quote:
gmtaquote:
pics van je poesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn kat gaat de hele tijd op mijn laptop staan
thuglifequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Beter je post toch onzin de laatste tijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Neh, ik vond die post overkomen als 'zelfs iemand die zo knap is als ik is onzeker'quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jij hecht waarde aan het feit dat mensen je complimenteren op je uiterlijk?
Als iemand zegt "Je ziet er leuk uit" zeg ik "ok.", omdat ik het absoluut niet als compliment opvang.
Meeloperquote:
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter je post toch onzin de laatste tijd
Ik zou eigenlijk echt eens een leven moeten zoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:14 schreef Blackings het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Klaagbaak van 16-12-2014 t/m 20-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 977 deadprez
002 589 hetzalallemaalwel
003 506 Blackings
004 499 Slaap_Zak
005 465 DjeDje
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:14 schreef Blackings het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Klaagbaak van 16-12-2014 t/m 20-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 977 deadprez
002 589 hetzalallemaalwel
003 506 Blackings
004 499 Slaap_Zak
005 465 DjeDje
Zo was het ook bedoeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, ik vond die post overkomen als 'zelfs iemand die zo knap is als ik is onzeker'
O JA IS DAT ZOquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedoel het niet kwaad, dat weet je hè?
Lamme zak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk echt eens een leven moeten zoeken.
nee niet doen blijf hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schatje, je hebt ons tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nogal ja. Ga een avondstudie volgen ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt iig niet meer het dubbele aantal posts van #2.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik ben verslaafd.quote:
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.quote:
Hehe, afkicken dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik ben verslaafd.
Overdag vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal ja. Ga een avondstudie volgen ofzo
Ik vind jou wel echt een meeloper eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.
Nee, het is de ultieme vorm van meeloperij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.
Die acht uurtjes les gaan je toch niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Overdag vind ik wel genoeg eigenlijk.
Ach ja, moet je ook zelf weten. Ik gebruik het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds samen met je oreo churros maken en eten
WA en FB hier. That's it.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, moet je ook zelf weten. Ik gebruik het allemaal niet
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Ok, ik zal erover nadenken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds samen met je oreo churros maken en eten
Je zegt toch nee omdat paranoide enzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, ik zal erover nadenken.
zit je weer op loldutchpeople?quote:
Doe niet zo jong en enthousiast, ik begin er echt misselijk van te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef DjeDje het volgende:
Dat meeloper noemen
Stelletje oude zolderkamerautisten.
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee door mij kennen jullie oreo churrosquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met jou ook wel hoor. Als je er zo op blijft aandringen
gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een jong blaadje
Wat is er precies interessant aan het bekijken van elkaars foto's op insta, allemaal elkaar 'liken' omdat; ja, hij/zij liket mij ook... en elkaar bij elke foto een beetje in de kont kruipen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef DjeDje het volgende:
Dat meeloper noemen
Stelletje oude zolderkamerautisten.
gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een jong blaadje
Wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?
Ik heb alleen Whatsapp, ik zit sowieso sinds Hyves niet meer op "sociale netwerken".
Maar zelfs groepsgesprekken op whatsapp lopen soms uit op zelfvergeilingen :/
Je kan van alles volgen. Ik zit ook op Tumblr, is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?
Ik heb alleen Whatsapp, ik zit sowieso sinds Hyves niet meer op "sociale netwerken".
Maar zelfs groepsgesprekken op whatsapp lopen soms uit op zelfvergeilingen :/
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.quote:
Je zit wel echt achter de klonen aan he? Eerst Power, nu die zwartequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan van alles volgen. Ik zit ook op Tumblr, is ook wel grappig.
En reageer op dm joh.
ja sorry ik zit op text-only dus ik zie die dms niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En reageer op dm joh.
Maar waarom? Ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En reageer op dm joh.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.
bozehaasquote:
haha ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.
Ik mag Haas wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik snap dat echt niet
Boeit mij geen fuck wat een ander doet.
ik mocht haas al voor het cool wasquote:
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er precies interessant aan het bekijken van elkaars foto's op insta, allemaal elkaar 'liken' omdat; ja, hij/zij liket mij ook... en elkaar bij elke foto een beetje in de kont kruipen?
oprechte vraag
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mocht haas al voor het cool was
En terecht.quote:
Dit kon ik idd zelf niet bedenken..quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.
wacht, dus dat ik dagelijks tweet dat ik moet plassen is dat niet goed?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |