lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging MGMELKADFJALDSFJK;ADSF;JKLA
Ik hoop dat jij je ook geroepen voelt om ook verder mee te doen met de community die KLB heet.
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.quote:
hahahaha godkk migadoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, zie de OP van vorige topic nu pas. Laat 'm staan
.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.
Is zijn penis zo krom? Ik bedoel die van mij heeft een lichte buiging maar dit is wel zielig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.
Verticale of horizontale buigingquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is zijn penis zo krom? Ik bedoel die van mij heeft een lichte buiging maar dit is wel zielig.
Nounounou laat zijn privé hierbuitenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch een man ja, beetje foto's jatten enzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef DjeDje het volgende:
Las in het vorige deel dat er wel te veel chicks zijn, dus ja..
Ik pas me gewoon aan.quote:
Verticaal. Als een banaan die naar de zon groeit, maar deze groeit zo naar het baarmoedermondje.quote:
lurken is wel een aanrader hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou graag een persiflage van jouw SC doen, maar ik lurk nooit zonder mee te posten.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou graag een persiflage van jouw SC doen, maar ik lurk nooit zonder mee te posten.
Welke? Ik hou ze niet meer bij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die andere troela?
En jij waait ook met alle winden mee of niet? Eerst nog tamelijk serieus, maar losjes geworden met name je meer in KLB was.quote:
Ahkk, hoopte dat je het niet door zal hebben..quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent toch een man ja, beetje foto's jatten enzo
Dat is gewoon normaal zo lang het niet overdreven is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verticaal. Als een banaan die naar de zon groeit, maar deze groeit zo naar het baarmoedermondje.
Dat is net zoals hier dus. Nou. Toppie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De geforceerde circle jerk vooral.
Ik zie allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahkk, hoopte dat je het niet door zal hebben..
Uiteindelijk moeten we er allemaal gewoon om kunnen lachen, toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan groeit hij toch niet naar de zon, maar naar de zon van jouw universum, dat die chick op dat moment is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal zo lang het niet overdreven is.
En die van mij groeit ook naar de zon toe als ik een lekkere chick zie.
Het een sluit het ander uit? Laatste keer dat er een goede discussie was in klb moet ook alweer maanden terug zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En jij waait ook met alle winden mee of niet? Eerst nog tamelijk serieus, maar losjes geworden met name je meer in KLB was.
Waarom moeten die twee met elkaar vermengd worden dan? Was toch prima zoals het was?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is net zoals hier dus. Nou. Toppie.
Chai, kijk nou wat je gedaan hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het voor iedereen is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom moeten die twee met elkaar vermengd worden dan? Was toch prima zoals het was?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan groeit hij toch niet naar de zon, maar naar de zon van jouw universum, dat die chick op dat moment is.
kom kroelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
ik raak in de stress van de sfeer hier
Bepaald van hoger afquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom moeten die twee met elkaar vermengd worden dan? Was toch prima zoals het was?
hoezo, dit is toch hartstikke gezellig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Je quote de verkeerde user, ben je kkmad of zo? Rustig maar man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Chai, kijk nou wat je gedaan hebt.
Dit is gewoon openbaar hoor, iedereen mag hier posten, ik ben je huis niet ingelopen ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent veilig ik ben er ook bbyquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Iedereen zit enorm passief agressief te doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, dit is toch hartstikke gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |