waarvan?quote:
Geen flauw idee eigenlijk...quote:
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:41 schreef svann het volgende:
Zo! Dat was een stevige portie clouddinges!
flinke dossquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Stratman het volgende:
En wat precies was er gaande? FOK! was een poosje niet te bereiken, maar waarom?!
pubertjes en kerstvakantiequote:Op zaterdag 20 december 2014 03:43 schreef svann het volgende:
Was er dit keer echt iets kapot, of groot onderhoud?
Of pubertjes die de start van de kerstvakantie wilden opleuken?
Langleve iteejer hiep hiep enzo....quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeld
En dat op zijn ouwe dag!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef yvonne het volgende:
Ik.heb gewoon iteejer wakker gerammeld
Altijd dat provoceren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd godverdomme tijd godverdomme.
durf ikquote:
Weetzelluf, dikkie.quote:
Mooi dat alles weer werkt. De FOK!loze FOK!kers op IRC waren bijna niet meer te houden ;_;quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:32 schreef yvonne het volgende:
Ik vreesde al dat ik moest gaan slapen.
Er ging juist aardig wat mis, zou ik denken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:50 schreef mig72 het volgende:
Eindelijk zijn we terug en hebben we het aardse bestaan weer verzaakt en gekozen voor het digitale equivalent waar niks mis kan gaan.
nou ben ik in essen en aken geweest maar kein Frau King.quote:
daarom rammelde ik.mn man ook wakker, hoppa!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:53 schreef mig72 het volgende:
als je gedosd wordt kun je indd het beste de server uit de lucht nemen
Ik zou op een loonsverhoging afdingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd godverdomme tijd godverdomme.
een biertje kan hij.krijgen,quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zou op een loonsverhoging afdingen.
En jij niet hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
nou ben ik in essen en aken geweest maar kein Frau King.
en het waait te hard rijden ze ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ik stond al op het spoor. degene die hier verantwoordelijk voor was, mag mij straks hoogstpersoonlijk van de rails af halen
Ik kwam er nu achter dat er snachts geen treinen rijden..
Wees gerust, goederentreinen rijden wel 's nachtsquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ik stond al op het spoor. degene die hier verantwoordelijk voor was, mag mij straks hoogstpersoonlijk van de rails af halen
Niet hier in Emmeloord.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees gerust, goederentreinen rijden wel 's nachts
Daar heeft toch niemand wat te zoeken, dus begrijpelijk wel jaquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
Verzonnen verhaal -1quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ow er ligt hier ook geen spoor zie ik net
Terechte klachtquote:
Wat moeten wij dan doen als we niet meer willenquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heeft toch niemand wat te zoeken, dus begrijpelijk wel ja.
De Zuiderzee Het IJsselmeer in springen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat moeten wij dan doen als we niet meer willen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Snowballed het volgende:
Waarom zie ik nu iemand in zwembroek, midden in een leeg zwembad staan..?
dunnoquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Snowballed het volgende:
Waarom zie ik nu iemand in zwembroek, midden in een leeg zwembad staan..?
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kan met een gerust hart gaan slapen.
Ja hoor... wij maken er wel een zooitje van... dat kun je rustig aan ons overlaten...quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kan met een gerust hart gaan slapen.
Remlof.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:20 schreef LelijKnap het volgende:
Zo, valt hier nog iets of iemand af te zeiken?
Ja dat was wel genieten, lekker Ajax afgemaakt als een mak lam.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik niet, had het tegen hem.
Ik laat je even met rust na de wedstrijd donderdag.
Fascisten hebben ook alleen een grote bek als ze niet alleen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:31 schreef LelijKnap het volgende:
Voetbaltokkies zijn als mocro's. Nooit alleen.
Wat te denken van Jehova's, die komen ook nooit alleenquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten hebben ook alleen een grote bek als ze niet alleen zijn.
Lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat te denken van Jehova's, die komen ook nooit alleen
werkse grgrquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:35 schreef remlof het volgende:
Beetje jammer dit, ik ga naar bed. Moet morgen nog werken
ik kan een flauwe grap maken.....maar ik doe het niet.quote:
Ik ben wel in voor een flauwe garpquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan een flauwe grap maken.....maar ik doe het niet.
ik niet voor een ban.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een flauwe garp
Oh ja, hallo, twas laat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is met dubbel d en één s.
Beetje zoals jijzelf ook.
Het is weereens iets andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever één D met twee ass'en?
Huehuehueeee
Mag wel, hoeft nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:32 schreef yvonne het volgende:
Ik vreesde al dat ik moest gaan slapen.
Cloudflare hoort toch dit soort dingen op te vangen?quote:
zij beweren van wel https://www.cloudflare.com/overviewquote:
Niet!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zij beweren van wel https://www.cloudflare.com/overview
Schijnbaar heeft Danny nog niet alles achter Cloudflare zitten, dus ben je nog buiten hun om te DDoS'en, en heb je dus bijzonder weinig aan Cloudflare.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
Maar zal vast een of andere misnoegde gebande zijn die op wraak uit is en daarbij eigen macht uit wil stralen.
Ik heb even een DNS check gedaan. Alle (sub-)domeinen staan gekoppeld aan cloudflare. Het kan zijn dat iemand nog de directe IP weet van FOK.quote:Op zondag 21 december 2014 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Danny nog niet alles achter Cloudflare zitten, dus ben je nog buiten hun om te DDoS'en, en heb je dus bijzonder weinig aan Cloudflare.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |