Vrouwen kunnen heel inspirerend zijn. Dat ervaar ik zelf ook met regelmaat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik word geinspireerd door alle mooie vrouwen om me heen
Ben jij niet de enigequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Copthorne het volgende:
Mensen vragen weleens aan mij hoe het komt dat ik van die bagger schrijf op FOK! Ik vraag me dit in alle bescheidenheid eerlijk gezegd ook weleens af.
Veel zelfvertrouwen kan zeker bijdragen aan het maken van een mooi topic.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Isund het volgende:
Ik wordt in het aanmaken van nieuwe topics altijd gedreven door de waarheid en niets anders dan de waarheid en het feit dat ik nu eenmaal de beste, knapste en intelligentste ben
Echt helemaal gestopt of een kleine sabbatical?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik lach me altijd slap tijdens het maken van mijn kwaliteitstopics.
Soms werk ik er een paar minutebnaan en dan komt er zon sjap aan die hem binnen 20sec dichtgooit.
Dus ik ben gekapt met tijdverspillende topics maken.
Als je je daar zelf prettig bij voelt, gewoon blijven doen!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef Propellerheads het volgende:
Meestal gebeurt dat zodra er weer bagger uit jouw vingers komt, om het een beetje te compenseren.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Isund het volgende:
[..]
Als je je daar zelf prettig bij voelt, gewoon blijven doen!
Ik ook, maar dat zal niemand wat boeien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik lach me altijd slap tijdens het maken van mijn kwaliteitstopics.
Soms werk ik er een paar minutebnaan en dan komt er zon sjap aan die hem binnen 20sec dichtgooit.
Dus ik ben gekapt met tijdverspillende topics maken.
Beter luister je naar die 1,5 hersencellen, die andere 2 die je dan nog over hebt zijn voor het poepen en dom lullen.quote:
Niet helemaal; stop er minder tijd want ze sluiten toch meteenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Echt helemaal gestopt of een kleine sabbatical?
Nee, want saffraan is duur.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zal niemand wat boeien.
Ik voel je bro.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
meestal begin in met typen maar dan realiseer ik me dat er mensen zullen zijn die het een kuttopic gaan noemen en mij gaan uitschelden. dan is de motivatie al snel weg, omdat ik geen zin heb om heel de avond huilend achter mijn laptopje te zitten.
oh ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik voel je bro.
Gooi het eruit!
Ja ik toch ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ik maakte maar een grapje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |