Ok, ik zal erover nadenken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds samen met je oreo churros maken en eten
Je zegt toch nee omdat paranoide enzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, ik zal erover nadenken.
zit je weer op loldutchpeople?quote:
Doe niet zo jong en enthousiast, ik begin er echt misselijk van te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef DjeDje het volgende:
Dat meeloper noemen
Stelletje oude zolderkamerautisten.
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.
Nee door mij kennen jullie oreo churrosquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met jou ook wel hoor. Als je er zo op blijft aandringen
gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een jong blaadje
Wat is er precies interessant aan het bekijken van elkaars foto's op insta, allemaal elkaar 'liken' omdat; ja, hij/zij liket mij ook... en elkaar bij elke foto een beetje in de kont kruipen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef DjeDje het volgende:
Dat meeloper noemen
Stelletje oude zolderkamerautisten.
gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een jong blaadje
Wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?
Ik heb alleen Whatsapp, ik zit sowieso sinds Hyves niet meer op "sociale netwerken".
Maar zelfs groepsgesprekken op whatsapp lopen soms uit op zelfvergeilingen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |