Je kan van alles volgen. Ik zit ook op Tumblr, is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ben je daadwerkelijk geïnteresseerd in de foto's?
Ik heb alleen Whatsapp, ik zit sowieso sinds Hyves niet meer op "sociale netwerken".
Maar zelfs groepsgesprekken op whatsapp lopen soms uit op zelfvergeilingen :/
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.quote:
Je zit wel echt achter de klonen aan he? Eerst Power, nu die zwartequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan van alles volgen. Ik zit ook op Tumblr, is ook wel grappig.
En reageer op dm joh.
ja sorry ik zit op text-only dus ik zie die dms niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En reageer op dm joh.
Maar waarom? Ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En reageer op dm joh.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.
bozehaasquote:
haha ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is meer hoe ik me slaapzak voorstel eiglk.
Ik mag Haas wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik snap dat echt niet
Boeit mij geen fuck wat een ander doet.
ik mocht haas al voor het cool wasquote:
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er precies interessant aan het bekijken van elkaars foto's op insta, allemaal elkaar 'liken' omdat; ja, hij/zij liket mij ook... en elkaar bij elke foto een beetje in de kont kruipen?
oprechte vraag
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mocht haas al voor het cool was
En terecht.quote:
Dit kon ik idd zelf niet bedenken..quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.
wacht, dus dat ik dagelijks tweet dat ik moet plassen is dat niet goed?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zelfde met facebook en andere social media. Sommige hebben doen er aan en sommige niet. Op het begin dachten mensen ook whut facebook zo stom. En twitter het "tweeten dat je moet plassen" fenomeen. En de mensen die twitter hebben vinden dat meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |