Lamme zak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk echt eens een leven moeten zoeken.
nee niet doen blijf hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schatje, je hebt ons tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nogal ja. Ga een avondstudie volgen ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt iig niet meer het dubbele aantal posts van #2.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik ben verslaafd.quote:
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.quote:
Hehe, afkicken dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik ben verslaafd.
Overdag vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal ja. Ga een avondstudie volgen ofzo
Ik vind jou wel echt een meeloper eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.
Nee, het is de ultieme vorm van meeloperij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik haat meelopers. Maar insta is gewoon een social media bron. Zie het als twitter voor fotos. Volkomen normaal.
Die acht uurtjes les gaan je toch niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Overdag vind ik wel genoeg eigenlijk.
Ach ja, moet je ook zelf weten. Ik gebruik het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds samen met je oreo churros maken en eten
WA en FB hier. That's it.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, moet je ook zelf weten. Ik gebruik het allemaal niet
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |