Weet niet, hij is nog steeds doorgestreeptquote:
Ze wachten tot na de wedstrijd missquote:Op zondag 21 december 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet, hij is nog steeds doorgestreept
Of wachten ze tot morgen..
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze wachten tot na de wedstrijd miss
quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Deze gewoon omdat. Donkere dagen voor Kerst en mensen die je mist en toch altijd bij je zijn.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef Erasmo het volgende:
Dames en heren ik presenteer u BNW BINGO!:
[ afbeelding ]
Hoe het plaatje bij een topic en als je een van de bovenstaande uitspraken tegenkomt kruis je hem af. Heb je een lijn compleet afgekruisd dan post je BINGO in het topic.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef Erasmo het volgende:
Dames en heren ik presenteer u BNW BINGO!:
[ afbeelding ]
Ja, wat een bullshit van die gastquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben verdrietig dat ik gepest word op FOK!
fuck de haters jatog nou laterzquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Bedoel je in dit topic of in Drenthe?quote:Op zondag 21 december 2014 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
R&P / Even voorstellen..
Dit topic werd gekaapt gisterenen toen kwam ik Klinkerbotsing tegen
Oja KB, het stikt hier van de koeien. We hebben helaas geen koala's en pinguïns![]()
Beide.quote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die dat wil of daadwerkelijk heeft gedaan?
Wellicht.quote:Op zondag 21 december 2014 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Was dat scrummie, en ligt die naat je?
np inso. Er is volgens mij trouwens meer haat richting ts dan richting jou in dat topic.quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt voor de steun jongens dit waardeer ik zeer. hopelijk komt yvonne de topic snel sluiten
Hier een leuk liedje voor jullie die ik vannacht heb geupload:
En terecht. Dat viel mij ook op .quote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
np inso. Er is volgens mij trouwens meer haat richting ts dan richting jou in dat topic.
ik ga hem stalken.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En terecht. Dat viel mij ook op .
quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt voor de steun jongens dit waardeer ik zeer. hopelijk komt yvonne de topic snel sluiten
Hier een leuk liedje voor jullie die ik vannacht heb geupload:
Heb jij haters op fok?quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef theguyver het volgende:
[..]gewoon jaloers!
zijn er genoeg die aantal haters hebben op fok!
Niks van aantrekken, ik zou mij vereerd voelen met zo'n topic
Haat weet ik niet maar er zijn er genoeg op BNW, die mijn wijsneuserige gedrag niet uit kunnen staan, die zie je ook niet zoveel op de SCquote:
Ow dus jij bent de oorzaak dat hier bijna geen hond komt?quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haat weet ik niet maar er zijn er genoeg op BNW, die mijn wijsneuserige gedrag niet uit kunnen staan, die zie je ook niet zoveel op de SC
Say whut?quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow dus jij bent de oorzaak dat hier bijna geen hond komt?
Wijsneusjes zijn er ook om op te haten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haat weet ik niet maar er zijn er genoeg op BNW, die mijn wijsneuserige gedrag niet uit kunnen staan, die zie je ook niet zoveel op de SC
Geen idee, boeit me ook geen reet, ik en Hekje werden wel eens beschuldigdt dat we voor de CIA werktenquote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wijsneusjes zijn er ook om op te haten.
Of ze zijn gewoon bang voor je.
Was je maar beter in 'dt'.quote:Op zondag 21 december 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook geen reet, ik en Hekje werden wel eens beschuldigdt dat we voor de CIA werkten![]()
De grootste reden zal zijn, ik bemoei me met alles en mijn belangrijkste forum wapen is..
Mijn gigantische irritante vaak niet grappige droge kudt humor die lang niet door iedereen word gewaardeerd als ik een punt wil maken in een serieus onderwerp!
Ik heb dyslexdinges, en ja zou zeggen lees beetje op BNW andere topics zou ik zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was je maar beter in 'dt'.![]()
Verder ben ik wel benieuwd naar je niet grappige droge kut humor. Op FOK! probeer ik niet zoveel punten te maken eigenlijk, ik kan dat niet, dat discussiëren.Laat staan online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |