Ik was er wel al maar hoogstwaarschijnlijk nog aan de moedermelk in Amsterdam, 12:30 etenstijd dus.quote:Op zondag 21 december 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee, als hij tot dit in staat kan zijn..
Dan kan hij ook zomaar achter de moord op JFK zitten...
Toen werd jij waarschijnlijk in OUD besproken door de MM-brigadequote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was er wel al maar hoogstwaarschijnlijk nog aan de moedermelk in Amsterdam, 12:30 etenstijd dus.
Alle spelletjes vind ik leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Bier!
[..]
Haha
Ik ben niet zo goed in ScrabbleWelke spelletjes vind je nog meer leuk?
[..]
Kameraad! Hier ook een droge strot niet te zuinig
quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen werd jij waarschijnlijk in OUD besproken door de MM-brigade.
Goeiemorgen Tarado, nog steeds euforisch over PSV?
Wat vind je van Twister?quote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle spelletjes vind ik leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Had je meer van hem verwacht? Gister liet hij toch wel wat leuke dingetjes zien?quote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Goeiemorgen Ik ben nooit euforisch over PSV, al hadden ze in het verleden wel spelers die ik echt wel kon waarderen, Depay laat me wat dat betreft een beetje in de steek.
Ja de tijd van speeltuin speler zou hij ontgroeid moeten zijn, nog veel te weinig rendement al heb ik gisteren niet gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je meer van hem verwacht? Gister liet hij toch wel wat leuke dingetjes zien?
Hij kan van die leuke schijnbewegingen maken zoals een panna maken of de bal achter zijn been langs spelen. Vind dat erg leuk om te zien. Maar je hebt gelijk: het moet rendement opleveren.quote:Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja de tijd van speeltuin speler zou hij ontgroeid moeten zijn, nog veel te weinig rendement al heb ik gisteren niet gezien.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat vind je van Twister?Wow dat is wel een gaaf dekbed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
Mocht ie willen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
Div en Klinker sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G.Al zou hij niet de eerste fokker zijn.
![]()
Die dat wil of daadwerkelijk heeft gedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow dat is wel een gaaf dekbed!Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
[..]
Mocht ie willen.Al zou hij niet de eerste fokker zijn.
Gaaf he. Ga er een bestellen denk ik. Of zo'n Karmasheetra dekbedquote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow dat is wel een gaaf dekbed!Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
[..]
quote:
Was dat scrummie, en ligt die naat je?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet niet, hij is nog steeds doorgestreeptquote:
Ze wachten tot na de wedstrijd missquote:Op zondag 21 december 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet, hij is nog steeds doorgestreept
Of wachten ze tot morgen..
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze wachten tot na de wedstrijd miss
quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Deze gewoon omdat. Donkere dagen voor Kerst en mensen die je mist en toch altijd bij je zijn.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef Erasmo het volgende:
Dames en heren ik presenteer u BNW BINGO!:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |