Dat zou ik dan ook maar gaan doen...quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben zeker van plan om weer terug te gaan.
Geen idee.quote:Op zondag 21 december 2014 11:34 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Waarom geen amoxiciline kuur? Die werkt tegen bijna alle ontstekingen
Ik gebruik nu Fucidin.quote:Op zondag 21 december 2014 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Antibioticakuur in pilvorm inderdaad. Heb je nu Bactrobanzalf ?
Als je nadat je het pus weg hebt geveegd in een sodabadje gaat of jodium
erop doet, zou dat wel moeten werken.
Of de ontsteking doorprikken, uitknijpen ( pijnlijk ) en dan in een soda badje
en daarna jodium er op doen. Maar let wel op, geen sokken en schoenen aan.
Bacteriën gedijen goed op warme vochtige plekken, dus een teenslipper aan voor als je binnen bent.
Vraag je huisarts eens dan om Bactroban hydrofiele zalf. Dat is een Antibioticumzalf ( Mupirocine )quote:
Je weet dat je teen reageert op een infectie als het ontstoken is?quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef summer2bird het volgende:
De teen reageerde door ontstoken te raken en is nu al zo'n drie maanden hetzelfde.
Het is opgezwollen, hard, er komt al drie maand pus, etter en zooi uit en het gaat maar niet dicht.
Helse steen (AgNO3) kan je ook wel bij de drogist krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend
Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Goed, ik ben bij huisarts geweest. Gewoon doorgaan met de zalf die ik al kreeg en ze gaan een aanstipding "helse steen" bestellen. Klinkt lekker onheilspellend
Weet ik veel. Ik heb nu een hele bult naast mijn nagel, lekker rood en opgezwollen. Er komt ook continu vocht/pus en bloed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neuh, is een gewoon product voor wildvlees e.d.
Maar heb je daar ook wildvlees dan?
Ik zal ook te overwegen om iets dergelijks voor te stellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
Je loopt al drie maanden met een ontsteking en je huisarts stuurt je weg met de tip 'helse steen' te gaan zoeken?
Tijd voor een nieuwe huisarts, als je t mij vraagt.
Huisarts heeft de wond die aan het wild vlees aangestipt. Verder niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Mord_Sith het volgende:
Dat wildvlees moet je ook aanstippen he?
quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Thezappa het volgende:
ben ik de enige die een foto wil zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |