lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging MGMELKADFJALDSFJK;ADSF;JKLA
Ik hoop dat jij je ook geroepen voelt om ook verder mee te doen met de community die KLB heet.
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.quote:
hahahaha godkk migadoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, zie de OP van vorige topic nu pas. Laat 'm staan
.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.
Is zijn penis zo krom? Ik bedoel die van mij heeft een lichte buiging maar dit is wel zielig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
Chroestjov had een labiel meisje aan z'n digitale haak geslagen en hij viel tegen, zij kwam verhaal halen. Was wel oké niet spectaculair verder.
Verticale of horizontale buigingquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is zijn penis zo krom? Ik bedoel die van mij heeft een lichte buiging maar dit is wel zielig.
Nounounou laat zijn privé hierbuitenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch een man ja, beetje foto's jatten enzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef DjeDje het volgende:
Las in het vorige deel dat er wel te veel chicks zijn, dus ja..
Ik pas me gewoon aan.quote:
Verticaal. Als een banaan die naar de zon groeit, maar deze groeit zo naar het baarmoedermondje.quote:
lurken is wel een aanrader hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou graag een persiflage van jouw SC doen, maar ik lurk nooit zonder mee te posten.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou graag een persiflage van jouw SC doen, maar ik lurk nooit zonder mee te posten.
Welke? Ik hou ze niet meer bij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die andere troela?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |