daar doet het ook pijn), wat kan dit nou zijn?????
Nee het is echt het bolle stuk van de huid dat pijn doet. En het rare is dat de nagel gewoon helemaal niet meer groeit. (Echt al maaaaanden niet meer.) Het is precies alsof ie de andere kan is gaan opgroeien maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
heb je de laatste dagen mischien in strakke geslten sandaaltjes gelopen ofzo?
kan zijn dat de bovenkant van de teennagel gewoon een beetje pijn doet omdat je zonder sokken in
gesloten strakke schoenen hebt gelopen.
Als pedicure kan in je natuurlijk vakkundig advies geven.quote:Op zondag 8 april 2007 22:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is al heel erg ontstoken maar we gaan er waarschijnlijk dinsdag mee naar de dokter. Het steekt zo verschrikkelijk, alsof er iets scherps doorheen gaat, alsof er een olifant op heeft gestaan of alsof er allemaal naalden in worden gestoken.Het is nog nooit zo erg geweest als vandaag. Het is nog even weg geweest (nadat ik dit topic opstartte) maar vandaag is het erger dan ooit.
Kan je Biotex groen gewoon bij de drogist kopen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef Knip het volgende:
[..]
Als pedicure kan in je natuurlijk vakkundig advies geven.
Ga met je voet een een lauw badje met Biotex groen. Dit werkt namelijk heel goed als ontstekingsremmer. Ga zo snel mogelijk naar een dokter of een pedicure. Misschien is er wel eentje bij je in de buurt open op tweede paasdag. Anders kijk even of de eerste hulp je kan helpen. Zeg gewoon dat de pijn ondraaglijk is en dat je bang bent dat je iets ergs hebt.
O jeetje.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef miki het volgende:
Heb ik ook een aantal keren gehad helaas. Dan groeit je nagel als het ware aan de onderkant in. Als dat zo is moet toch een stuk van je nagel worden weggesneden en het nagelbed met fenol worden bewerkt, waardoor daar geen nagel meer zal groeien. Misschien dat een pedicure iets kan doen, maar ik zelf zou naar de huisarts gaan en je eventueel katen doorverwijzen naar het ziekenhuis. Succes ermee!
In ieder geval bij de supermarkt. Ik denk dat de Appie morgen wel open is.quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan je Biotex groen gewoon bij de drogist kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |