waarvan?quote:
Geen flauw idee eigenlijk...quote:
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:41 schreef svann het volgende:
Zo! Dat was een stevige portie clouddinges!
flinke dossquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Stratman het volgende:
En wat precies was er gaande? FOK! was een poosje niet te bereiken, maar waarom?!
pubertjes en kerstvakantiequote:Op zaterdag 20 december 2014 03:43 schreef svann het volgende:
Was er dit keer echt iets kapot, of groot onderhoud?
Of pubertjes die de start van de kerstvakantie wilden opleuken?
Langleve iteejer hiep hiep enzo....quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeld
En dat op zijn ouwe dag!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef yvonne het volgende:
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeld
Altijd dat provoceren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd godverdomme tijd godverdomme.
durf ikquote:
Weetzelluf, dikkie.quote:
Mooi dat alles weer werkt. De FOK!loze FOK!kers op IRC waren bijna niet meer te houden ;_;quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:32 schreef yvonne het volgende:
Ik vreesde al dat ik moest gaan slapen.
Er ging juist aardig wat mis, zou ik denken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:50 schreef mig72 het volgende:
Eindelijk zijn we terug en hebben we het aardse bestaan weer verzaakt en gekozen voor het digitale equivalent waar niks mis kan gaan.
nou ben ik in essen en aken geweest maar kein Frau King.quote:
daarom rammelde ik.mn man ook wakker, hoppa!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:53 schreef mig72 het volgende:
als je gedosd wordt kun je indd het beste de server uit de lucht nemen
Ik zou op een loonsverhoging afdingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd godverdomme tijd godverdomme.
een biertje kan hij.krijgen,quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zou op een loonsverhoging afdingen.
En jij niet hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
nou ben ik in essen en aken geweest maar kein Frau King.
en het waait te hard rijden ze ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ik stond al op het spoor. degene die hier verantwoordelijk voor was, mag mij straks hoogstpersoonlijk van de rails af halen
Ik kwam er nu achter dat er snachts geen treinen rijden..
Wees gerust, goederentreinen rijden wel 's nachtsquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ik stond al op het spoor. degene die hier verantwoordelijk voor was, mag mij straks hoogstpersoonlijk van de rails af halen
Ik kwam er nu achter dat er snachts geen treinen rijden..
Niet hier in Emmeloord.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees gerust, goederentreinen rijden wel 's nachts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |