SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 19:40:34 ]
Dat jij zulk soort plaatjes überhaupt weet te vinden zegt al heel veelquote:
Was jij trouwens geen kvg, ouwe doerak?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was jij trouwens geen kvg, ouwe doerak?
Oké.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat jij zulk soort plaatjes überhaupt weet te vinden zegt al heel veel
nee joh gekkiequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was jij trouwens geen kvg, ouwe doerak?
nwsFB fitties zijn de best.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
jelle is fittie aan het bouwen in nwsfb
quote:Ik heb gelijk, dus mag op Specularium schelden, maar eigenlijk is dat mijn Pavlovreactie van hem de liefde verklaren. In de plaats waar weldenkend Nederland haar afkeur spreekt over mijn gedrag, gaan bij mij de remmen volledig los. Het wijze adagium dat het beter is je beheerst, ingetogen en beleefd te gedragen geldt niet bij de anonimiteit die dit forum biedt. Zeker niet bij figuren als Specularium die gewoon een fikse verbale afranseling verdienen, de flikker. Het waarom zal ik achterwege laten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat jij zulk soort plaatjes überhaupt weet te vinden zegt al heel veel
sorry broederquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wou je ff laten weten dat ik net een epilepsie aanval heb gehad van je ui
Moet sowieso altijd lachen om de reacties van de mods daarquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
nwsFB fitties zijn de best.
altijd over racisme.
Bedankt baas, ik begrijp wel dat er preventieve controle nodig is als mensen rare dingen suggererenquote:
wat is er met zijn uiquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wou je ff laten weten dat ik net een epilepsie aanval heb gehad van je ui
sp3c kan je wel mooi in een hoek lullen in topics daaro.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd lachen om de reacties van de mods daarVooral sp3c is een eindbaas
die kop van die dude rechtsquote:
Vertrouwen is goed, controleren is beter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
[..]
Bedankt baas, ik begrijp wel dat er preventieve controle nodig is als mensen rare dingen suggereren
Te veel tekst, sorry.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
raakt me wel diep in mijn hart
quote:
Beetje gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef Blackings het volgende:
ik weet nog steeds niet hoe houses d'r postuur is.
volslank oder dik oder skinny
Ik geloof ineens in liefde op het eerste gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
ik denk wel beetje hangtieten.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
is geshopt toch, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
175 buff hambeestquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef Blackings het volgende:
ik weet nog steeds niet hoe houses d'r postuur is.
volslank oder dik oder skinny
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
George Bush sr.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controleren is beter.
nopequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:47 schreef Toto69 het volgende:
dit lijkt braadslee wel
[ afbeelding ]
Ik denk eerder Isaac.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:47 schreef Toto69 het volgende:
dit lijkt braadslee wel
[ afbeelding ]
IsaacCuenca klonk skinnyquote:
Toen begon het een beetje inderdaad. Hij had ook zo'n mooie: 'the clean and clinical war'quote:
ik dacht een tijdje dat dat een kloon van jou wasquote:
Ja. Voiceberichten.quote:
ja?quote:
weet ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht een tijdje dat dat een kloon van jou was
godverdommequote:
ik kan er niets aan doen dat mijn lichaam teveel mannelijk hormoon aanmaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
Houses heeft wel een lage stem denk ik
jawelquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat mijn lichaam teveel mannelijk hormoon aanmaakt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
Gisteren lag ik om dit tijdstip al in bed. Dus da's alvast vooruitgang.
Ik had graag gehad dat je niet zo gulzig was en wat van die morfine had bewaard.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
Gisteren lag ik om dit tijdstip al in bed. Dus da's alvast vooruitgang.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had graag gehad dat je niet zo gulzig was en wat van die morfine had bewaard.
Is dat van dezelfde shit als die stripjes van die dude die op negers jaagt?quote:
quote:
ik probeerde regelmatig het niveau op te krikken daar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, die mensen hebben er geen verstand van.
Nee, dat was FagArt/Electric Retard (banned in Germany)quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat van dezelfde shit als die stripjes van die dude die op negers jaagt?weet even niet meer precies wat dat was
wat een vreemd beeld hebben jullie van mijquote:
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
Nee, dat was FagArt/Electric Retard (banned in Germany)
Die heeft niet zo veel te vertellen thuis denk ik, die prez.quote:
Het niveau van je plaatjes is als een dalende spiraal.quote:
Alsof dat niet voor ons allebei geld, Frank.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heeft niet zo veel te vertellen thuis denk ik, die prez.
Komt al meer in de buurt jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
zo stel ik me dp voor [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
Het niveau van je plaatjes is als een dalende spiraal.
Dalend.
Ik tel er 3quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje rare locatie om daar 2 deuren te hebben
okquote:
Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik probeerde regelmatig het niveau op te krikken daar.
Tja, als het winter is en het is weer kouder buiten formuleer ik mijn zinnen wat dat betreft altijd wat voorzichtiger dan in de warme zomer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof dat niet voor ons allebei geld, Frank.
geldtquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof dat niet voor ons allebei geld, Frank.
dag schatquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet echt even gaan studeren, doei
quote:
Veel succes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
ik was erg geliefd in het feyenoordtopicquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Neequote:
quote:
Op Heerenveen na discussieer ik sowieso niet over de Eredivisie. Beetje hetzelfde als aan een gehandicapte vertellen wat hij allemaal niet kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik was erg geliefd in het feyenoordtopic
Ik maak eigenlijk echt zeer zelden taalfouten, maar soms wel typefoutjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ik kan er ook weinig tegenin brengen, ik heb Toto nog nooit op een taalfout betrapt volgens mij.
Juist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op Heerenveen na discussieer ik sowieso niet over de Eredivisie. Beetje hetzelfde als aan een gehandicapte vertellen wat hij allemaal niet kan
sry ;squote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Nou, ik heb gewoon stalkers. Die PuurLouter zit nergens achter.
Toto heeft gewoon betere rechtersmuisknop-technieken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ik kan er ook weinig tegenin brengen, ik heb Toto nog nooit op een taalfout betrapt volgens mij.
watquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef DjeDje het volgende:
hey baequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef Stratman het volgende:
[..]
Jij bent éééécht een hele slimme kerel.
Nee, want de BPL is veel intensiever.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Juist.
Ik kijk ook alleen Feyenoord.
Het niveau ligt echt veel lager dan in de Ligue 1 bijvoorbeeld al.
Maar Feyenoord dit jaar zou zomaar meedraaien in de BPL hoor.
Ik normaal ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk echt zeer zelden taalfouten, maar soms wel typefoutjes.
Moet ik er maar mee stoppen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb je toch in een bedwelmde bui niets vreemd gestuurd toch zeker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef DjeDje het volgende:
Niet kerstvakantie hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
tfgfgkte klcjtgtquote:
pauske, heb jij gvd nou al gestemd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet kerstvakantie hebben ;')
quote:
quote:
Nope, tis bullshit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pauske, heb jij gvd nou al gestemd?
Jij nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet ik er maar mee stoppen dan?
Ik vond Sport1 met Wim & Sierd veel leuker.. Maar goed... Ik wil toch Engels voetbal kunnen kijken hè.. Elke week op een neer naar Manchester is ook zo duurquote:
Pas als iemand jarig is dan ga je klappen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Blackings het volgende:
Paus stem op mij anders klap ik je
Maar hoezo denk je dat je gestalkt wordt dan?quote:
Nouquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je toch in een bedwelmde bui niets vreemd gestuurd toch zeker?
Na die post van jou in FeedBack?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Blackings het volgende:
Paus stem op mij anders klap ik je
Wimquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vond Sport1 met Wim & Sierd veel leuker.. Maar goed... Ik wil toch Engels voetbal kunnen kijken hè.. Elke week op een neer naar Manchester is ook zo duur
Stem op mij danquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Na die post van jou in FeedBack?
Na-ah
Je wint toch niet want deadprez staat al op 27 stemmenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja met die houding win ik nooit natuurlijk
9 maar hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je wint toch niet want deadprez staat al op 27 stemmen
dont stop believin'quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je wint toch niet want deadprez staat al op 27 stemmen
Dat vond ik juist grappig vooral in combinatie met Sierd en de klassieker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wim!
WIM
Die vieze junk zat opgesnoven beetje te hijgen in de microfoon en was volledig afgeleid en de fucking weg kwijt man.
Dat was voor jouzelf dat advies.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Na die post van jou in FeedBack?
Na-ah
Stemmen kopen met bj'squote:
Neejoh niet letterlijk stalken. Maar eerst via dm door hem dat hij mij geliked heeft op tinder, maar volgens uit het niets toevallig een match krijgen en in dezelfde tijd wordt mijn instagram foto's geliked door iemand die ook 17 is. Beetje toevallig allemaal.. maar hij zegt dat hij het niet is..quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoezo denk je dat je gestalkt wordt dan?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
ik heb vandaag gewoon een tatjana stem gekregen
ik zie het nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
ik heb vandaag gewoon een tatjana stem gekregen
Duidelijk dat het Richie is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh niet letterlijk stalken. Maar eerst via dm door hem dat hij mij geliked heeft op tinder, maar volgens uit het niets toevallig een match krijgen en in dezelfde tijd wordt mijn instagram foto's geliked door iemand die ook 17 is. Beetje toevallig allemaal.. maar hij zegt dat hij het niet is..
Doe mij maar mensen die er verstand van hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vond ik juist grappig vooral in combinatie met Sierd en de klassieker.
Daarnaast haten op WimPrima, maar niet bij mij. Toffe kerel.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
is remqo daar nou eigenlijk al door iemand voor genomineerd?
Willoowquote:
Al zijn harde werk voor niks.quote:
nee hij voelt zich ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
is remqo daar nou eigenlijk al door iemand voor genomineerd?
Maar goed dat je niet op de telegram gestalkt wordt, anders zou je gek worden van dat gepiep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh niet letterlijk stalken. Maar eerst via dm door hem dat hij mij geliked heeft op tinder, maar volgens uit het niets toevallig een match krijgen en in dezelfde tijd wordt mijn instagram foto's geliked door iemand die ook 17 is. Beetje toevallig allemaal.. maar hij zegt dat hij het niet is..
Waarom? Ik zie zelf wel wat er anders moet, daar heb ik geen zogenaamde expert met een tablet voor nodig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Doe mij maar mensen die er verstand van hebben.
Hm, raar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dat niet hebquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op de telegram gestalkt wordt, anders zou je gek worden van dat gepiep.
Ik word agressief van verkeerde informatie, of een co-commentator die de hele wedstrijd niets zegt (Kieft).quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie zelf wel wat er anders moet, daar heb ik geen zogenaamde expert met een tablet voor nodig.
nee true. en de mensen die hier wel posten hebben al gestemdquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij post het alleen hier volgens mij en hier kijkt bijna niemand.
behalve pausquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee true. en de mensen die hier wel posten hebben al gestemd
Ik ga binnenkort trouwens naar Newcastle United - Manchester United.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik word agressief van verkeerde informatie, of een co-commentator die de hele wedstrijd niets zegt (Kieft).
Ja maar die doet butthurt en wil niet meer stemmenquote:
nicequote:
nice manquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trouwens naar Newcastle United - Manchester United.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je dat niet? pff ouwe zolderkamerautist![]()
ik ben 1 minuut inquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat deuntje leuk, tekst is te simpel allemaal
"ben snel weg als de a3"![]()
wat een struggles meidquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef DjeDje het volgende:
Wat een gekke dag. Vanochtend dachten mensen dat ik nep was en nu word ik "gestalkt". Phoe.
niet zo seksistisch, mannen worden ook gestalktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef DjeDje het volgende:
Wat een gekke dag. Vanochtend dachten mensen dat ik nep was en nu word ik "gestalkt". Phoe.
Schreeuw om aandacht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:08 schreef DjeDje het volgende:
deadprez ft daedprezquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo seksistisch, mannen worden ook gestalkt
quote:Noem mij niet in één adem met dat stuk gedrocht. Overigens geef je je gaymaat wel goede rugdekking en dat schrijft dan artikelen voor de FrontPage. Hoe gaat het met de extremistische zielen in die uithoek van de webz? Ben je vaak op zoek naar islamgerelateerde artikelen om hun honger te stillen, want bepaald objectief is de nieuwsgaring niet. Het komt meer in de buurt van een nieuwsblog dan van een objectief nieuwssite. Allemaal om de clicks zodat Danny zijn luxe levensstijl kan blijven financieren. Misselijk makend mannetje.
Wat betreft mijn tijd op FOK! Ik ben hier meer in het weekend en de avonden te vinden. Ik heb nog familie, Specularium zijn vrienden betreffen grotendeels niemanddalletjes op een nietszeggende forum.
Zoek voor mij maar uit welk deuntje dat is andersquote:
nwsfbquote:
Topnocht heeft goede producenten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek voor mij maar uit welk deuntje dat is andersdenk niet dat ze dat zelf in elkaar geknutseld hebben
Het feedbacktopic van NWS.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
en wat als ik niet weet wat de neuk nwsfb is
Niet alle feedbacktopics volgenquote:
Ja, maar ik heb hem denk ik wel eens eerder gehoord. Nja, so be itquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
Topnocht heeft goede producenten hoor.
Kees de tiefus Koning heeft dat wel goed geregeld.
Heb je dan allemaal FOK! tabjes open?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alle feedbacktopics volgen
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je dan allemaal FOK! tabjes open?
Ze stonden allemaal in mijn ATquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alle feedbacktopics volgen
deze boi snapt die dingquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal in mijn AT
NWS FB sowieso, als dat omhoog gaat weet je dat er beef is
Ik heb het idee dat jij sowieso al depressief bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word altijd depressief van heel veel tabjes enzo open hebben
Op het internet kun je dan ook niet de volleerd acteur spelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij sowieso al depressief bent.
Gaat ie weer los?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Nou, dat is dus weer jellereppe dadelijk.
Redelijk lange ban gok ik ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Nou, dat is dus weer jellereppe dadelijk.
Jupquote:
Ik heb er altijd maximaal 4 open want anders kan mijn autisme het niet handelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word altijd depressief van heel veel tabjes enzo open hebben
Tijdbom die afgaatquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:16 schreef Blackings het volgende:
http://k007.kiwi6.com/hotlink/5wg7utv174/untitled.mp3
Mensen hoor mijn beat, degene die er goed overheen weet te rappen krijgt een donnie van me.
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:16 schreef Blackings het volgende:
http://k007.kiwi6.com/hotlink/5wg7utv174/untitled.mp3
Mensen hoor mijn beat, degene die er goed overheen weet te rappen krijgt een donnie van me.
Soms heb je gewoon een kutdagquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wist niet dat die jelle zo fel kon posten, vindt 'm wel altijd redelijke posts hier machen
Papa die me in de steek laatquote:
Hij was eerst nog wel een heel stuk ergerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wist niet dat die jelle zo fel kon posten, vindt 'm wel altijd redelijke posts hier machen
Dat zul je mij nooit horen zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Papa die me in de steek laat
Waar was je toen ik je nodig had
Waar was de vader die ik nodig had
troll denk ikquote:
mij ook niet, dio welquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zul je mij nooit horen zeggen
hoi debielquote:
Ey lesbo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik voel me hierdoor niet aangesproken.
Kom stoer doen met je normale acc dan durf je vast nietquote:
Jij bent degene die binnenkomt met "hoi homo's" en dan ga je janken om mijn post?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom stoer doen met je normale acc dan durf je vast niet
Doe niet zo homofoob.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jij bent degene die binnenkomt met "hoi homo's" en dan ga je janken om mijn post?
Wat doe je biggie?
welterusten toot.quote:
welterustenquote:
fix maarquote:
ja ik ben bezig chef ik begin om :40quote:
aightquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja ik ben bezig chef ik begin om :40
Volgens mij worden sowieso veel notes uitgedeeld als klb-volk in een r&p topic mee-reageertquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
Ik voorspel een regen van notes in dat topic in R&P
Ligt een beetje aan de manier waarop je dat doet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Volgens mij worden sowieso veel notes uitgedeeld als klb-volk in een r&p topic mee-reageert
houdoequote:
ik kreeg ooit een note omdat ik zei dat iemand de symptomen van een bepaalde ziekte had.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de manier waarop je dat doet.
o: doei hazequote:
FOK Knokploeg present bbquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef DjeDje het volgende:
Jullie hebben mijn toestemming om puurlouter te klappen.
Dit begint beetje vervelend te worden.
waarom stalk je djedjequote:
Het leven van de gemiddelde fokkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg een note omdat ik bij een trouwfoto vermeldde dat ze beter konden afvallen.. kinderachtig gedoequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik kreeg ooit een note omdat ik zei dat iemand de symptomen van een bepaalde ziekte had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |