Hoe doe je dat dan in het dagelijkse leven, gewoon de problemen ontlopen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was je maar beter in 'dt'.![]()
Verder ben ik wel benieuwd naar je niet grappige droge kut humor. Op FOK! probeer ik niet zoveel punten te maken eigenlijk, ik kan dat niet, dat discussiëren.Laat staan online.
Soms wel ja.quote:
Oh, sorry.quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb dyslexdinges, en ja zou zeggen lees beetje op BNW andere topics zou ik zeggen
Niet alleen de SC![]()
Ik ben pleites, Diablo 3 avondje
Welke problemen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan in het dagelijkse leven, gewoon de problemen ontlopen?
Nou nou, niet zo tegen guyvie hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was je maar beter in 'dt'.![]()
Verder ben ik wel benieuwd naar je niet grappige droge kut humor. Op FOK! probeer ik niet zoveel punten te maken eigenlijk, ik kan dat niet, dat discussiëren.Laat staan online.
IK KON HET OOK NIET WETEN. Het spijt meeeeee.quote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo tegen guyvie hoor.
Je moet eens teruglezen, Guyvie maakt zoveel gekke dingen mee in zijn leven en vertelt daar ook met zoveel humor over. Dan lig je echt in een deuk.
1 van de eerste en mooiste was toch wel met die opblaaspop of niet?quote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo tegen guyvie hoor.
Je moet eens teruglezen, Guyvie maakt zoveel gekke dingen mee in zijn leven en vertelt daar ook met zoveel humor over. Dan lig je echt in een deuk.
Ja, dat was echt bizar grappigquote:Op zondag 21 december 2014 20:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 van de eerste en mooiste was toch wel met die opblaaspop of niet?
wou het net posten maar volgens mij was het in die sc daarvoor.quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BNW / BNW SC #50 Een koude douche voor theguyver: 7 meiden en een opblaaspop
is dit het?![]()
Ja!quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BNW / BNW SC #50 Een koude douche voor theguyver: 7 meiden en een opblaaspop
is dit het?![]()
Sc nr 48 en 49 was de vbl sc dicht lees ik nu. Allemaal vbl ers in de bnw scquote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja!
Dit was de nazit. En wat B zegt.
Ja dat waren leuke en drukke tijdenquote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sc nr 48 en 49 was de vbl sc dicht lees ik nu. Allemaal vbl ers in de bnw sc
kan wel een paar posts quoten. Kijken of ze weer komenquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat waren leuke en drukke tijden
Ik zei toch dat je in een deuk zou liggen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die foto's in dat topic, de vloer van de keuken
Ja doe eens. Leuk!quote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan wel een paar posts quoten. Kijken of ze weer komen
breng je vriendenquote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je bij het hek, om kwart over negen.
We zullen zien hahaquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De VBL SC is gesloten. En jullie hebben Lav.
Ze lacht zelfs om 'kanjer'.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Miss heeft Noord-Korea er ook iets mee te maken, groot complot dit.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Miss heeft Noord-Korea er ook iets mee te maken, groot complot dit.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JWZ. Ik quote hem voor het nageslacht.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commerciële tak waar er meer complotten heersen dan binnen het voetbal. Op werkelijk alle gebieden. Denk aan voetbal uitslagen, transfers en supporters.
Tevens is Lavenderr Fok! beste mod.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij komen af op de leukste mod ooit. Blijkbaar.
Mag je hier wel tetten posten?
quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
Wisten jullie dat kittens net vrouwen zijn. Bloedje irritant..
Waar zijn jullie jongens?quote:
De helft is toch gebanned.quote:
jij was er toen toch allang voor dat die sc dicht was en ze hierhen kwamen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
LR is permanent weg.
Typisch is nog een paar weken weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |