Tijdelijk wel, maar die mensen hier lastigvallen met onze rommel op langere termijn lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat mij betreft welvoel me hier al helemaal thuis
Wordt dat uitgezonden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Vorige keer waren we hier wel welkom tijdens onze periodieke mod issues![]()
Zometeen WK finale trouwens..Real - San Lorenzo
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdelijk wel, maar die mensen hier lastigvallen met onze rommel op langere termijn lijkt me geen goed plan.
En anders idd maar wefut forum Reemi
Heb helemaal niks van dat WK meegekregen.. die Angel Correa van San Lorenzo gaat naar Atletico.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Vorige keer waren we hier wel welkom tijdens onze periodieke mod issues![]()
Zometeen WK finale trouwens..Real - San Lorenzo
Kan het nergens vinden..had ik niet verwacht.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden..had ik niet verwacht.
Toch wel, ES2quote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef rolls-reus het volgende:
Zijn er in het verleden MOTM's uitgegeven voor de finale van het wk voor clubs?
Ohja, die finale was echt schandalig ook. Tegen die Marokkanen toch? Bayern speelde echt in de aller, aller, allerlaagste versnelling toen..echt gênantquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar scoorden Dante en Thiago in de finale. Thiago kreeg een IF in februari en Dante had geen IF, dus blijkbaar kregen ze niks voor dit toernooi.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja, die finale was echt schandalig ook. Tegen die Marokkanen toch? Bayern speelde echt in de aller, aller, allerlaagste versnelling toen..echt gênant
haha ja, en uiteindelijk trokken ze zelfs zijn broek uit geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren.
Wel dat ze toen Ronaldinho zijn schoenen wilden hebben ofzo?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, is het FUT topic weer dicht
Wat hebben julliede mods nu weer gedaan?quote:
1 user had een parodie Twitter account aangemaakt over een andere user (geen privégegevens overigens). En die persoon is naar mods/admins gegaan en heeft een FB topic aangemaakt. En nu moeten we allemaal op de blaren zittenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat hebben julliede mods nu weer gedaan?En uiteraard zijn jullie welkom
Best netjes zonder 5 basisspelersquote:
Is dat het topic van Maven (ofzo) wat ik laatst zag?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 user had een parodie Twitter account aangemaakt over een andere user (geen privégegevens overigens). En die persoon is naar mods/admins gegaan en heeft een FB topic aangemaakt. En nu moeten we allemaal op de blaren zitten
Ja diequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Is dat het topic van Maven (ofzo) wat ik laatst zag?
Jepquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Is dat het topic van Maven (ofzo) wat ik laatst zag?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Koch krijgt speeltijd
Na 200x op de bank te hebben gezeten ofzo
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 18:56:09Menno Koch zat bij wedstrijden van #PSV 1 al 27 uur op de bank zonder ooit een seconde te spelen. Hij zit straks voor de 19e x op de bank. reageer retweet
Kartenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:20 schreef koei het volgende:
Nu jullie hier toch allemaal zitten: iemand nog ideeën voor een kerstcadeau? Een seizoenskaart voor voetbal heeft hij al, dus niet iets voetbal-gerelateerd!
Moppert, thanks voor de tip, zal eens polsen of hij dat wat vindt. Heb je nog tips voor leuke glowgolfbanen? Ik vond ze in Scheveningen en Zoetermeer eerlijk gezegd een beetje tegen vallen, weinig echte hindernissen en erg op elkaar gepropt. We hebben in Orlando een aantal adventure mini-golfbanen gedaan en die waren erg tof met hoogteverschil en echte hindernissen zoals tunneltjes en een wiebelbrug, maar die zie je in Nederland bijna niet. Tips daarvoor zijn ook welkom!
Waarom staat depay op rfquote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk IF Depay, dat zou goddelijk zijn
verkeerde topicquote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
En the hunter if?quote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat Wesleygod domineert op de linkerkant
Legoquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:20 schreef koei het volgende:
Nu jullie hier toch allemaal zitten: iemand nog ideeën voor een kerstcadeau? Een seizoenskaart voor voetbal heeft hij al, dus niet iets voetbal-gerelateerd!
Moppert, thanks voor de tip, zal eens polsen of hij dat wat vindt. Heb je nog tips voor leuke glowgolfbanen? Ik vond ze in Scheveningen en Zoetermeer eerlijk gezegd een beetje tegen vallen, weinig echte hindernissen en erg op elkaar gepropt. We hebben in Orlando een aantal adventure mini-golfbanen gedaan en die waren erg tof met hoogteverschil en echte hindernissen zoals tunneltjes en een wiebelbrug, maar die zie je in Nederland bijna niet. Tips daarvoor zijn ook welkom!
Want Deppie is echt super in vorm. Die speelde niet echt geweldig vond ik, ondanks zijn goals. Die ene had ik ook wel gemaakt trouwens.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Rocksmith, ook leuk voor de burenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:20 schreef koei het volgende:
IF KdBquote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef Reemi het volgende:
Ik scoor me toch een vrije trap met Shaqiri
[ afbeelding ]
Leuk teampje voor erbijAlleen Grosskreutz is kut, en Mkhi is vrij onzichtbaar. Wellicht toch weer De Bruyne dan.
Want EA kijkt naar wie echt goed speelt i.p.v. wie doelpunten maakt.quote:Op zondag 21 december 2014 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want Deppie is echt super in vorm. Die speelde niet echt geweldig vond ik, ondanks zijn goals. Die ene had ik ook wel gemaakt trouwens.
Guardado was echt goed
Natuurlijk kijken ze daar wel naarquote:Op zondag 21 december 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Want EA kijkt naar wie echt goed speelt i.p.v. wie doelpunten maakt.
Kom op, je weet ook wel hoe het werkt daar.
[ afbeelding ]
Klaassen gaf drie assists, Park weet ik al niet meer waarvoor die hem kreeg, was dat niet bij PSV-Ajax of andersom?quote:Op zondag 21 december 2014 11:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Natuurlijk kijken ze daar wel naaraltijd janken op EA terwijl het nergens op gebaseerd is. Vorig jaar kreeg Park nog een IF
Ook kreeg Klaassen een IF terwijl Siggy een hattrick maakte
Ja en voor 1 goal krijg je normaal geen IF. Andersen gaf laatst nog drie assists waarvan er twee lucky waren en hij kreeg geen IF, daar kijken ze echt wel naarquote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klaassen gaf drie assists, Park scoorde.
Guardado had al tien IF's kunnen hebben als ze slechts goed spel belonen en zo bijzonder was hij deze wedstrijd niet eens.
Er zijn zoveel IF's geweest met 1 goal.. zeker als niet spits (maar zelfs Soldado kreeg er ooit eentje voor 1 goal en dat was nog een pingel ook).quote:Op zondag 21 december 2014 11:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en voor 1 goal krijg je normaal geen IF. Andersen gaf laatst nog drie assists waarvan er twee lucky waren en hij kreeg geen IF, daar kijken ze echt wel naar
denk niet dat silva hem krijgt. Aangezien zijn eerste goal een own goal wasquote:Op zondag 21 december 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Want EA kijkt naar wie echt goed speelt i.p.v. wie doelpunten maakt.
Kom op, je weet ook wel hoe het werkt daar.
[ afbeelding ]
best netjes hahaquote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef mash_ het volgende:
Gister met mijn zelfde dronken kop dit team gemaakt:
[ afbeelding ]
En dan liet ik ibra meteen invallenspeelt wel echt goed
Dat is de (ex?) vriendin van Puff Daddy of Diddy of hoe die rapper zich ook noemt tegenwoordig.quote:Op zondag 21 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Memphis heeft wel een goede chick![]()
[ afbeelding ]
heb ik al gepost.quote:Op zondag 21 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Memphis heeft wel een goede chick![]()
[ afbeelding ]
oh wtf, dat doet hij helemaal goed dan. Al zal het vast niet de toekomstige Mevrouw Depay zijn. Of een van velenquote:Op zondag 21 december 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is de (ex?) vriendin van Puff Daddy of Diddy of hoe die rapper zich ook noemt tegenwoordig.
Veel ouder ook dan Memphis.
edit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cassie_Ventura
Ik herken echt niet spontaan ieder R&B sletje joh, mijn hoofd zit al vol met nutteloze voetbal- en filmweetjes.quote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb ik al gepost.
En niet weten dat zij Cassie is.
Neequote:Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh wtf, dat doet hij helemaal goed dan. Al zal het vast niet de toekomstige Mevrouw Depay zijn. Of een van velen
Dit artikel trouwens
http://www.thesportbible.(...)-goes-horribly-wrong
Doek vloog toch helemaal niet in brand?
Dat valt toch ook wel mee 7 jaar ofzo.quote:
Niet even mij bellenquote:Op zondag 21 december 2014 13:08 schreef mash_ het volgende:
Ik fietste vannacht rond 5 uur naar huis, door het bos. Ligt er midden op het fiets pad een fiets die niet op slot lag en nog met lichten aan. Vond het toch vrij apart. Zo eens kijken of er ondertussen niet iemand vermist is
ik twijfelde om hem mee te nemen. Maar het leek me niet heel slim om dronken te proberen om een extra fiets mee te nemen. En moest ook nog langs een politie bureau fietsen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet even mij bellen![]()
Ik kan nog wel een fiets gebruiken.
Ik ken nog wel iemand die een fiets kan gebruiken. Maar laat ik daar maar niks over zeggen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet even mij bellen![]()
Ik kan nog wel een fiets gebruiken.
En worst case scenario is er echt iemand vermist en ben jij daarna gespot met de fiets van die persoonquote:Op zondag 21 december 2014 13:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik twijfelde om hem mee te nemen. Maar het leek me niet heel slim om dronken te proberen om een extra fiets mee te nemen. En moest ook nog langs een politie bureau fietsen.
Dat zou niet zo handig zijn neequote:Op zondag 21 december 2014 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En worst case scenario is er echt iemand vermist en ben jij daarna gespot met de fiets van die persoon
zozo, wat een moeite en tijd steken ze erinquote:Op zondag 21 december 2014 13:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zou niet zo handig zijn neeIk had wel de politie nog gebeld
Niet 112 maar dan geen nood nummer
Zou ik ook nooit gedaan hebben als ik nuchter was. Alleen enige wat ze zeiden: Heb je een frame nummer? Dan kunnen we misschien kijken of die gestolen is...
Ja vond het ook vrij apart. Is toch best verdacht een fiets daar zonder iemand in de buurt. Stuur dan minstens ff een wagen langs of zoquote:Op zondag 21 december 2014 13:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zozo, wat een moeite en tijd steken ze erin
Idd ja..vage actie. Waarschijnlijk stond er iemand om de hoek tegen een boom te pissen ofzo, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 21 december 2014 13:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vond het ook vrij apart. Is toch best verdacht een fiets daar zonder iemand in de buurt. Stuur dan minstens ff een wagen langs of zo
Nuttig volk. Ik heb een keer melding gemaakt dat ze fietsen stonden in te laden op een trailer..gewoon massale fietsendiefstal op klaarlichte dag..werd ook niets aangedaanquote:Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Moppert het volgende:
Ze vonden het ook niet boeiend dat er kinderen bezig waren met zwaar vuurwerk gooien naar voorbijgangers. Ik kreeg de reactie dat het druk was bij ze en als ik er niet langs wilde ik maar iemand anders mijn boodschappen moest laten doen.
Haha ja, daar moet je dan maar een whatsapp groepje voor aanmaken denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Moppert het volgende:
Ze vonden het ook niet boeiend dat er kinderen bezig waren met zwaar vuurwerk gooien naar voorbijgangers. Ik kreeg de reactie dat het druk was bij ze en als ik er niet langs wilde ik maar iemand anders mijn boodschappen moest laten doen.
25k packs toch?quote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is vandaag geen pack offer van EA en ook geen nieuw toernooi.. dus misschien vanavond.
Nee hoor, deze zijn nieuw. Er was alleen een pack offer van 1 25k pack per persoon die er al een paar dagen stond.quote:
O, nou ja die zijn het toch nooit waard.quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, deze zijn nieuw. Er was alleen een pack offer van 1 25k pack per persoon die er al een paar dagen stond.
Blijft vaag dat gasten als Insigne en Isco ieder jaar maar weer 3* skills blijven krijgen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Insigne is best wel verkracht door FIFA, zijn IF is goed maar zijn skills brrrrr
Voeten van tafel en broek aan... Wat een kut topic.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee we zijn hier te gast, dus geen voeten op de tafel aub.
Ibra 4* is nog het ergste.. Niet dat ik Ibra kan halen maar dat terzijdequote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft vaag dat gasten als Insigne en Isco ieder jaar maar weer 3* skills blijven krijgen ja.
Die heb ik twee jaar geleden zelf voor kerst gekregen, inclusief gitaarquote:
TrapZ een ban?quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk allemaal een ban gekregen? Want we zijn wel flink uitgedund. Trapz sowieso, maar verder?
Nu het vanuit onze kant rustig is wel ja, maar anders gaat dat toch niet echt werken met al onze voetbal SC. Qua onderwerpen zouden we in VBL nog het beste thuishoren eigenlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef mash_ het volgende:
Vind het hier ook wel prima eigenlijkZijn er meteen weer eens wat nieuwe mensen bij,
Ligt eraan, als het over voetbal gaat dan niet.quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu het vanuit onze kant rustig is wel ja, maar anders gaat dat toch niet echt werken met al onze voetbal SC. Qua onderwerpen zouden we in VBL nog het beste thuishoren eigenlijk.
ozz een permbanquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu het vanuit onze kant rustig is wel ja, maar anders gaat dat toch niet echt werken met al onze voetbal SC. Qua onderwerpen zouden we in VBL nog het beste thuishoren eigenlijk.
Kroos ja?quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef rolls-reus het volgende:
Wat denken jullie trouwes van het TOTY? Mijn gok:
Ronaldo - Messi - Robben
Kroos - Toure - Di Maria/Lahm
Alaba - Ramos - Boateng - Godin/Lahm
Neuer
Absoluut, maar op basis van voorgaande stemuitslagen verwacht ik hem er toch niet inquote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geweldig jaar heeft die gozer toch gehad?
Waarom dat dan? Had hij een voorwaardelijke straf staan?quote:
Welke middenvelders denk jij dan?quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Absoluut, maar op basis van voorgaande stemuitslagen verwacht ik hem er toch niet in
Clasiequote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke middenvelders denk jij dan?
ja. weet niet precies waarom, zei dacht ik iets met neuk jullie de moeder tegen volgens mij de mods. permban voor bedreigenquote:
Iniesta vrees ik..quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke middenvelders denk jij dan?
Godver, ze snappen er soms ook echt helemaal niks van hè die modsquote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ja. weet niet precies waarom, zei dacht ik iets met neuk jullie de moeder tegen volgens mij de mods. permban voor bedreigen
En Pique en Dani Alves er ook nog inquote:
even met de mods babbelen brbquote:
ja emotie bepaalt hoe de regels gehanteerd worden daarquote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, ze snappen er soms ook echt helemaal niks van hè die mods
Als je dat als een bedreiging ziet
Zou me niks verbazenquote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Pique en Dani Alves er ook nog in
quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
FB / Help mij om de user Rijst te bannen
Ben er klaar mee.
Eens, echt een tyfes aziaat !!quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
FB / Help mij om de user Rijst te bannen
Ben er klaar mee.
Tof gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |