SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Waaronder dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schaar John Williams toch niet echt onder B- artiesten (en lager).
Je komt alleen over wijn posten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ongeveer nog 2 glazen in de fles zitten en de fles moet voor morgen leeg.
Gewoon adten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ongeveer nog 2 glazen in de fles zitten en de fles moet voor morgen leeg.
Half uurtje dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets anders dan normaal.quote:
Dat was, buiten dat het rood was, ook gewoon een smerige overtreding...quote:
Een beetje een clown is het wel hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, het is ten eerste al geen artiest.
Je moet wel in de geest van de wedstrijd blijven denkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was, buiten dat het rood was, ook gewoon een smerige overtreding....
Maar uiteraard begrijpelijk dat Jol geen rood geeft.
Die 0-1 woensdagquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dick Bruna kon inderdaad niet goed voetballen
101 zal bij voetbal blijven lijkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef Qunix het volgende:
Lange reclame blok + nieuws + reclame trouwens...?
wat een madness in dit topic om een spelletjequote:
Weer iemand die niet snapt dat zijn TV meer dan een zender heeft.quote:
JAquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Laysa het volgende:
we blijven nu verplicht naar het voetballen kijken ipv het glazen huis?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Laysa het volgende:
Als jij niet weet hoe jij een andere zender moet opzetten inderdaad wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Laysa het volgende:
bel de krant.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaaa het forum doet het
soort van
het lag er weer een half uur uitquote:
geen idee. Hij had het wel over 'seksueel miskruik'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is deze commentator eigenlijk?
Ow ik weet heel goed dat mijn tv meerdere zenders heeft !! Ik kijk alleen geen tv.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer iemand die niet snapt dat zijn TV meer dan een zender heeft.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een draak van een nummer is het tochquote:
Ronald van der geer toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef Qunix het volgende:
Wat is er toch met FOK aan de hand?
DDoS?
dacht het jaquote:
Ok, bedankt!quote:
Waterquote:
*stilquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
PizzaGeit gaf ooit 'nadenken' als zijn bron
Dat was dan een wijs manquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
PizzaGeit gaf ooit 'nadenken' als zijn bron
Headbangen? Ze moesten springen en zwaaien!quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
Niet headbangen bij Nirvana, maar wel bij USA for Africa....huisdieren
Het is een vogel, dus enigzins beperkt in zijn begrip....daarbij als je zwaait zegt ie "dag" en geen halloquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Headbangen? Ze moesten springen en zwaaien!
Je zou denken dat het niet slechter kan...quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Qunix het volgende:
Demo 3... Ik hoop iets beter dan de andere 2 tezame
zeh germansquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef D. het volgende:
Ik was even hardlopen, maar geloof dat Noord Korea weer op Fok was?
je hebt geen abo hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik betaal mij scheel om te mogen posten op Fok! en het dan niet 24/7 online kunnen hebben. Schandalig!
Wie zegt dat je alleen met abo kan betalen?quote:
Idd, genoeg afperspraktijken hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen met abo kan betalen?
hoe betaal jij dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen met abo kan betalen?
quote:
Jammer dat hij weer uit klom voor de vuilniswagen kwam.quote:
goede postquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Tevens, Coen houdt van drive-in showsDat hadden we nog niet gemerkt.
Ik ben er alweer om te helpen.quote:
Ik ga het wat versnellen zoquote:
Gezellig !quote:
Kim Deal en Tanya Donelly, 4AD.quote:
quote:
Ik kan dit niet handelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus Christus Maria Jozef en gelukkig kerstfeest aan toe wat is FOK! traag.
Dit is mooier, klnkt warmer dan Your Ghost.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wat ik mooier vind, dit of Your Ghost van Kirstin Hersh. Ik denk dit. Wat een plaat
Het is echt ernstig aan het worden, zou me niets verbazen als Danny de stekker er eerdaags uit trekt.quote:
Mee eens wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is mooier, klnkt warmer dan Your Ghost.
Ja geef ze hun zin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is echt ernstig aan het worden, zou me niets verbazen als Danny de stekker er eerdaags uit trekt.
Doet ie niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is echt ernstig aan het worden, zou me niets verbazen als Danny de stekker er eerdaags uit trekt.
Ik snap niet wat de lol er van is om een forum neer te halen, waarvan je sws al weet dat het neer te halen is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom al die triestige DDoS-jes uberhaupt?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de lol er van is om een forum neer te halen, waarvan je sws al weet dat het neer te halen is.
Nah, dat zou betekenen dat hij zich er aan overgeeft, denk niet dat het over komt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja zal wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnen een kwartier de volgende. Markeer mijn woorden.
Hoe zijn je oliebollen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah, dat zou betekenen dat hij zich er aan overgeeft, denk niet dat het over komt.
vannacht ook tussen 1 en 4, wat heb je daar nou aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de lol er van is om een forum neer te halen, waarvan je sws al weet dat het neer te halen is.
Waaraan over geeft? Hij heet het wel eens gezegd eerder dit jaar, klaar te zijn met FOK!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah, dat zou betekenen dat hij zich er aan overgeeft, denk niet dat het over komt.
Hoorde van anderen dat er ook andere fora en sites van Cloudflare down waren, dus het lijkt me dat de aanvallen op cloudflare gericht zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnen een kwartier de volgende. Markeer mijn woorden.
Ja maar zoiets schijnt hij in 2001 ook al gezegt te hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waaraan over geeft? Hij heet het wel eens gezegd eerder dit jaar, klaar te zijn met FOK!
Nog niet gemaakt, doe het eerste kerstdagquote:
Men denkt (of zegt) dat iemand bewust voor downtime zorgt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom al die triestige DDoS-jes uberhaupt?
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Men denkt (of zegt) dat iemand bewust voor downtime zorgt?
ETEN JULLIE NOG WAT DÖNER OM UIT TE KOTSEN!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef heloef het volgende:
HAARLEM ZIJN JULLIE NOG EEN BEETJE WAKKER
JAAAAAAquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef heloef het volgende:
HAARLEM ZIJN JULLIE NOG EEN BEETJE WAKKER
Iets meer als gisteren jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
Oh er zijn nu wel een paar mensen op het plein.
Even een tandje lekkerdere muziek ook wel (gemiddeld).quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:30 schreef Qunix het volgende:
StuBru waren de nachten echt tof. Mis het wel....
Sander is leuk en Coen staat erbijquote:
2 en een half uur.quote:
Omdat ie dat niet wil en niet met de knoppen kan werken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Sander nooit het glazen huis in is?
heeft het in 2008 gedaan, maar hij vond het te zwaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Omdat ie dat niet wilquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Dan kan ie niet voetballen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Hij heeft het een keer gedaan en dat vond hij zo zwaar dat hij het nooit meer doet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Broek uit tetten bloot hollandse hoerenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:30 schreef Qunix het volgende:
StuBru waren de nachten echt tof. Mis het wel....
Houdt niet van camera's volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
*broek afquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broek uit tetten bloot hollandse hoeren
Dat heeft ie inmiddels allang bijgespijkerd, omgang met de knoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie dat niet wil en niet met de knoppen kan werken.
Daarom juist, nu werkt het nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef Qunix het volgende:
Niet zo veel reageren... Anders is FOK weer dood.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef Blester het volgende:
[..]
Houdt niet van camera's volgens mij
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens, zwaai naar oude bekende, dit jaar zullen jullie geen (of heel weinig) last hebben van mij en mijn gifjes spam
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens, zwaai naar oude bekende, dit jaar zullen jullie geen (of heel weinig) last hebben van mij en mijn gifjes spam
Hee Geo, ik miste je gifjes stiekem al.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Groningen dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen Utrecht en Rotterdam, lekker ruim.
Dat is volgens mij ook de hoofdreden dat het hier zo rustig is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Half, aantal sociale dingen en verplichtingen.. maar de zin is er ook gewoon niet dit jaar
Ik volg het zelf wel, maar zit voor het grootste deel alleen te zeikenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Half, aantal sociale dingen en verplichtingen.. maar de zin is er ook gewoon niet dit jaar
Iedereen neemt kerstrust van alle ellende die over ons in de wereld is uitgestort dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de hoofdreden dat het hier zo rustig is.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik volg het zelf wel, maar zit voor het grootste deel alleen te zeiken
Ik moet zeggen, kan ook nog niet echt in de stemming komen, wetende dat ik maandag tot en met woensdag nog werk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen neemt kerstrust van alle ellende die over ons in de wereld is uitgestort dit jaar.
quote:
quote:
quote:
Ik ben ook echt alone ja!quote:
Ik ook, alleen dan met pilsquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben ook echt alone ja!
Maar ik vermaak me wel. SR, Fok, sambucaatje drbie!
Leuk he?quote:Op zondag 21 december 2014 00:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou, daar zit je dan, een avondje gezellig te SR'en en fokken
egt hequote:Op zondag 21 december 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coen was net echt even bezig met een Drive-in show
Vorig jaar ook al zo vaakquote:
Anders valt ie in slaap natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coen was net echt even bezig met een Drive-in show
Ucquote:
Ja, neem ik me voor de halve nacht door te halen, dan zal ik blijven ookquote:
Ik blijf tot 2 uur hierquote:Op zondag 21 december 2014 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, neem ik me voor de halve nacht door te halen, dan zal ik blijven ook
Ik deed het alleen iets te vaak, kreeg meteen een melding van cloudflare dat ik even gecontroleerd moest worden ofzoquote:
Dat is al bijnaquote:
Met de Top zul je me vaker en langer zien. Dan ga ik weer elke dag 6 uur slapenquote:
Goed plan, ik zat me uit frustratie misselijk te eten aan japanse zoutjes en gummieberen.quote:Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bewaar wat energie voor de Top, en ik moet nog wat doen voor de studie morgen.
beetje gamen, beetje phoenix wright filmpjes kijken, beetje radio op de achtergrond aan. Niks mis meequote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan, ik zat me uit frustratie misselijk te eten aan japanse zoutjes en gummieberen.
Wellicht dat het doorhalen ook wat gaat tegenvallen.
quote:Op zondag 21 december 2014 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs een mongool heeft minder last van down time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |