abonnement Unibet Coolblue
pi_147798070
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Memphis heeft wel een goede chick :9~
[ afbeelding ]
heb ik al gepost.

En niet weten dat zij Cassie is. :')
pi_147798101
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dat is de (ex?) vriendin van Puff Daddy of Diddy of hoe die rapper zich ook noemt tegenwoordig.
Veel ouder ook dan Memphis.

edit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cassie_Ventura
oh wtf, dat doet hij helemaal goed dan. Al zal het vast niet de toekomstige Mevrouw Depay zijn. Of een van velen

Dit artikel trouwens :')
http://www.thesportbible.(...)-goes-horribly-wrong

Doek vloog toch helemaal niet in brand? :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147798123
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Rijst het volgende:

[..]

heb ik al gepost.

En niet weten dat zij Cassie is. :')
Ik herken echt niet spontaan ieder R&B sletje joh, mijn hoofd zit al vol met nutteloze voetbal- en filmweetjes.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 21 december 2014 @ 13:04:05 #79
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147798181
Heb vroeger veel naar Me & U geluisterd :@ (en die clip gekeken) en nog een paar andere nummers. Ik wist helemaal niet dat dat Cassie was _O-
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147798257
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oh wtf, dat doet hij helemaal goed dan. Al zal het vast niet de toekomstige Mevrouw Depay zijn. Of een van velen

Dit artikel trouwens :')
http://www.thesportbible.(...)-goes-horribly-wrong

Doek vloog toch helemaal niet in brand? :')
Nee :') werd gewoon weer opgerold.. even later zie je het doek weer intact.
pi_147798291
Ik fietste vannacht rond 5 uur naar huis, door het bos. Ligt er midden op het fiets pad een fiets die niet op slot lag en nog met lichten aan. Vond het toch vrij apart. Zo eens kijken of er ondertussen niet iemand vermist is :P
  zondag 21 december 2014 @ 13:08:39 #82
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147798297
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Veel ouder ook dan Memphis.
Dat valt toch ook wel mee 7 jaar ofzo.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147798313
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:08 schreef mash_ het volgende:
Ik fietste vannacht rond 5 uur naar huis, door het bos. Ligt er midden op het fiets pad een fiets die niet op slot lag en nog met lichten aan. Vond het toch vrij apart. Zo eens kijken of er ondertussen niet iemand vermist is :P
Niet even mij bellen :'(
Ik kan nog wel een fiets gebruiken.
pi_147798348
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Niet even mij bellen :'(
Ik kan nog wel een fiets gebruiken.
ik twijfelde om hem mee te nemen. Maar het leek me niet heel slim om dronken te proberen om een extra fiets mee te nemen. En moest ook nog langs een politie bureau fietsen. :P
pi_147798349
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Niet even mij bellen :'(
Ik kan nog wel een fiets gebruiken.
Ik ken nog wel iemand die een fiets kan gebruiken. Maar laat ik daar maar niks over zeggen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147798362
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:10 schreef mash_ het volgende:

[..]

ik twijfelde om hem mee te nemen. Maar het leek me niet heel slim om dronken te proberen om een extra fiets mee te nemen. En moest ook nog langs een politie bureau fietsen. :P
En worst case scenario is er echt iemand vermist en ben jij daarna gespot met de fiets van die persoon _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147798430
IF Traore als spits..holy moly
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147798462
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En worst case scenario is er echt iemand vermist en ben jij daarna gespot met de fiets van die persoon _O-
Dat zou niet zo handig zijn nee _O- Ik had wel de politie nog gebeld :') Niet 112 maar dan geen nood nummer _O- Zou ik ook nooit gedaan hebben als ik nuchter was. Alleen enige wat ze zeiden: Heb je een frame nummer? Dan kunnen we misschien kijken of die gestolen is...
pi_147798496
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dat zou niet zo handig zijn nee _O- Ik had wel de politie nog gebeld :') Niet 112 maar dan geen nood nummer _O- Zou ik ook nooit gedaan hebben als ik nuchter was. Alleen enige wat ze zeiden: Heb je een frame nummer? Dan kunnen we misschien kijken of die gestolen is...
zozo, wat een moeite en tijd steken ze erin _O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147798526
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:15 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

zozo, wat een moeite en tijd steken ze erin _O-
Ja vond het ook vrij apart. Is toch best verdacht een fiets daar zonder iemand in de buurt. Stuur dan minstens ff een wagen langs of zo :P
pi_147798556
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja vond het ook vrij apart. Is toch best verdacht een fiets daar zonder iemand in de buurt. Stuur dan minstens ff een wagen langs of zo :P
Idd ja..vage actie. Waarschijnlijk stond er iemand om de hoek tegen een boom te pissen ofzo, maar je weet het nooit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 21 december 2014 @ 13:22:44 #92
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147798705
Ze vonden het ook niet boeiend dat er kinderen bezig waren met zwaar vuurwerk gooien naar voorbijgangers. Ik kreeg de reactie dat het druk was bij ze en als ik er niet langs wilde ik maar iemand anders mijn boodschappen moest laten doen. :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 21 december 2014 @ 13:24:55 #93
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_147798774
Divisie 2 bereikt *O*
Maar diep van binnen lach ik.
pi_147799127
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Moppert het volgende:
Ze vonden het ook niet boeiend dat er kinderen bezig waren met zwaar vuurwerk gooien naar voorbijgangers. Ik kreeg de reactie dat het druk was bij ze en als ik er niet langs wilde ik maar iemand anders mijn boodschappen moest laten doen. :')
Nuttig volk. Ik heb een keer melding gemaakt dat ze fietsen stonden in te laden op een trailer..gewoon massale fietsendiefstal op klaarlichte dag..werd ook niets aangedaan :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 21 december 2014 @ 13:40:11 #95
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147799240
Ik vind het echt absurd dat ze er zo mee omgaan.
Doe dan in ieder geval alsof je er iets aan gaat doen. Met dit soort reacties zorg je er ook gewoon voor dat mensen niet meer bellen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147799397
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Moppert het volgende:
Ze vonden het ook niet boeiend dat er kinderen bezig waren met zwaar vuurwerk gooien naar voorbijgangers. Ik kreeg de reactie dat het druk was bij ze en als ik er niet langs wilde ik maar iemand anders mijn boodschappen moest laten doen. :')
Haha ja, daar moet je dan maar een whatsapp groepje voor aanmaken denk ik.
pi_147800495
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 21 december 2014 @ 14:22:32 #98
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147800678
Er is vandaag geen pack offer van EA en ook geen nieuw toernooi.. dus misschien vanavond.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147800743
Viergever :W :D
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_147801015
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is vandaag geen pack offer van EA en ook geen nieuw toernooi.. dus misschien vanavond.
25k packs toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')